اقا جونم
میدونی چقدر دلمون براتون تنگ شده ؟ :)
اقا ،خیلی دوستت دارم
آقا شب جمعه میری حرم میشه برای ماهم دعا کنید؟ :))❤️😭
آقا دعا کن جا نمونیم ... خیلی خستم ....
-سخنانشما🖤
از وقتی رفتی، خیابان خانهمان شده.
آنجا نماز میخوانیم، مینشینیم، شعار میدهیم، راهپیمایی میکنیم، کاروان خودرویی راه میاندازیم و... .
از وقتی رفتی دربهدر خیابانها شدهایم.
میدانی چرا؟
عَلَمت سنگین است آقا جان!
تمام ما به میدان آمدهایم تا بلکه بتوانیم کارِ دستان قدرتمند تو را انجام دهیم...
همه ما خامنهای شدیم در اندازه خودمان و همه با هم زیر بار عَلَم رفتیم تا مطمئن شویم علم از دست علمدار نمی افتد...
رهبر عزیزم ، پدر خوش زبون دلتنگتم ، آرزو داشتم که ببینمت ولی این یک رویا خواهد ماند
-سخنانشما🖤
آقا یه بار دیگه بهم فرست بده که بگم خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماس❤️🩹
-سخنانشما🖤
ای کاش پسر بودم و میدونستم دستشونو ببوسم و ایشون در آغوش بگیرم حرف منو نمیشه با کلمات بیان کرد :))💔ـ یه بنده خدایی
-سخنانشما🖤
قسم به مشت گره کردهات خدا با ماست/ خدا بزرگتر از هیچ و پوچ آمریکاست سروده #محمد_رسولی برای سال نو و جای خالی رهبر شهید: دلم گرفته و این حال، حال دلتنگیاست
هزار و چارصد و پنج، سال دلتنگی است چقدر جای تو خالی است ای نوید بهار
بیا ببین که چه اندوهگین رسیده بهار تو رفتهای و من از زنده ماندنم خجلم
کجا گذاشتهای رفتهای عزیز دلم؟ غمت رشیدترین داغ اهل این ایل است
بیا پیام بده، وقت سال تحویل است بیا پیام بده، اسم سال را بگذار
به قلب مردم امید وصال را بگذار شکوفه ذوق ندارد، بهار بی رنگ است
حرم برای سخنرانی تو دل تنگ است الا که بود دلت مرقد امام رضا (ع)
به پیشواز شما آمده امام رضا (ع)خ چگونه بغض گلوگیر را مهار کنیم؟
نماز عیدِ بدون تو را چه کار کنیم؟ صدای نم نم باران، سکوت گریهی ماست
نماز عید قنوتش، قنوت گریهی ماست ****ی که زد به دلم مهر داغ را بکشم
اگر به دست من افتد فراق را بکشم از این به بعد جهان باشد و تلاطم ما
سفر بخیر، یگانه عزیز مردم ما قرار بود که ما جان نثار تو باشیم
در آخرین نفس خود کنار تو باشیم پس از تو خشم شدیم و خروش و بیتابی
سلام بر تو و بر کودکان مینابی سلام بر تو و بر هر شهید این میدان
که خون تک تک شان شد امید این میدان به هم فشرده تر از هر زمان شده صف ما
بلند شد علم انتقام در کف ما و تیر خشم خدا در کمان خونخواهی است
آهای ملت ایران، زمان خونخواهی است در انتقام چنان برق خانمان سوزیم
قسم به مشت گره کردهات که پیروزیم قسم به مشت گره کردهات خدا با ماست
خدا بزرگتر از هیچ و پوچ آمریکاست خدا بزرگتر از ناوهای کوچک اوست
خدا بزرگتر از های و هوی موشک اوست
-سخنانشما🖤
اقا جونم
میدونی چقدر دلمون براتون تنگ شده ؟ :)
اقا ،خیلی دوستت دارم 💔❤
اقا جونم دلتنگ شماییم😔
-سخنانشما🖤
سلام آقاجانم
سلامی از قلب آکنده از دلتنگی و غم
آقا جانم میشه برگردی؟
وقتی به عکس شما نگاه میکنم اشک دلتنگی از چشمام سرازیر میشه آقا جانم دلم ک هیچ جانم از نبودت به تنگ اومده
-سخنانشما🖤