4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شادم که از رقیبان دامن کشان گذشتی . . .
شعر با صدای آقاجانمون!
بارها یاد آن شبی کردم که حسینیه بعداز مدتها به حضورتان منور شد...
میرفتیم میآمدیم شب عاشورا میگفتیم:
- آقا امشب اومده حسینیه!
آقا امشب اومده...💔((: