اینجا مینویسم که از خودم خجالت بکشم بعدا
لطفا بعد از مدرسه نخواب درس بخون احمق بی خاصیت!
اولش مسخره بازی و بازی بین بچه های کلاس بود و بعد به طور جدی عین فروشنده های مترو تو حرفامون به همدیگه میگیم هانومی یا خانومی + خانوم گل 😂😭😭😭😭😭
البته درست ترش اینه که ترکیب گشنگی + تنبلی + کمبود مواد غذایی : ابتکار غذای من دراوردی
البته با توجه به غیر پیشبینی بودن این عزیزان همچنان صددرصد دلخوش نمیکنم ولی حداقل هفتاد هشتاد درصد خیالم راحت شد✨✨