eitaa logo
[سخنی‌با‌ࢪهبࢪشهید🇮🇷]
67 دنبال‌کننده
69 عکس
62 ویدیو
0 فایل
[حرف‌های شما و من با رهبر شهید🇮🇷🖤]
مشاهده در ایتا
دانلود
برای رهبر شهیدت از شب‌ها مجاهدتت بگو! اگر روایتی به دلتان نشست، اگر عکسی از عاشقان این شب‌ها که در خیابان هستند داشتید میتوانید به اشتراک بگذارید((: برای آقایتان، از این شب‌ها بگویید، از کفِ خیابان، از جبهه‌ی خیابانی! https://daregooshy.ir/secret/84262779 [صدای شما] https://eitaa.com/Rahbar_Shahiidd [پیامهای شما]
میگفتم بابا خیلی دوستت دارم -سخنان‌شما🖤
آقا جان کاش بودینو میدیدین که فرزندانت چقدر متحد شدن، بودینو آفرین میگفتین و لذت می بردین البته که شما مبعوث شدن ،وپیروز شدن مردم ایران را پیش بینی کرده بودین -سخنان‌شما🖤
میدانی آقاجان! در کربلاهم وقتی علمدار کنار علقمه شهید شد زینب(س) کمر به علمداری بست. کاخ یزید را بر سرش آوار کرد. حالا در ایران وقتی شما رفتید زنان و مردان و کودک و نوجوان ما، کمر بستند به علمداری! آقاجان می‌بینید؟! تاریخ تکرار شده است! وقتی علمدار نباشد... علم بر روی دوش اهل حرم است🖤((: -سخنان‌ما🖤
‌« قسم به اون مشت گره کرده قسم به جون هرچی مرده این پرچم زمین نمی‌مونه » 🇮🇷🤟💚🤍❤️🇮🇷🤟 -سخنان‌شما🖤
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به جای هر حرفی فقط خطی ز چشم خیس خود تا نگاهت می‌کشم... شاید که برگردی!🖤 - رهبر شهیدم🇮🇷
تا به حال دیده بودید پسری، به مظلومیت پدر شهادت بدهد؟!🙂💔 ما دیدیم... مجتبی‌ای بعداز علی به مظلومیت‌اش شهادت داد ‌. . . -سخنان‌ما🖤
گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمه‌ی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکایی‌هاست. علامت پیروزی ما ایرانی‌ها، مشت گره کرده است." 📚 از کتاب لحظه‌های انقلاب پ‌.ن: من به فدای دستان گره کرده‌ی شما به هنگام شهادت... مظلوم مقتدر... آقای شهید ما 💔 نشانه پیروزی ما درخیابان، مشت های گره کرده باید باشد. 💫 -سخنان‌شما🖤
حسرت به دل موندم که یه بار بهم بگین: پاشو بیا اینجا بغلم...🙂💔 -سخنان‌شما🖤
[در  هیاهوی غریبانه  و بیداد خزان با توفریاد زدم ای غم درسینه نهان تو مگر چند نفر بودی ازاین عالمیان؟ که پس ازرفتنت اینگونه تهی گشت جهان...] سخنی‌با‌رهبر‌شهیدم🇮🇷