ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
( PART6) #ANTKHAB_MARGBAR بهار: جونم، چی؟ مامان بهار:ما قراره بیایم تهران. بهار: ع ع عا ع خب
چه خوب بود🤣🤣
اومد نوشیدنی رو برداشت رفت😏🤣🤣
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
چه خوب بود🤣🤣 اومد نوشیدنی رو برداشت رفت😏🤣🤣
شاهکار بانوعه دیگه
#سناریو
سناریوی پارت 6
جایی که بهار و شروین دستشونو روی یه نوشیدنی میزارن