برای رهبر شهیدت از شبها مجاهدتت بگو!
اگر روایتی به دلتان نشست، اگر عکسی از عاشقان این شبها که در خیابان هستند داشتید میتوانید به اشتراک بگذارید((:
برای آقایتان، از این شبها بگویید، از کفِ خیابان، از جبههی خیابانی!
https://daregooshy.ir/secret/84262779 [صدای شما]
https://eitaa.com/Rahbar_Shahiidd [پیامهای شما]
آقا جان کاش بودینو میدیدین که فرزندانت چقدر متحد شدن، بودینو آفرین میگفتین و لذت می بردین
البته که شما مبعوث شدن ،وپیروز شدن مردم ایران را پیش بینی کرده بودین
-سخنانشما🖤
میدانی آقاجان!
در کربلاهم وقتی علمدار کنار علقمه شهید شد زینب(س) کمر به علمداری بست.
کاخ یزید را بر سرش آوار کرد.
حالا در ایران وقتی شما رفتید زنان و مردان و کودک و نوجوان ما، کمر بستند به علمداری!
آقاجان میبینید؟! تاریخ تکرار شده است!
وقتی علمدار نباشد... علم بر روی دوش اهل حرم است🖤((:
-سخنانما🖤
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به جای هر حرفی فقط خطی ز چشم خیس خود تا نگاهت میکشم... شاید که برگردی!🖤
- رهبر شهیدم🇮🇷
تا به حال دیده بودید پسری، به مظلومیت پدر شهادت بدهد؟!🙂💔
ما دیدیم... مجتبیای بعداز علی به مظلومیتاش شهادت داد . . .
-سخنانما🖤
گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمهی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکاییهاست. علامت پیروزی ما ایرانیها، مشت گره کرده است."
📚 از کتاب لحظههای انقلاب
پ.ن:
من به فدای دستان گره کردهی شما به هنگام شهادت...
مظلوم مقتدر... آقای شهید ما 💔
نشانه پیروزی ما درخیابان،
مشت های گره کرده باید باشد. 💫
-سخنانشما🖤
حسرت به دل موندم که یه بار بهم بگین: پاشو بیا اینجا بغلم...🙂💔
-سخنانشما🖤
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
وقت قیام آمده وقت انتقام آمده 🔥 🔉 #استودیویی ۱۴۰۴ 👤 کربلاییحسین #ستوده ✊🏻 #مرگ_بر_امریکا
پدر از میان ما رفته ولی پسرش باز علمدار شده 🇮🇷🏴