eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
77 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
البته اینکه دیروز گفته بودید تنگه رو بستید رو امشب نادیده میگیریم. اقا یه ربع دیگه باز می کنید هم خبرشو بگید!!! اقایون سیاسیون دست از سر تنگه بردارید دو روز بسته بمونه. 🔺 @RAHMAATISM |
آقایان‌ شعام ما منتظر پاسخ حمله آمریکا هستیم !!! خواب که نیستید ؟ 🔺 @RAHMAATISM |
استنداپ کمدین مشهور : اسرائیل از هرچیزی که با H شروع شود متنفر است حماس ، حزب الله ، حوثی ها ، هرمز ، انسان ... 🔺 @RAHMAATISM |
پاسخ خواهران منصوریان به فدراسیون ووشو از پاسخ ایران به آمریکا کوبنده‌تر بود 🔺 @Rahmaatism ¦
پاسخ نظامی ایران به تجاوزها قطعی است یک منبع مطلع اعلام کرد که ایران به تجاوزهای صورت گرفته پاسخ نظامی خواهد داد. تابناک 🔺 @Rahmaatism ¦
100 شب برای حمایت از نظام و کشور اومدیم کف‌خیابون؛ امشب تازه فهمیدیم تنگه‌هرمز باز بوده و امشب دوباره بستنش 🔺 @Rahmaatism ¦
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*📌آمریکا داره توی تنگه پیام رادیویی میده به قایق‌های سپاه که مین گذاری رو متوقف کنید* جالب اینجاست داره فارسی به سپاه اعلام میکنه 😂🇮🇷 پ‌ن: ظاهرا که ویدئو مشکلی نداره اما بازم قطعی فرض نکنید 🔺 @RAHMAATISM |
⭕امشب بین 45 تا 50 عدد موشک تاماهاوک از سمت آمریکا شلیک شد. 🔺 @Rahmaatism ¦
اتفاق‌جدید حمله امشب این‌بود که دشمن مستقیم گفت که امشب میخوام بزنم برخلاف دفعات قبلی که از اصل غافلگیری استفاده می‌کرد 🔺 @Rahmaatism ¦
شبکه خبر : عقب‌نشینی دوباره ترامپ پس از مقاومت قدرتمند نیروهای مسلح ایران! 🔺 @Rahmaatism ¦
این متن را ۶فروردین ١۴٠۵ در کانال عمادیسم در پیامرسان منتشر کردیم (درخلال جنگ بودیم و اسمی هم از آتش‌بس نبود) گاه‌نوشت | آتش‌بس یا صلح؟ پیروزی یا شکست؟ عاقبت چه خواهد شد؟ ✍🏻 با توجه به زمینه‌سازی اذهان برای سوق دادن به سمت آتش‌بس و یا صلح با دشمن جنایتکار صهیونیستی، لازم دانستم این متن را بنویسم. فقط این نکته را عرض کنم که من نمیدانم نظر مقام معظم رهبری چیست؛ اما این احساس در جامعه وجود دارد که عده‌ای تلاش می‌کنند فضا را جوری آماده کنند که مردم خواهان آتش‌بس شوند. إن‌شاءالله که اینگونه نیست. آمریکا در سند استراتژی امنیت ملی خود (NSS) که در مهرماه ١۴٠١ منتشر شد، رسماً استراتژی تغییر تمرکز از خاورميانه به سمت مهار چین را اعلام کرد. آن زمان عده‌ای در داخل فکر می‌کردند آمریکا قرار است فوراً منطقه را ترک کند؛ اما بررسی تحلیل‌های راهبردی اندیشکده‌های نزدیک به حاکمیت آمریکا (نظیر بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها - FDD) و یادداشت‌های نشریاتی چون وال‌استریت ژورنال نشان می‌داد که این خروج، یک پیش‌شرط بزرگ دارد: «تعیین تکلیف همیشگی با جمهوری اسلامی و تثبیت امنیت اسرائیل». تحلیلگران ارشد آمریکایی معتقد بودند واشنگتن نمی‌تواند بدون سرنگونی یا مهار کامل جمهوری اسلامی از منطقه خارج شود؛ بلکه قرار است با یکسره کردن کار، امنیت اسرائیل را برای همیشه تأمین کرده و سپس با خیال راحت خاورمیانه را ترک کند. اوایل به این تحلیل‌های مستند اهمیتی داده نمی‌شد تا اینکه وارد مرحله عجیبی در مذاکرات شدیم. هرچقدر که کوتاه می‌آمدیم، آمریکایی‌ها هر دفعه یک ایراد دیگر وارد می‌کردند؛ تا جایی که دیگر ما مطمئن شدیم جنگ قطعی است و خود را از دی‌ماه آماده کردیم. (خود جناب سعید لیلاز هم اشاره کردند که شهید لاریجانی در آخرین روزهای پاییز ١۴٠۴ فرمودند که جنگ قطعی است و مذاکره دیگر ثمر ندارد). اکنون در میانه و یا شاید اواخر جنگ هستیم. خیال نکنیم که با یک آتش‌بس یا صلح، کار در می‌آید! اگر آتش‌بس کنیم، قطع به یقین چندوقت دیگر دوباره درگیر جنگ می‌شویم و حداکثر تا قبل از اتمام دوره ریاست‌جمهوری ترامپ، پرونده حضور آمریکا در خاورمیانه برای همیشه بسته خواهد شد؛ یا با پیروزی یا با شکست... پ.ن: ما تابع دستورات و اوامر حضرت آقا هستیم و هرچه بفرمایند «سمعاً و طاعتا» است. و این مطالب تا زمانی است که دستور جدیدی صادر نکرده‌اند. و در آخر بارالها، تو خود آگاهی که نزاع ما بر سر دین توست و افتخار ما آن است که در راه تو گام برداریم. دل‌های ما را بر حق استوار بدار، بصیرت و صبر عطا کن، و ما را در جهاد برای پاسداری از آیینت یاری فرما؛ و دشمنان حق و حقیقت را خوار و ناکام گردان🤲🏻 @EMADISM
صدای انفجار در البرز و آبیک قزوین 🔺 @Rahmaatism ¦