3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سناتور ارشد آمریکایی: با ایران سندتسلیم امضا کردیم
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
از ماست که برماست!
عینا مطالب قبلی فواد ایزدی رو خود ترامپ پشت تریبون گفت.
حرفی نیست.
منتظر گلابی های برجاق میمانیم
بعدش میگن اصلا گلابی بنا نبود بده
کاپ اخلاق هدف بود
بعدم نهایتا برادر فرانچسکو میشه مسئول همه خطای محاسباتی مسئولین!
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
💢ذخایر نفت آمریکا فقط برای ۵۰ تا ۶۵ روز دیگر جواب میداد/ برای توافق کمی عجله کردیم!
🛢 سند رسمی وزارت انرژی آمریکا: ذخایر راهبردی نفت برای مدیریت عرضه نفت در جهان ایجاد شده؛ برای همین چهار هفته است که ترامپ برای کنترل قیمت نفت بیشترین برداشت از این ذخایر را انجام داده و سطح ذخایر به ۳۴۰ میلیون بشکه که پایینترین میزان در ۴۳ سال گذشته میباشد، رسیده است.
🔅تحلیلگر شناخته شده انرژی، جک پرندلی میگوید: ذخایر انرژی آمریکا فقط برای ۵۰ تا ۶۵ روز جواب میدهد.
❇ این یعنی اگر تنگه را دو ماه دیگر دیرتر باز میکردیم، آمریکا بیچاره شده بود و مجبور به دادن امتیازاتی جدیتر بود.
♨️در آخرین مورد هم ترامپ اعتراف کرد فقط برای ۴ هفته ذخایر آمریکا جواب میداد!
🔖 چه کسی این همه عجله را برای توافق به مسئولین تزریق میکرد؟ برخی گزارشات نادرست! شنیدم مسئولی به دروغ گزارشی نوشته و به مسئولین نظام داده که دو هفته دیگر کشور به قحطی میرسید. یک مسئول انقلابی که به بررسی گزارش او پرداخته بود، فهمید از اساس آمارش دروغ بوده است!
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
جدیدترین پست رهبری انقلاب ساعت ۱۵/۳۰ دقیقه امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه
واضحترین متن موجود در تصویر
@Rahmaatism | #Amirali
پست جدید ترامپ: "پاپ لئو از توافق صلح آمریکا و ایران تمجید کرد."
🔺 @Rahmaatism | #Ted
🔶بهرام پارسائی نماینده سابق مجلس:
اگر کشور بی در و پیکر نبود این حرام خوارها بی کیفیت ترین خودروهای جهان را ناگهانی ۵۰ درصد گران نمی کردند
🔺 @Rahmaatism | #Ted
⭕️ جدیدترین پست رهبری انقلاب ساعت ۱۵/۳۰ دقیقه امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه
👈واضحترین متن موجود در تصویر
@Rahmaatism | #Amirali
چین و هند چجوری هیچوقت تو جامجهانی ها نیستن؟
یعنی بین اون یهمیلیارد نفر، ۱۱ نفر نیستن بتونن فوتبال بازی کنن؟
@Rahmaatism ¦ فامیل خیلی دور
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از غمانگیزترین بخشهای خوندن اقتصاد اینه که میبینی، این بیماری تورم که سالها است افتاده به جان ما، چقدر درمانش راحت بوده و دریغ کردن!
👤 Farzad Fakhrizadeh
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
یکی از غمانگیزترین بخشهای خوندن اقتصاد اینه که میبینی، این بیماری تورم که سالها است افتاده به جا
حالت عادی گند زدن تو بانک، نمیتونیم حتی یه خرید ساده انجام بدیم - یه موجودی ساده نمیتونی بگیری
اونوقت این تجویزهای مزخرف اقتصادی، فقط کار رو بدتر میکنه
هرچقدر میگذره، احساس میکنیم این بحث هک کردن انفورماتیک ساختگیه
خدا مارو از دست این احمقها نجات بده
#میمحسین