eitaa logo
آزٰادْ
92 دنبال‌کننده
390 عکس
13 ویدیو
8 فایل
آزادیم؟
مشاهده در ایتا
دانلود
(دنبال راه‌خودکشیم)
کاش انیمیشن حداقل یه دیپلم افتخاری هم میدادن
همینقدر اهمیت میدن
البته وقتی رشته دانشگاهی اونجوری نداره
چه توقعی هست
همینکه اجازه دادن این بخش هم باشه باید دست بوس بود😊
امشب خیلی حرف زدم مرسی از همراهی همگی
آزٰادْ
https://daigo.ir/secret/8946207180
بچه ها حداقل یه پیام بدید بفهمم کار میکنه😂
از کجا مراسم نگاه میکنید 🚶🏿‍♂️ ... داشتیم از شبکه نمایش نگاه میکردیم میتونی سرچ کنی احتمالا داشته باشن تو ارشیو
چرا از پسر دلفینی بدت میاد؟ .... دوستان اشتباه نکنید از پسردلفینی بدم نمیاد من طرفدار هرچی انیمیشنه هستم فقط نکته این بود که یه کار که خیلی روش زحمت کشیده شده بود و واقعا پیشرفت بزرگی بود هم وجود داشت که لایق جایزه بود
یعنی اگر یه دیپلم افتخار میدادن بهش انقدر حرص نمیخوردم