eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
78 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕ترامپ: ما از روی ناچاری ملاقات نکردیم، ایران این کار را کرد. کار آنها تمام است! ما 60 روز را به پایان خواهیم رساند. آنها هیچ پولی دریافت نمی‌کنند، حتی ده سنت! @Rahmaatism ¦
🔴 سخنگوی وزارت امور خارجه؛ ادعای برخی رسانه‌ها درباره بسته‌شدن تنگه بی اساس است. تنگه بازه باز است. 🔺 @Rahmaatism |
. وقتی آقای شهید در زمان ریاست‌جمهوری، با امام راحل در مورد نخست‌وزیری موسوی اختلاف نگاه داشتند، رییس‌جمهور نگاهش را با نگاه امام جامعه تطبیق داد آقایان بزرگوار! وظیفه شما بعد از پیام امام جامعه، اعلام تشکر بابت اجازه نبود @Rahmaatism ¦
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک فاجعه در تفاهم ای ان و آمریکا از زبان یک امریکایی مگه میشه اینو نفهمیده باشن؟!!؟
تعدادی از بوقچی های وفاقی رو مشاهده میکنید که بعد از پیام روشنگرانه رهبری چه واکنشی نشون دادند! @Emadism
💬مقایسه پشم ریزون مپ GTA 6 در مقابل GTA5 🔺‌@RAHMAATISM | #𝑲𝒐𝒎𝒆𝒊𝒍
باز دمدمی مزاجها شروع کردن چرا سید مجتبی مسئولیت گردن نگرفته!!!! عه عه خب روتون رو برم اکه حکم میکرد که مخالفم اجازه هم نمیدم رئیس مدنظرتون استعفا نمیداد نمیگفت من رییس جمهور هیچکاره ام اجازه نمیدن نظرم پیش بره !!! همین شماها بعدش ناله نمیکردید که ای وای ای داد بیداد دیکتاتوری شده و فلان خب همینا میگفتن رهبری موافقن رهبری پیام داده گفته من موافق نبودم ولی اهالی شعام و رییس جمهور، به عنوان کسی که پافشاری کرده برا مذاکره تحت هر شرایطی تعهد دادن که شما اجازه بدید تصریح کردن که مسئولیتش با ما همیین چیز منطقی هستش نمیدونم چرا ناله میزنید ای حقه بازها ما که میدونیم دردتون چیه اخه فصل رسوایی نزدیکه....
بچه هاتون رو مهار کنییییییددددددد🙏🙏 @Rahmaatism |
یه مدت مداح ها از اظهار نظرات در مورد مسائل سیاسی داخلی خودداری کنن والا کار بهتر پیش میره نه افراط نه تفریط🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
مداح مملکت رئیس جمهور رو تهدید میکنه خب خیلی غلط میکنی با این رفتارهای مزخرف و تند فقط فضارو برا مظلوم نمایی و حملات خناثان به جبهه انقلاب باز میکنید طرف اگه بیکفایت باشه راهکارهای قانونی وجود داره برای برخورد اگه عمدی نباشه این حرکات حتما جاهلانست و بازی در زمین دشمنه