هر مرتبه که آمریکا موشکی به سمت ما شلیک میکنه، صداوسیما به حضور ترامپ در پرونده اپستین میپردازه.
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
البته اینکه دیروز گفته بودید تنگه رو بستید رو امشب نادیده میگیریم.
اقا یه ربع دیگه باز می کنید هم خبرشو بگید!!!
اقایون سیاسیون دست از سر تنگه بردارید دو روز بسته بمونه.
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
آقایان شعام
ما منتظر پاسخ حمله آمریکا هستیم !!!
خواب که نیستید ؟
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
استنداپ کمدین مشهور :
اسرائیل از هرچیزی که با H شروع شود متنفر است
حماس ، حزب الله ، حوثی ها ، هرمز ، انسان ...
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
پاسخ خواهران منصوریان به فدراسیون ووشو از پاسخ ایران به آمریکا کوبندهتر بود
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
پاسخ نظامی ایران به تجاوزها قطعی است
یک منبع مطلع اعلام کرد که ایران به تجاوزهای صورت گرفته پاسخ نظامی خواهد داد.
تابناک
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
100 شب برای حمایت از نظام و کشور اومدیم کفخیابون؛ امشب تازه فهمیدیم تنگههرمز باز بوده و امشب دوباره بستنش
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*📌آمریکا داره توی تنگه پیام رادیویی میده به قایقهای سپاه که مین گذاری رو متوقف کنید*
جالب اینجاست داره فارسی به سپاه اعلام میکنه 😂🇮🇷
پن:
ظاهرا که ویدئو مشکلی نداره
اما بازم قطعی فرض نکنید
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
⭕امشب بین 45 تا 50 عدد موشک تاماهاوک از سمت آمریکا شلیک شد.
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
اتفاقجدید حمله امشب اینبود که دشمن مستقیم گفت که امشب میخوام بزنم
برخلاف دفعات قبلی که از اصل غافلگیری استفاده میکرد
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
شبکه خبر : عقبنشینی دوباره ترامپ پس از مقاومت قدرتمند نیروهای مسلح ایران!
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
این متن را ۶فروردین ١۴٠۵ در کانال عمادیسم در پیامرسان #بله منتشر کردیم (درخلال جنگ بودیم و اسمی هم از آتشبس نبود)
گاهنوشت | آتشبس یا صلح؟ پیروزی یا شکست؟ عاقبت چه خواهد شد؟
✍🏻 #میمحسین
با توجه به زمینهسازی اذهان برای سوق دادن به سمت آتشبس و یا صلح با دشمن جنایتکار صهیونیستی، لازم دانستم این متن را بنویسم. فقط این نکته را عرض کنم که من نمیدانم نظر مقام معظم رهبری چیست؛ اما این احساس در جامعه وجود دارد که عدهای تلاش میکنند فضا را جوری آماده کنند که مردم خواهان آتشبس شوند. إنشاءالله که اینگونه نیست.
آمریکا در سند استراتژی امنیت ملی خود (NSS) که در مهرماه ١۴٠١ منتشر شد، رسماً استراتژی تغییر تمرکز از خاورميانه به سمت مهار چین را اعلام کرد. آن زمان عدهای در داخل فکر میکردند آمریکا قرار است فوراً منطقه را ترک کند؛ اما بررسی تحلیلهای راهبردی اندیشکدههای نزدیک به حاکمیت آمریکا (نظیر بنیاد دفاع از دموکراسیها - FDD) و یادداشتهای نشریاتی چون والاستریت ژورنال نشان میداد که این خروج، یک پیششرط بزرگ دارد: «تعیین تکلیف همیشگی با جمهوری اسلامی و تثبیت امنیت اسرائیل». تحلیلگران ارشد آمریکایی معتقد بودند واشنگتن نمیتواند بدون سرنگونی یا مهار کامل جمهوری اسلامی از منطقه خارج شود؛ بلکه قرار است با یکسره کردن کار، امنیت اسرائیل را برای همیشه تأمین کرده و سپس با خیال راحت خاورمیانه را ترک کند.
اوایل به این تحلیلهای مستند اهمیتی داده نمیشد تا اینکه وارد مرحله عجیبی در مذاکرات شدیم. هرچقدر که کوتاه میآمدیم، آمریکاییها هر دفعه یک ایراد دیگر وارد میکردند؛ تا جایی که دیگر ما مطمئن شدیم جنگ قطعی است و خود را از دیماه آماده کردیم. (خود جناب سعید لیلاز هم اشاره کردند که شهید لاریجانی در آخرین روزهای پاییز ١۴٠۴ فرمودند که جنگ قطعی است و مذاکره دیگر ثمر ندارد).
اکنون در میانه و یا شاید اواخر جنگ هستیم. خیال نکنیم که با یک آتشبس یا صلح، کار در میآید! اگر آتشبس کنیم، قطع به یقین چندوقت دیگر دوباره درگیر جنگ میشویم و حداکثر تا قبل از اتمام دوره ریاستجمهوری ترامپ، پرونده حضور آمریکا در خاورمیانه برای همیشه بسته خواهد شد؛ یا با پیروزی یا با شکست...
پ.ن: ما تابع دستورات و اوامر حضرت آقا هستیم و هرچه بفرمایند «سمعاً و طاعتا» است. و این مطالب تا زمانی است که دستور جدیدی صادر نکردهاند.
و در آخر
بارالها، تو خود آگاهی که نزاع ما بر سر دین توست و افتخار ما آن است که در راه تو گام برداریم. دلهای ما را بر حق استوار بدار، بصیرت و صبر عطا کن، و ما را در جهاد برای پاسداری از آیینت یاری فرما؛ و دشمنان حق و حقیقت را خوار و ناکام گردان🤲🏻
@EMADISM