رهبرم نگران نباشید ما جان فدای آقا سید مجتبی خامنه ای هستیم
- سخنانشما🖤
حواستون بهم باشه... حواستون به آرزوم باشه و ناامیدم نکنید💔
-سخنانشما🖤
[یاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیدهی ما شاد نکرد]🙂💔
-سخنانشما🖤
چرا انقد مهربونی؟
ترو خدا یه بار دیگه برگرد😭
رهبر عزیزم
کاش زودتر میفهمیدم که چقد خوبی😭
کاش هیچوقت ۱۰ اسفند فرا نمیرسید
لحظه ای که گفتم مامان مامان رهبر...
همه از خواب بیدار شدن و تو سر خودشون میزدن
کاش میشد یه بار دیگه بگیم:
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست💔
کاش حرفای ضد انقلابا واقعی بود
کاش واقعا رفته بودی اونور مرز با بچه ات
که اینطوری ما غم نبودنت نمیشکستیم
کاش با بچه هات فرارکرده بودی
تا با نوه ۱۴ماهت باهم به شهادت نمیرسیدید
ای کاش...💔
سوختیم با غم نبودنت
اما شیر مردان و زنان ایرانی انتقام خون شما و خون پاک اون نوه های معصومتون رو میگیرن
من مطمئنم
نابودی کفر و ظلم و ستم نزدیک است... انشاالله
ای کاش بازم میدیدم که بعد از سال تحویل مجری میگه
بریم سخنان مقام معظم رهبری رو گوش کنیم😭💔
ای کاش ، ای کاش💔
-سخنانشما🖤
میشه راهنماییم کنی؟میشه با همون صدای گرم و پر صلابت همیشگیت از امید بگی؟دلم برات تنگ شده.هرچقدرم حواس خودمو پرت کنم نمیتونم به شما فکر نکنم.یادت میوفتم و میزنم زیر گریه:)
-سخنانشما🖤
فقط یه بار دیگه اون پرده بره کنار و قامت زیبای آقا بیاد بیرون💔
-سخنانشما🖤
کل مسیر ۸۰ کیلومتری فکر میکردم واقعا چه جملهای به آقا میگفتم؟!
دیدم حرفام انقدر زیاده نمیشه گفتش..
ولی دلی ترین حرفی که میتونم بزنم اون مداحی حاج مهدیه که میگه خبر نیومد به آسمون ما قمر نیومد..
به غیر خون به این جیگر نیومد💔🙂
-سخنانشما🖤