eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
78 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
در ۲۴ ساعت گذشته در لبنان، حدود ۵۰ نفر از فرط خوشحالی شهید شدند. پ‌ن: لبنان دست قدرتمند جمهوری اسلامیست و به نظر می رسد اگر سرنوشتی مشابه سوریه پیدا کند ، تهاجم بی سابقه به ایران قطعی شود. 🔺 @RAHMAATISM |
🔻 *اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت!* ✍🏻 حسین پاک 🔹من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: 🔹این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. 🔹با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. 🔹ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند. 🔹حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد. 🔹برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند. 🔹فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند. 🔺 @RAHMAATISM |
رحمتیسم | Rahmaatism
🔻 *اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت!* ✍🏻 حسین پاک 🔹من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده
✍🏻 بخاطر ماه محرم نیست که حزب‌الله اسم این سلسله عملیات دفاعی رو گذاشته «عملیات عاشورا» بخاطر اینه مثل عاشورا پشت یاران وفادار امام و ایران خالی شده و چیزی به بالا رفتن سر ها بالای نیزه ها نمونده تعلل کنید ، فرار کنید از جنگ و جهاد ، بزارید هر روز به این نقل قول از امام صادق علیه‌السلام نزدیکتر بشیم. لیاقت ما همینه. 🔺 @RAHMAATISM |
✍🏻 همه جای دنیا با لشگرکشی مسلحانه و نفربر و بستن خیابونا و کنترل کامل صدا و سیما کودتا میکنن توی ایران با رای گیری 🔺 @RAHMAATISM |
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مجری : درباره امضای تفاهم‌نامه با آمریکا، رهبر گفته بود اگه بالای 75 درصد (سه چهارم) از اعضای شورای عالی امنیت ملی موافق بودن، امضا می‌کنیم که همه (حتی نظامی‌ها) موافقت کردن به جز سعید جلیلی؛ - پزشکیان، رئیس شعام : موافق ✅ - قالیباف، رئیس مجلس : موافق✅ - اژه ای، رئیس قوه قضاییه : موافق ✅ - مومنی ،وزیر کشور : موافق✅ - عراقچی ، وزیر خارجه : موافق✅ - فردی نامشخص، وزیر اطلاعات : موافق✅ - فردی نامشخص، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح : موافق✅ - پورمحمدی ، رئیس سازمان برنامه و بودجه : موافق✅ - حاتمی ،فرمانده کل ارتش : موافق✅ - وحیدی ، فرمانده کل سپاه پاسداران: موافق✅ - ذوالقدر، دبیر و نماینده رهبر تو شعام : موافق✅ - سعید جلیلی : مخالف ❌
رحمتیسم | Rahmaatism
⭕️ مجری : درباره امضای تفاهم‌نامه با آمریکا، رهبر گفته بود اگه بالای 75 درصد (سه چهارم) از اعضای شور
متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه چه کسی محاسبات فرماندهان نظامی رو تغییر داده و چه کسی مخشونو زده برای رای مثبت که این فاجعه رقم خورده قطعا کار رئیس جمهور که نیست... از فرماندهان نظامی انتظار دیگری بود
⭕️ از نظامیان انتظار بیشتری میرفت انشاالله جبران میشه @Rahmaatism |
⭕️ تنگه هرمز مجددا بسته شد 🔻قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: 🔸وَإِنْ نَكَثُوا أَیْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِی دِینِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ 🔸نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامهپایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. 🔸متذکر می‌گردد این گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد. 🔺‌@RAHMAATISM | #𝑲𝒐𝒎𝒆𝒊𝒍
هیات ایرانی عازم سوییس می‌ شود. هیات مذاکره کننده ایران تا دقایقی دیگر عازم سوئیس می‌شوند./ایسنا 🔺 @Rahmaatism |