یه سری کانالا و یه سری ادما تو ایتا هستن که باورم نمیشه اینا وجود خارجی دارن.
با اعتماد به نفس یه سری مطالب میذارن که وقتی میخونم بعدش دلم میخواد مغزمو آتیش بزنم و چشامو با اسید بشورم.
توی موزیکال یه قسمت پوسایدون به اودیسه میگه
You are the worst kind of good because you are not even great.
و حس میکنم یکی از دقیق ترین جمله هاس برای توصیف لحظاتی که تو یه کاری خوب هستی ولی نه به اندازه کافی.