رحمتیسم | Rahmaatism
ما که خوشحال میشیم ثبات و امنیت و آرامش در ایران برقرار باشه اما «آمریکا بدعهد است» و ترامپ ما رو
ولی به گمانم بیروت یا تا نزدیکی بیروت به اسرائیل ضمیمه میشه
#میمحسین
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرفهای دردناک و بدون سانسور آخوند تراز در مورد مذاکرات و ....
@Rahmaatism | #Amirali
ما امروز به جنگ با ایران پایان دادیم
- ترامپ
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
ترامپ :
ما مسائل را با ایران حل و فصل کردیم
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
*سید راست میگفت؛ ترور تو آغاز خطر بزرگ بود...*
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
🔹این آخرین کتیبهای بود که در آخرین دیدار مردمی رهبر شهید در ۲۸ بهمن، حسینیه امام خمینی را زینت داد: «فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ» ترجمه: «پس هر که بر شما تعدی کرد، شما هم به مثل آن بر او تعدی کنید، و از خدا پروا نمایید، و بدانید که خدا با پرواپیشگان است.»
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
⭕️ الاخبار: لبنان شامل توافق احتمالی ایران و آمریکا است
🔹 روزنامه لبنانی الاخبار به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ایران پاسخ نهایی را از ایالات متحده دریافت کرده مبنی بر اینکه لبنان نیز شامل این توافق میشود.
🔹 بر اساس این گزارش، ترامپ سه بار با بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی، درباره پرونده لبنان گفتگو کرده است؛ بهویژه با توجه به اینکه تصویب پایان جنگ، تنها به آتشبس محدود نمیشود، بلکه شامل توقف کامل تمام حملات نظامی، جدولزمانی عقبنشینی سریع اسرائیل از لبنان، تضمین توقف تمامی اقدامات تخریبی و خاکبرداری و آزادی اسرا است.
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
🔴👆🖊 حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:
✅توافقی که در آن:👇👇👇
🔴بازگشایی تنگه هرمز در ازای لغو محاصره بدون اعمال حاکمیت ایران و اخذ عوارض وتردد کشتی های تمام کشورهای دنیا بدون محدویت!!!
🔴ابهام در زمان توافق نهایی( این ابهام باعث دبه کردن دشمن در اجرای توافق و عدم وصول ایران به منافعش در توافق میشود)
🔴ابهام در منابع و مصارف صندوق بازسازی ۳۰۰میلیارد دلاری
🔴ابهام در لغو تحریمها
🔴 مشروط کردن استفاده صلحآمیز هستهای مانند تولید برق و رادیو دارو به رضایت آمریکا
🔴رقیق کردن مواد هسته ای برای اعتماد سازی!!!
🔴 وتضمین توافق به قطعنامه الزام شورای امنیت باشد،
خلاف منافع ملی، عبور از شروط رهبری عزیز، بیانیه شعام و حتما خسارت محض است
#خسارت محض
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
💢 *۱۱ سوال فنی ناظر به متن توافق احتمالی ایران و آمریکا*
✍ سیدمحمود نبویان
🔻نسبت متنهای مبادله شده تاکنون، با شروط دهگانه مندرج در بیانیه ۱۹ فروردینِ شورای عالی امنیت ملی و خطوط قرمز اعلامی رهبر انقلاب در پیامهای متعدد ایشان چیست؟
🔻مطابق با تأکیدات مکرر اعلامی رهبر انقلاب، آیا در متون مبادلهشده، تصریح شده است که تنگه هرمز و خلیج فارس تحت مدیریت و اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران باقی میمانند و عبور هرگونه شناور مربوط به رژیمهای متخاصم، از جمله رژیم صهیونی، دولت تروریست آمریکا و متحدان منطقهای و فرامنطقهای آنها ممنوع است؟ یا عبور نامحدود کشتیهای تجاری، فارغ از نسبتشان با متخاصمین علیه ملت ایران، توسط ایران تعهد شده است؟
🔻آیا آزادسازی پولهای مسدودشده و به غارترفته ملت ایران، که پیشتر به عنوان پیششرط مذاکرات اسلامآباد مطرح شد اما محقق نگردید، اکنون به عنوان پیششرط هر توافق جدیدی ذکر شده است؟ یا آنکه انجام آن، مشروط به پیشرفت تدریجی مذاکرات مبهم نهایی شده است؟ چه ضمانتی برای این امر وجود دارد و با توجه به سابقه بدعهدی آمریکا، بهتر نیست پیش از امضای هر توافقی، از واریز دستکم بخشی از این منابع مالی به حسابهای اعلامی بانک مرکزی یا حتی دریافت نقدی آن اطمینان حاصل شود؟
🔻آیا مطابق اعلام صریح رهبر انقلاب، به مسئله خسارتها و غرامتها پرداخته شده است؟ آیا به تفاوت ماهوی دو عبارت «بازسازی» و «غرامت» توجه شده است؛ با در نظر گرفتن این امر که غرامت دادن وظیفه متجاوز است، اما مفهوم بازسازی فاقد چنین بار حقوقی و مهمی است؟ آیا تعهد آمریکا به ارائه برنامه برای تأسیس یک صندوق، تأمینکننده این خط قرمز رهبری خواهد بود؟ آیا منابع آن صندوق به صورت یقینی تأمین میشود و بر فرض تأمین، آیا اختیار استفاده از این منابع صرفاً در اختیار ملت ایران است یا آمریکا نیز در نحوه مصرف آن در داخل ایران حق اعمال نظر دارد؟ در این صورت، اگر آمریکا به بهانههای واهی با مصرف این منابع در موردی خاص مخالفت کند، تکلیف چه خواهد بود و آیا این امر با قاعده قرآنی «نفی سبیل» و قانون اساسی مغایرت ندارد؟ رهبر انقلاب تصریح کردهاند که یا غرامت میگیریم، یا از اموال متجاوزان برمیداریم و یا معادل آن مقابلهبهمثل خواهیم کرد؛ این مهم چگونه محقق خواهد شد؟
🔻آیا بهصراحت قید شده است که علاوه بر لغو همه تحریمهای کنونی، آمریکا حق ندارد در آینده تحت بهانههای مختلف، تحریمهای جدیدی علیه ملت ایران وضع کند؟ آیا تجربه تلخ وضع تحریمهای مکرر و جدید پس از توافق برجام، پیش روی ما قرار ندارد؟
🔻معنای عضویت همزمان ایران در پیمان NPT و سپردن تعهد مجزا به آمریکا در موضوع هستهای چیست؟ آیا اجزای برنامه هستهای ایران، از جمله حفظ اصل غنیسازی و نگهداری ذخایر غنیشده در داخل کشور، از شمول دخالتهای آمریکا خارج خواهد بود؟ یا آنکه ضرورت دارد با آمریکا در چارچوبی رضایتبخش برای او توافق شود و برای تأمین نیازهای گوناگون مردم ایران (مانند تولید برق، تولید رادیودارو، شیرینسازی آب و...) نظر این کشور أخذ شود؟
🔻آیا در راستای تأمین شرط اعلامی رهبر انقلاب مبنی بر خروج نیروهای دولت تروریستی آمریکا از منطقه، بر سر تعیین دقیقِ محدوده «محیط پیرامون ایران» توافق خواهد شد؟ شعاع این محدوده چه میزان است؛ ۲ متر یا ۲ هزار کیلومتر؟
🔻آیا ضرورت ندارد که در همان گام نخست توافق، آمریکا و رژیم صهیونیستی رسماً به عنوان متجاوز به حقوق ملت ایران و عاملان شهادت رهبر، مقامات، فرماندهان، دانشمندان و آحاد مردم (مردان، زنان و کودکان) شناسایی شوند؟ آیا به پیامدهای سنگینِ مسکوت گذاشتن این مسئله و تحرکات أخیر آمریکا پیرامون موضوع غرامت به نفع متحدان منطقهایاش، توجه کافی شده است؟
🔻با توجه به در نظر گرفتن قطعنامه شورای امنیت به عنوان تضمین، و نظر به بدعهدیهای مکرر دولت تروریستی آمریکا و تجربه خروج ترامپ از برجام (علیرغم تأیید آن در قطعنامه الزامآور ۲۲۳۱)، چه تضمین عینی و عملی دیگری برای اجرای تعهدات آمریکا در متن مذاکرات پیشبینی شده است؟ آیا بهتر نیست شرط بازدارندهای نظیر اینکه «عدم اجرای تعهدات از سوی آمریکا، به منزله خروج ایران از پیمان NPT تلقی خواهد شد» در توافق احتمالی گنجانده شود؟
🔻با توجه به خط قرمز اعلامی قبلی مبنی بر وحدت ساحات جبهه مقاومت ازجمله حزبالله قهرمان لبنان و خباثت اثبات شده رژیم صهیونی، تضمین واقعی عدم تجاوز مجدد این رژیم به لبنان و عقب نشینی فوری تا مرزهای بین المللی و نیز رفع ظلم از مجاهدان قهرمان یمنی و فلسطینی و عراقی و.. در جبهه مقاومت چیست؟
🔻با عنایت به مشروط بودن بسیاری از مسائل اصلی به توافق نهایی، آیا زمان دقیق توافق نهایی در متن مذاکرات، معین شده است یا امکان تمدید چندباره مهلت ۶۰ روزه و معلق ماندن در شرایط نه جنگ و نه صلح متصور خواهد بود؟
رحمتیسم | Rahmaatism
چه اخوندی به به حرفهای صادقانه و دلسوزانه و بدون سانسور اخوند نسل جدید😊
دیگه اعصاب برا کسی نذاشتید 👆👆👆
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻هشدار شهید حاجیزاده به فرماندهان و مسئولان
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن به مسئولین مذاکره کننده اعتماد کنید
نه آقا ما اعتماد نداریم....رک