بارها یاد آن شبی کردم که حسینیه بعداز مدتها به حضورتان منور شد...
میرفتیم میآمدیم شب عاشورا میگفتیم:
- آقا امشب اومده حسینیه!
آقا امشب اومده...💔((:
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قابی که دیگر تکرار نخواهد شد . . .💔
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طوری که آقا این جانباز رو با صمیمیت فراوان صدا میکنن...🙂💔
تمام تلاشش این بود به کسی آسیب نرساند
اما خودش هزار زخم از اطرافیانش داشت . . .
قائدشهید🖤
این روزها چه سرد است، دنیای کوچک ما
فرعونیان چه کردند، با پیر و کودک ما...
ماه تمام ما را، در خاک و خون کشیدند
در خون نشست یاران، ماه مبارک ما!
آتشفشان خشماند، آیینهی شکوهاند
بنگر چه بی شمارند، یاران اندک ما
بر بی گناهی ما، روشن ترین گواه است
هم کوله پشتی ما، هم بادبادک ما...
تا آسمان هفتم، فریاد سرخشان رفت،
پرپر شدند هر چند، گلهای میخک ما،
خاموش کی توان کرد، از یاد کی توان برد!
این داغ آتش افروخت، در جان تک تک ما!
هم موج انفجارند، هم مژدهی بهارند...
صد داستان حماسه است، دستان کوچک ما...
- در وصف دختران میناب...
گشـته ام این خــانه را، اینجا و آنـجا نیـستی
دخـتــرِ زیـبـــای مــن، دلتــنــگ بـابـا نیـستی؟!
تـا هــزار و یـک شــمــردم بــازیِ خـوبی نــبود
خــوب قــایـم می شوی دیگر تو پـیدا نیستی
دفتـرِ مشقت چـرا امشب جلویت باز نیست؟!
پس به فــکر امتـحان و درس فــردا نیستی؟!
دخـتـرم کابـوس دیدم گیـسوانت خاکی است
خــواب میبینم؟"نه"بـیــدارم، تــو امّـا نیستی!
دستِ کم یک بار دیـگر کفـش نویَت را بپوش
عیـد نــزدیک است، عــیدی که با ما نیستی:)'
اشـک هایــم را نـدیــدی دخُــترم حــالا بـبیـن
گـریــه کردم، چـون تو در آغوشِ بابا نیستی.
زهرا امیدی