3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شکستم تا که رفتی...🙂💔
به وقت ³⁸ امین روز...
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم که نه... جانم برات تنگ میشه🙂☝️
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خاطراتت پیش من...
اما خودت دور از منی((:
•
در عزاداری او ، رسم ِ چهل روز کـم است
ياد چشمش همهی عمر سيهپوشم كرد【🖤】
چهل شبانه روز است که کنار نامتان پیشوند شهید قرار گرفته است!
آقای ما سیدعلی، چهل شب است که نه تنها برای شهادت غریبانه ات بلکه برای زیستن غریبانه ات دلمان آتش گرفته است...
دقیقا در همان جایی سوختیم که پسرتان اعتراف به مظلومیتتان کرد.
آقای ما سی و هفت سال سرتان را در کدام چاه فرو برده و فریاد هایتان را مخفی کردید؟! سی و هفت سال چگونه با تمامی سختی ها انقلاب را زنده نگهداشتید و آخر با خونتان آن را آبیاری نمودید؟!
چه کودتاها که بر شما تحمیل نشد، چه حرف و حدیث ها که پشت سرتان راهی نشد اما شما بازهم با اقتدار ایستادید، ایستادید تا دل مردم قرص باشد، ایستادید تا مبادا یک وجب از ایران جدا شود و حالا شما رسالت خود را چهل شب است که به پایان رساندید.
دلمان برای لبخندهای شیرین شما تنگ میشود، دلمان برای روضهها و عزاداری های تاسوعا و عاشورای شما تنگ میشود.
دلمان برای مجالس مشاعرهی شما تنگ میشود و در این دلتنگی هیچ چارهای جز صبر و همدردی و بیعت با پسرتان نیست((:
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردان خدا از دنیا میروند
ولی راه شان زنده است همیشه...
#چهلم_رهبرشهید
"گُلِ پر پر کجا گیرم سراغت؟
صدای گریه میآید ز باغت
صدای گریه میآید شب و روز
که میسوزد دلِ بلبل ز داغت"
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا ما مانده ایم
و دلتنگی خندههای او...🙂💔
-رهبر شهیدم