( PART5 )
#ANTKHAB_MARGBAR
سحر:بیشعوراا😭
سالومه:عب نداره🤣
بهار:😂
ماهک:شوخی کردم🤣.
................
ماهک: آخیششش، فردا کلاس نداریمممممم.
بهار: عارهههه😭
سالومه: خوبه.
سحر: هوفففففف.
ـــــــــــــــــــــــــــــ. ـــــــــــــــــــــــــــــ. ـــــــــــــــــــــــــــــــــ.
امیر=+
حامی=-
شروین=~
+حامی
-جانم؟
+شروین کجاست؟
-رفته بود بیرون گفت الان میاد.
~سلام.
+کجا بودی؟
~حوصله ندارم.
-وا، چیشده؟
~بیخیال.
+داری نگر....
~بسه(داد)
-🙁
+باشه.
~هوفففففف.
-امیر
+هوم؟
-چیشده بنظرت؟
+نمیدونم، هرچی شده، اعصابش داغونه.
~اهههههه.
-داداش، هرچی شده به ما بگو.
~مجوز برای ترک جدید نمیدن
+ای وای
-هوفففف، کاریش نمیشه کرد.
~هر طور شده این موزیکو پخش میکنم.
-یه وقت دست به کار اشتباهی نزنی.
(شروین از خونه رفت)
+میترسم اتفاقی واسش بیفته.
-چی بگم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
موبایل بهار زنگ میخوره.
بهار: سلام مامان
مامان بهار: سلام دخترم.
بهار: جانم کاری داشتی زنگ زدی؟
مامان بهار: عاره
ادامه دارد....
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
𝐀𝐍𝐓𝐊𝐇𝐀𝐁 𝐌𝐀𝐑𝐆𝐁𝐀𝐑 🖤✨
Nvisandeh: 𝐑𝐎𝐙𝐀🖤✨
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
بابا ولم کنید. گفتید چنلو پایان نزن گفتم باشه. چنلو دادم دست میسو گفتم روزی یه پارت بده(پارتایی که
میشه بس کنین
حال رزا خوب نیس ب خدا
تا زمانی ک بهتر بشه چنل دست منه لطفا پیام اضافه ندید و ب پارتا نظر بدید
همسایه ها فور ندید
فور بدید خودم ب شخصه اخطار میدم بهتون حالا از من گفتن بود
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
مگه فقط حال رزآ بده.؟
نه ولی با پیام اضافه دادن چیزی درست میشه مگه بهار؟نه نمیشه