یک ماه از آن روز گذشت...
درست سی روز است که از این دنیا دل کندهای و همراه خانواده ات به بهشتی جاودانه رفتهای!
یک ماه است که دیگر دلتنگ حاج قاسم نیستی...
یک ماه است که بازهم کنار امام مینشینی...
راستاش را بگو آقاجان، در آن زیارت جمکران چه گذشت که اینگونه آماده شهادت بودی!
شما از دی ماه مردم را کم کم به خیابان ها آوردی، از 22 به مردم آموختید که نباید خیابان از دست برود.
در 22 بهمن خودتان با همان قامت رعنا مقابل مردم ایران ایستادید و ازشان خواستید که به خیابان بیایند..
و آمدند، جمعیت انبوهی آمدند!
ولی ما نمیدانستیم این ها همه تمیرینی است برای این شبها...
شبهایی که بعداز شما دربه در خیابان ها میشویم و هرکنج را بهر دیدن شما میجوییم.
نمیدانستیم شما در دوماه کلاس درس گذاشتید تا در ماه سوم مردم کفن پوش به خیابان بیایند برای خون خواهی شما!
آقاجان مردم ایران یک ماه است، با قلبی پراز داغ شما قامت بستهاند به پاسداری از وطن!
ورد لبهایشان انتقام شما و یاری پسرتان نایب امام زمان است... مردم به بعثت خود خیلی خوب عمل کرده اند سید علی، شماهم دعایشان کن در محضر مادرت زهرا(س).
و در آخر باید گفت مردم یک ماه است که دلشان برای شما تنگ شده آقا جان! خیلی دلشان تنگ شده🖤
به وقت ¹⁴⁰⁵/¹/¹⁰
هدایت شده از روح نَـــ🍃ـــواز|☫
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزدلم؛ روزت مبارک..🤍
لطفا همیشه باش.. تا ابد باش..
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شکستم تا که رفتی...🙂💔
به وقت ³⁸ امین روز...
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم که نه... جانم برات تنگ میشه🙂☝️
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خاطراتت پیش من...
اما خودت دور از منی((:
•
در عزاداری او ، رسم ِ چهل روز کـم است
ياد چشمش همهی عمر سيهپوشم كرد【🖤】
چهل شبانه روز است که کنار نامتان پیشوند شهید قرار گرفته است!
آقای ما سیدعلی، چهل شب است که نه تنها برای شهادت غریبانه ات بلکه برای زیستن غریبانه ات دلمان آتش گرفته است...
دقیقا در همان جایی سوختیم که پسرتان اعتراف به مظلومیتتان کرد.
آقای ما سی و هفت سال سرتان را در کدام چاه فرو برده و فریاد هایتان را مخفی کردید؟! سی و هفت سال چگونه با تمامی سختی ها انقلاب را زنده نگهداشتید و آخر با خونتان آن را آبیاری نمودید؟!
چه کودتاها که بر شما تحمیل نشد، چه حرف و حدیث ها که پشت سرتان راهی نشد اما شما بازهم با اقتدار ایستادید، ایستادید تا دل مردم قرص باشد، ایستادید تا مبادا یک وجب از ایران جدا شود و حالا شما رسالت خود را چهل شب است که به پایان رساندید.
دلمان برای لبخندهای شیرین شما تنگ میشود، دلمان برای روضهها و عزاداری های تاسوعا و عاشورای شما تنگ میشود.
دلمان برای مجالس مشاعرهی شما تنگ میشود و در این دلتنگی هیچ چارهای جز صبر و همدردی و بیعت با پسرتان نیست((:
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردان خدا از دنیا میروند
ولی راه شان زنده است همیشه...
#چهلم_رهبرشهید