میدانی آقاجان!
در کربلاهم وقتی علمدار کنار علقمه شهید شد زینب(س) کمر به علمداری بست.
کاخ یزید را بر سرش آوار کرد.
حالا در ایران وقتی شما رفتید زنان و مردان و کودک و نوجوان ما، کمر بستند به علمداری!
آقاجان میبینید؟! تاریخ تکرار شده است!
وقتی علمدار نباشد... علم بر روی دوش اهل حرم است🖤((:
-سخنانما🖤
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به جای هر حرفی فقط خطی ز چشم خیس خود تا نگاهت میکشم... شاید که برگردی!🖤
- رهبر شهیدم🇮🇷
تا به حال دیده بودید پسری، به مظلومیت پدر شهادت بدهد؟!🙂💔
ما دیدیم... مجتبیای بعداز علی به مظلومیتاش شهادت داد . . .
-سخنانما🖤
گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمهی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکاییهاست. علامت پیروزی ما ایرانیها، مشت گره کرده است."
📚 از کتاب لحظههای انقلاب
پ.ن:
من به فدای دستان گره کردهی شما به هنگام شهادت...
مظلوم مقتدر... آقای شهید ما 💔
نشانه پیروزی ما درخیابان،
مشت های گره کرده باید باشد. 💫
-سخنانشما🖤
حسرت به دل موندم که یه بار بهم بگین: پاشو بیا اینجا بغلم...🙂💔
-سخنانشما🖤
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
وقت قیام آمده وقت انتقام آمده 🔥 🔉 #استودیویی ۱۴۰۴ 👤 کربلاییحسین #ستوده ✊🏻 #مرگ_بر_امریکا
پدر از میان ما رفته ولی پسرش باز علمدار شده 🇮🇷🏴
[در هیاهوی غریبانه و بیداد خزان
با توفریاد زدم ای غم درسینه نهان
تو مگر چند نفر بودی ازاین عالمیان؟
که پس ازرفتنت اینگونه تهی گشت جهان...]
سخنیبارهبرشهیدم🇮🇷
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
لبخند ملیح و باغ رویایش را
تصویر قشنگ آرزوهایش را
طفلک به عروسک خودش می نازید
جنگ آمد و برد کل دنیایش را
یک ماه از آن روز گذشت...
درست سی روز است که از این دنیا دل کندهای و همراه خانواده ات به بهشتی جاودانه رفتهای!
یک ماه است که دیگر دلتنگ حاج قاسم نیستی...
یک ماه است که بازهم کنار امام مینشینی...
راستاش را بگو آقاجان، در آن زیارت جمکران چه گذشت که اینگونه آماده شهادت بودی!
شما از دی ماه مردم را کم کم به خیابان ها آوردی، از 22 به مردم آموختید که نباید خیابان از دست برود.
در 22 بهمن خودتان با همان قامت رعنا مقابل مردم ایران ایستادید و ازشان خواستید که به خیابان بیایند..
و آمدند، جمعیت انبوهی آمدند!
ولی ما نمیدانستیم این ها همه تمیرینی است برای این شبها...
شبهایی که بعداز شما دربه در خیابان ها میشویم و هرکنج را بهر دیدن شما میجوییم.
نمیدانستیم شما در دوماه کلاس درس گذاشتید تا در ماه سوم مردم کفن پوش به خیابان بیایند برای خون خواهی شما!
آقاجان مردم ایران یک ماه است، با قلبی پراز داغ شما قامت بستهاند به پاسداری از وطن!
ورد لبهایشان انتقام شما و یاری پسرتان نایب امام زمان است... مردم به بعثت خود خیلی خوب عمل کرده اند سید علی، شماهم دعایشان کن در محضر مادرت زهرا(س).
و در آخر باید گفت مردم یک ماه است که دلشان برای شما تنگ شده آقا جان! خیلی دلشان تنگ شده🖤
به وقت ¹⁴⁰⁵/¹/¹⁰