eitaa logo
کانال دانش پژوهان واحیاگران (امربه معروف ونهی ازمنکر)
910 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
5.9هزار ویدیو
33 فایل
#باسلام:این کانال توسط آمرین احمدی ازمربیان آموزش مجازی مسایل وشرایط ومراحل وشیوه های مختلف امربه معروف ونهی از منکرایجاد شده است. ان شاءالله خداوندتوفیق خدمت بدهد. آیدی ارتباط بامدیر: 🆔 @Hsr34954 لینک کانال: #دانش_پژوهان_امربه_معروف 🆔 @RSh34953
مشاهده در ایتا
دانلود
💢:شب عاشورا وقتی در سخنرانی هیئت،واعظ در حال صحبت در مورد مسائل سیاسی روز و دشمن شناسی بود یکی هیئتی ها فریاد زد آقا جلسه را سیاسی نکن ما برای اشک بر حسین آمده ایم نه سیاسی بازی، روضه ما را خراب نکن بگذار برای غربت حسین اشک بریزیم و ضجه بزنیم! متاسفانه تعدادی دیگر هم با او همراه شدند 🔻ناگهان اول بیاد این نقل روایی افتادم: اول لهوف، سید بن طاووس روایتی را نقل میکند که در آن پیامبر اکرم در مسجد مدینه داستان شهادت امام حسین را برای مردم تعریف میکند. همه شروع میکنند به گریه کردن، بعد پیامبر همه را توبیخ میکند با این جمله تاریخی که اتبکونه و لاتنصرونه... آیا برایش گریه میکنید و یاریش نمیدهید؟ 🔻و سپس بیاد این واقعه تلخ تاریخی افتادم: ➖صحنه به دار کشیدن ۹ آزادیخواه تبریزی در شهر تبریز بدست لشگر قزاق روس به سال ۱۲۹۰ روز عاشورا ♦️هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پسکوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند.عده ای زنجیر زن،عده ای سینه زن و عده ای قمه زن..... فرمانده روس اینگونه گفت:می ترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما میآمد !! ♦️اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند. زنجیر و سینه و قمه زدند به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند. 📌آری این است نتیجه اسلام سکولار، این است اسلام منهای سیاست و این چیزی است که شیعه انگلیسی به شدت به دنبال آن است و برای آن میلیاردها دلار هزینه میکند. 📌براستی در هیئتی که دغدغه حفظ نظام و امر به معروف و نهی از منکر مسئولان و مردم و صدور انقلاب و نفی طواغیت زمانه و مبارزه با اسرائیل و صهیونیسم جهانی وجود نداشته باشد ابن زیاد سینه میزند، شمر اشک میریزد و یزید ضجه میزند... آری این است نتیجه بی بصیرتی و هیئت سکولار! ♦️به خودمان رجوع کنیم ببینیم ثمره اشک را چه دانستیم. رهبر انقلاب فرمود اگر به اشک و ندبه است معاویه هم اهل مدح و مرثیه بر امیرالمومنین بود. ♦️سید بن طاووس در لهوف نقل می کند که وقتی اهل بیت به کوفه رسیدند، اهل شهر به پهنای صورت اشک می ریختند. ولی مورد عتاب و نفرین حضرت زینب قرار گرفتند،پس اشک به تنهایی نشانه ولایت نیست و بشرطها و شروطها که همان تبعیت از ولایت است این اشک یگانه کیمیای عالم میشود! ♦️برخی تلاش می کنند، خرجی می دهند، کار و فعالیت دیندارانه هم دارند، اما کار امام شان را پیش نمی برند. مثل اینکه امام در کربلا باشد و ما در مدینه اهل مجلس علم و خدمت رسانی به نیازمندان و سفره انعام و غیره باشیم، شوخی نیست؟ پس وقتی از صحنه حق و باطل زمان خویش غایب هستیم و در معیت ولایت، طاغوت زمان خود را، نفی و تکفیر نمیکنیم این گریه و بکاء برای ما ذره ای تقرّب الی الله ندارد! 📌در انتخابات اخیر، بسیاری از کسانی که هیئتی بودند دچار همین بلا شدند. برای همین آیت الله حائری می‌فرمودند:اگرکسی تشخیص دهد جریانی به دنبال تغییر فرهنگ اسلامی به فرهنگ غربی‌ست، باید بداند رأی دادن به این جریان در حکم محاربه با امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه است. ♻️نشر_حداکثری 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شیوه ها۲.mp3
32.16M
🔸👇 استاد_علی_تقوی_یگانه 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلّم فرمودند : 🍀برهرمسلمانی مستحب است که هر روز بدهد، عرض شد: یا رسول الله، کسی که مال ندارد چکارکند؟ فرمودند: برداشتن چیزهای آسیب رسان از ســر راه صـدقـه است، نشان دادن راه به کسی صدقه است، عیادت بیمــار صدقه است، صدقه است، صدقـه است و جـواب سـلام دادن صدقه است. 📚،جلد ۷۵، صفحه ۵۰ 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅 وَأَنِيبُوا إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ ﴿۵۴﴾ 🔸 و به درگاه خدای خود به توبه و انابه باز گردید و تسلیم امر او شوید پیش از آنکه عذاب به شما فرا رسد و هیچ نصرت و نجاتی نیابید. 🔅 وَاتَّبِعُوا أَحْسَنَ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكُمْ مِنْ رَبِّكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ بَغْتَةً وَأَنْتُمْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿۵۵﴾ 🔸 و بهترین دستور کتابی را که بر شما از جانب خدایتان نازل شده است پیروی کنید پیش از آنکه عذاب (قهر خدا به کیفر گناهان) بر شما ناگهان فرود آید و شما آگاه نباشید. 🔅 أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ يَا حَسْرَتَا عَلَىٰ مَا فَرَّطْتُ فِي جَنْبِ اللَّهِ وَإِنْ كُنْتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿۵۶﴾ 🔸 تا مبادا کسی فریاد واحسرتا بر آرد و گوید: ای وای بر من که جانب امر خدا را فرو گذاشتم و وعده‌های خدا را مسخره و استهزا نمودم. 🔅 أَوْ تَقُولَ لَوْ أَنَّ اللَّهَ هَدَانِي لَكُنْتُ مِنَ الْمُتَّقِينَ ﴿۵۷﴾ 🔸 یا آنکه (از فرط پشیمانی در پی آرزوی محال آید و) گوید: (افسوس) اگر خدا مرا (به لطف خاص) هدایت فرمودی من نیز از اهل تقوا بودم. 💭 سوره: زمر
:لطفا"مطالب خود را بدون تک ولینک درگروه دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر ارسال فرمائیدتا استفاده بیشتری برده شود.👇 🆔https://eitaa.com/joinchat/2107048279C1140ae9b6f 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🎞 حجت الاسلام میرعباس زاده: فریضه ،به حفظ وترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه کمک می کند. 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
GHALAT4_1.mp3
31.43M
👇 استاد_علی_تقوی_یگانه 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔸:درکشور عزیزمان ایران بنا به شرایط اضطراری و شهادت رئیس جمهور محبوب و کارآمد، آیت الله رئیسی، در دو هفته پیاپی، دو بار انتخابات برگزار و در مجموع بیش از ۵۵ میلیون نفر در امنیت کامل و با رقابتی تنگاتنگ پای صندوق های رای آمده اند. دشمنان، علیرغم کوبیدن بر طبل تحریم، ناکام مانده اند و شور و شوق حضور، دوستان را به وجد آورده است. 🔸سران کشورها از تدبیر عالی نظام، حضور مردم و اقتدار جمهوری اسلامی حیرت زده اند و به نشانه احترام، سیل تبریک ها به سمت رئیس جمهور منتخب را گسیل می دارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مثل همیشه از حضور و مشارکت مردم راضی و خشنود هستند. در این میان تعدادی از دوستان انقلابی شاید از روی احساسات و نگرانی جوری ناراحت و نا امید هستند که انگار به جای انتخابات افتخارآمیز، در کشور کودتا رخ داده است. 🔹گزینه مورد علاقه دوستان انقلابی که اتفاقا کاندیدای ارزشمند، با برنامه و شبیه رئیس جمهور شهید بود، رای نیاورده و جای ناراحتی دارد، از این بابت حرفی نیست ولی گزینه ای که منتخب مردم شده است نیز از مدیران انقلابی و صالح همین نظام است و از طرفی هم به حکم مردم سالاری، کسب اعتماد مردم از طرف ایشان قابل ارج گذاری است و شایسته است هم اخلاقا به انتخاب مردم احترام بگذاریم و هم احترام به قوانین کشور را در عمل و گفتار به منصه ظهور برسانیم. 🔹ادامه راه رئیس جمهور شهید،امید،وقار،همبستگی و اتحادنیاز دارد...🇮🇷 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥: روزمان را با آغاز کنیم | ترتیل صفحه ۴۰۶ قرآن کریم آیات ۱۶ تا ۲۴ سوره مبارکه روم 🍃🌹🍃 🌺 پیامبر (ص) می‌فرمایند: «اَشرافُ اُمَّتی حَمَلةُ القُرآنِ» شریفان امت من حاملان قرآنند. (خصال صدوق ۱/۷) 🎙:پرهیزگار🇮🇷 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍی ﺧﻮﺏِ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ مَنْ كانَ يُرِيدُ ثَوابَ الدُّنْيا فَعِنْدَ اللَّهِ ثَوابُ الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ كانَ اللَّهُ سَمِيعاً بَصِيراً پاداش دنيا را بخواهد، پس (بداند كه) پاداش دنيا و آخرت نزد خداست و خداوند همواره شنواى بيناست 📖 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 👆 ‍‏🏙 دوشنبه 1403/04/18 ‏———————————— اوقات شرعی امروز هدیه 🏙 اذان صبح 03/10 🌅 طلوع آفتاب 04/56 ☀️ اذان ظهر 12/10 🌄 غروب افتاب 19/23 🌃 اذان مغرب 19/44 🌘 نیمه شب 23/17 ‏——————————— 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 🦋چرابایدامثال آقای پزشکیان رو تایید صلاحت کرد؟ 🔸برای شنیدن جواب،کلیپ بالا رو کامل ببینید إِنَّ ٱللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوۡمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنفُسِهِمۡۗ 🔹خداوندمتعال حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند..!👇 🔹قابل توجه دوستان جبهه انقلاب و... 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
2.73M
👇 ▪️استادعلی تقوی یگانه ◾️امیرالمؤمنین علی -علیه السلام- فرمودند: ▪️لَاتَتْرُكُوا الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيَ عَنِ الْمُنْكَرِ فَيُوَلَّى عَلَيْكُمْ أَشْرَارُكُمْ ثُمَّ تَدْعُونَ فَلَا يُسْتَجَابُ لَكُمْ. ▪️ و نهى از منكر را ترك نكنيد؛ زيرا در اين صورت اشرار بر شما حاکم می‌شوند؛ آنگاه دعا مى‌كنيد و دعايتان مستجاب نمى‌شود. 📙 صبحی_صالح،ص421 و422،نامه47 🏴 ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین - علیه الصلاة والسلام - آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر را گرامی می داریم.❀❀┅❣ 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴امر به معروف و نهی از منکر محدود به یک دایره ی کوچک نیست، در همه جا و برای همه ی اقشار جامعه ♦️ ای(حفظه الله):همه جا جای نهی از منکر است. یک دانشجو هم، در محیط درس می تواند نهی از منکر کند. یک کارمند شریف هم، در محیط کار خود می تواند نهی از منکر کند. یک کاسب مؤمن هم، در محیط کار خود می تواند نهی از منکر کند. یک هنرمند هم، با وسائل هنری خود، می تواند نهی از منکر کند. روحانیون در محیط های مختلف، یکی از مهم ترین عوامل نهی از منکر و امر به معروفند. ♦️ نمی شود این واجب بزرگ الهی را در دایره های کوچک، محدود کرد. کار هم کار همه است. این طور نیست که مخصوص عده خاصی باشد. البته هر کس وظیفه ای دارد. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✏️ رهبر انقلاب: امام حسین قیام کرد تا آن واجب بزرگی را که عبارت از تجدید بنای نظام و جامعه اسلامی، یا قیام در مقابل انحرافات بزرگ در جامعه اسلامی است، انجام دهد. ۱۳۷۴/۳/۱۹ 🏴 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ ۴۵ثانیه ای رو ببینید تا خیالتون راحت باشه که کسی نمیتونه به این مملکت آسیبی برساند 👌 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسمه تعالی قال الله تبارک و تعالی: «الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ» ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و غلبه راه حق بر مسیر باطل در طول تاریخ می‌باشد. در این ماه، پاره تن پیامبر و فاطمه زهرا صلوات الله علیهما به‌خاطر تلاش برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر خون خود را فدا کرده و به تمام مومنین و رهروان مسیر حقیقت، این درس را داده که باید در راه اقامه حق مجاهده نمود. دهه اول محرم زمینه‌ای برای احیای فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تذکری برای عموم مومنین نسبت به اهمیت این دو فریضه الهی است. قطعا امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است و تمام آحاد و ملت موظفند به آن جامه عمل بپوشانند تا برکات الهی نازل گردیده و از بلاها دور باشیم. منکراتی همچون تجمل گرایی، فساد، پولشویی، رشد بی حجابی و پوشش‌های نامناسب، رشوه، ربای بانکی و غیربانکی، رشد سبک زندگی غربی، بی عفتی در حال رشد در فضای مجازی و حقیقی، بی عدالتی و تبعیض، اسراف منابع، عدم توجه کافی به حفظ محیط زیست، گسترش فضای تهمت زنی و شایعه پراکنی در برخی رسانه‌ها تماما مصداق‌های بارز منکر است که در حال گسترش است و باید با عزم ملی و احساس وظیفه عمومی و نهی از منکر جلوی رشد آن گرفته شده و با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر و مدیریت شده مسئولان امر و حمایت و تشویق ناهیان از منکر در مسیر تحقق جامعه الهی قدم برداریم.