eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
77 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰🔻*ترامپ ملعون:* نیروی نظامی ایران کاملاً به هم ریخته است. بخش زیادی از آن، مانند نیروی دریایی و نیروی هوایی‌شان، دیگر وجود ندارد - آنها کاملاً شکست خورده‌اند. *ایران فقط حرف می‌زند و هیچ اقدامی نمی‌کند. قلدر خاورمیانه مُرده است!!* *آنها برای مذاکره بر سر توافقی که می‌توانست برایشان عالی باشد، خیلی دیر کرده‌اند، حالا باید بهای آن را بپردازند!!* 🔺 @RAHMAATISM |
🔸 ترامپ: رسانه‌های خبری جعلی از گزارش دادن دربارهٔ اثربخشی محاصرهٔ دریایی ایالات متحده خودداری می‌کنند، موفق‌ترین محاصره در تاریخ جنگ‌های دریایی. 🔹 هیچ چیزی عبور نمی‌کند مگر اینکه ما بخواهیم. این یک دیوار فولادی است! 🔹 ایران هیچ کسب‌وکاری انجام نمی‌دهد، حقوق نظامیانش را نمی‌پردازد و هیچ یک از صورتحساب‌هایش را نمی‌پردازد و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کشور شکست‌خورده است! مقدار زیادی نفت در حال خروج است. الله را شکر میکنم. 🔺 @Rahmaatism |
مادر شهید زهرا حداد عادل: داماد من «آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای» قبل از اینکه به خواستگاری دخترم بیاید تافل انگلیسی را گرفته بودند و اهتمام زیادی به یادگیری زبان‌های خارجی داشتند 🔺 @Rahmaatism |
بلافاصله پس از سخنان ناامیدانه داکتور پزشکیان و استفاده از استراتژی ناله درباره اثرگذاری تحریم‌ها و محاصره دریایی، ترامپ روی آن اسکی رفت... جا داره یه خدا قوت ویژه بگیم به پزشکیان و کاپتان قالیباف بابت تحقیرهای ترامپ..... خدایی خودتون حالتون بد نمیشه ترامپ اینجوری خودتونو کشورتونو تحقیر میکنه؟!! @Rahmaatism |
ببینید چه شکلی داره به مذاکره کنندگان توهین میکنه... 👈املاکی به فاکس نیوز : فرصت اینو داشتند توافق رو امضا کنند و زنده بمونن ❌ از اینکه گذاشته زنده بمونید منت میذاره رو سرتون ننمیخواید بفهمید؟؟!!!!!!!! به خدا با آه این متنو نوشتم...
🔸ترامپ: هنوز کارم با ایران تمام نشده است. ما 55 درصد از آنچه را که ایران بازسازی کرد در جریان آتش بس ویران کردیم.... ❌توجه کنید در زمان آتش بس ویران کردیم.... منتظر پاسخ مسئولین مذاکره کننده هستیم....
بعد توهین ترامپ به مسئولین ایرانی هر کسی هنوز پای مذاکره هست به نظرم دیگه رگ نداره کاریش نمیشه کرد چتونه؟!!!!!!!!!!
🛑زیباکلام رفت تو گونی 🔺 @Rahmaatism |
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ترامپ: امروز قرار است به ایران ضربه سختی بزنیم. 🔺 @Rahmaatism ¦
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ترامپ : ایران داره ما رو مثل آدم‌های ساده‌لوح بازی میده چون قبلاً با یه سری رئیس‌جمهورهای خیلی احمق طرف بوده من خجالت می‌کشم اینو بگم ولی آدم‌های خیلی نادونی اینجا بودن. 🔺 @Rahmaatism ¦
20.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ ترامپ : ما قصد داریم به آنها حمله کنیم و بسیار شدید حمله کنیم. 🔴ما بمباران را از سر خواهیم گرفت. ما حق انجام این کار را داریم. آنها هلیکوپتر ما را سرنگون کردند. 🔴و در ابتدا گفتند که این کار را نکرده‌اند. سپس اعتراف کردند که انجام داده‌اند. این کار تا حدی آسان بود چون ما بمب داریم. ما واقعاً بمب داریم. ما خیلی خوش‌شانس بودیم که آن بمب منفجر نشد. 🔺 @Rahmaatism ¦