قسم به مشت گره کردهات خدا با ماست/ خدا بزرگتر از هیچ و پوچ آمریکاست سروده #محمد_رسولی برای سال نو و جای خالی رهبر شهید: دلم گرفته و این حال، حال دلتنگیاست
هزار و چارصد و پنج، سال دلتنگی است چقدر جای تو خالی است ای نوید بهار
بیا ببین که چه اندوهگین رسیده بهار تو رفتهای و من از زنده ماندنم خجلم
کجا گذاشتهای رفتهای عزیز دلم؟ غمت رشیدترین داغ اهل این ایل است
بیا پیام بده، وقت سال تحویل است بیا پیام بده، اسم سال را بگذار
به قلب مردم امید وصال را بگذار شکوفه ذوق ندارد، بهار بی رنگ است
حرم برای سخنرانی تو دل تنگ است الا که بود دلت مرقد امام رضا (ع)
به پیشواز شما آمده امام رضا (ع)خ چگونه بغض گلوگیر را مهار کنیم؟
نماز عیدِ بدون تو را چه کار کنیم؟ صدای نم نم باران، سکوت گریهی ماست
نماز عید قنوتش، قنوت گریهی ماست ****ی که زد به دلم مهر داغ را بکشم
اگر به دست من افتد فراق را بکشم از این به بعد جهان باشد و تلاطم ما
سفر بخیر، یگانه عزیز مردم ما قرار بود که ما جان نثار تو باشیم
در آخرین نفس خود کنار تو باشیم پس از تو خشم شدیم و خروش و بیتابی
سلام بر تو و بر کودکان مینابی سلام بر تو و بر هر شهید این میدان
که خون تک تک شان شد امید این میدان به هم فشرده تر از هر زمان شده صف ما
بلند شد علم انتقام در کف ما و تیر خشم خدا در کمان خونخواهی است
آهای ملت ایران، زمان خونخواهی است در انتقام چنان برق خانمان سوزیم
قسم به مشت گره کردهات که پیروزیم قسم به مشت گره کردهات خدا با ماست
خدا بزرگتر از هیچ و پوچ آمریکاست خدا بزرگتر از ناوهای کوچک اوست
خدا بزرگتر از های و هوی موشک اوست
-سخنانشما🖤
اقا جونم
میدونی چقدر دلمون براتون تنگ شده ؟ :)
اقا ،خیلی دوستت دارم 💔❤
اقا جونم دلتنگ شماییم😔
-سخنانشما🖤
سلام آقاجانم
سلامی از قلب آکنده از دلتنگی و غم
آقا جانم میشه برگردی؟
وقتی به عکس شما نگاه میکنم اشک دلتنگی از چشمام سرازیر میشه آقا جانم دلم ک هیچ جانم از نبودت به تنگ اومده
-سخنانشما🖤
برای رهبر شهیدت از شبها مجاهدتت بگو!
اگر روایتی به دلتان نشست، اگر عکسی از عاشقان این شبها که در خیابان هستند داشتید میتوانید به اشتراک بگذارید((:
برای آقایتان، از این شبها بگویید، از کفِ خیابان، از جبههی خیابانی!
https://daregooshy.ir/secret/84262779 [صدای شما]
https://eitaa.com/Rahbar_Shahiidd [پیامهای شما]
آقا جان کاش بودینو میدیدین که فرزندانت چقدر متحد شدن، بودینو آفرین میگفتین و لذت می بردین
البته که شما مبعوث شدن ،وپیروز شدن مردم ایران را پیش بینی کرده بودین
-سخنانشما🖤
میدانی آقاجان!
در کربلاهم وقتی علمدار کنار علقمه شهید شد زینب(س) کمر به علمداری بست.
کاخ یزید را بر سرش آوار کرد.
حالا در ایران وقتی شما رفتید زنان و مردان و کودک و نوجوان ما، کمر بستند به علمداری!
آقاجان میبینید؟! تاریخ تکرار شده است!
وقتی علمدار نباشد... علم بر روی دوش اهل حرم است🖤((:
-سخنانما🖤
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به جای هر حرفی فقط خطی ز چشم خیس خود تا نگاهت میکشم... شاید که برگردی!🖤
- رهبر شهیدم🇮🇷
تا به حال دیده بودید پسری، به مظلومیت پدر شهادت بدهد؟!🙂💔
ما دیدیم... مجتبیای بعداز علی به مظلومیتاش شهادت داد . . .
-سخنانما🖤
گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمهی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکاییهاست. علامت پیروزی ما ایرانیها، مشت گره کرده است."
📚 از کتاب لحظههای انقلاب
پ.ن:
من به فدای دستان گره کردهی شما به هنگام شهادت...
مظلوم مقتدر... آقای شهید ما 💔
نشانه پیروزی ما درخیابان،
مشت های گره کرده باید باشد. 💫
-سخنانشما🖤