eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
32.4هزار ویدیو
305 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️لعنت خدا بر دروغگو... دروغگو به واسطه ی دروغ، بوی دهانش در قیامت گندیده است. ملائکه از بوی گندش فرار میکنند. بوی گند دهان دروغگو تا به عرش می رسد. - دروغ از شراب بدتر است. 🦋 حضرت باقر(ع) فرمود: خداوند برای شرّ قفلهایی قرار داده و کلید آن شراب است و دروغ بدتر از شراب است.
⚜عادت‌های روزانه ای که به مغز آسیب می‌زنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تک تیراندازان سپاه قهرمان مسابقات بین المللی نظامیان ۲۰۲۲ شدند😎🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بوسه فرستادن سرمربی خارجی استقلال به تماشاگران دختر و زنان ایرانی در حاشیه بازی دیروز! | /جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها
🔴الحوثی: جنگ اصلی، آزادی قدس است ▪️رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: یمنی‌ها آتش‌بس را پذیرفتند چون خواهان جنگ نیستند اما اگر متجاوزان اراده واقعی برای پایان جنگ و محاصره نداشته باشند، جنگ نیز ادامه خواهد یافت. ما سلاح‌هایی داریم که می‌تواند موازنه بازدارندگی برقرار کرده و پیروزی نزدیک در جنگ را محقق کند. ▪️ما همواره آرزوی جنگ مستقیم با دشمن اسرائیلی را داشتیم. نبرد بزرگی که لازم است تا مردم یمن‌ و امت اسلامی برای آن بسیج شوند، نبرد آزادی مسجدالاقصی است. ما جنگ با کشورهای متجاوز را تمرینی می‌دانیم تا به آزادی مسجد الاقصی برسیم.
💢 آمریکا بازنده اصلی جنگ روسیه با اوکراین است! 🔻 نشریه نشنال اینترست در یادداشت قابل توجهی درباره عواقب حمله روسیه به اوکراین و مواضع آمریکا درباره این جنگ اعلام کرد که چندان مهم نیست که چه کسی در اوکراین برنده می‌شود، بلکه مهم این است که آمریکا از قبل شکست خورده و چندین واقعیت استراتژیک تلخ، در نتیجه عواقب این جنگ برای ایالات متحده به وجود آمده که آمریکا باید با آنها کنار بیاید. 🔻 به نظر نویسنده نشنال اینترست، روسیه روابط نزدیکی با چین و سایر کشورهای اوراسیا از جمله هند، ایران، عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس ایجاد کرده و از طرفی هم روسیه به خوبی می‌داند که دیگر نمی‌تواند اروپا را به عنوان مشتری اصلی انرژی خود حفظ کند و منطقاً به سمت افزایش فروش سوخت‌های فسیلی خود با آسیا به‌ویژه چین و هند، حرکت خواهد کرد. به گفته آمار منتشر شده در این یادداشت از زمان حمله روسیه به اوکراین، روسیه به بزرگترین تامین کننده نفت برای چین تبدیل شده و جایگزین عربستان سعودی در این مورد شده است. 🔻 نشنال اینترست معتقد است که روابط نزدیک چین و روسیه حول محور انرژی، به نزدیک شدن آنها به عنوان متحدان استراتژیک و بدون محدودیت در قاره اوراسیا کمک خواهد کرد و در این شرایط دولت چین، با داشتن یک تامین کننده متعهد انرژی در حیاط خلوت خود، به ناچار انعطاف استراتژیک بیشتری را برای برخورد با ایالات متحده و متحدان منطقه‌ای آمریکا مثل هند به دست خواهد آورد که همه اینها به ضرر آمریکا و همچنین دموکراسی‌های غربی خواهد بود.
🔻چهره غریب فناوری هسته‌ای مهم‌ترین عنصر جنگ روانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران تعبیر نادرست کلاهک هسته‌ای به جای فناوری صلح‌آمیز فناوری هسته‌ای است. این در حالی است که ایران بارها با صدای بلند اعلام کرده که به دنبال سلاح هسته‌ای نیست. اما از این موضوع بدتر این که مردم کشورمان نیز در جریان فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای نیستند و ممکن است که دشمنان با جنگ شناختی دیدگاه حمایت‌آمیز آنها از این فناوری را مورد هجمه قرار دهد. 🔸️گزاره‌های خبری: در این گزارش در صدد هستیم که با توجه به هفته دولت و همزمان با داغ شدن مذاکرات هسته‌ای پاره‌ای از تلاش‌های دولت برای بهره‌برداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را بیان کنیم. 1️⃣طراحی و ساخت سامانه گامای پرتابل برای پرتودهی مواد غذایی که آفت‌پذیری محصولات کشاورزی را کاهش و انبارمانی آن را افزایش می‌دهد و ۳۰ درصد ضایعاتی که کشور در این حوزه مواجه است را مهار می‌کند. 2️⃣ نیروگاه شماره یک بوشهر با تولید ۱۰۰۰ مگاوات به طور ثابت ۱۰۵۰ مگاوات برق تولید می‌کند. در هفت سال گذشته حدود ۵۲ میلیارد کیلووات ساعت برق به شبکه، تولید و تزریق شده که ارزش آن معادل ۸۵ میلیون بشکه نفت است. 3️⃣ هدف‌گذاری سازمان انرژی اتمی برای تولید ۱۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای در سطح کشور است یعنی برای ساخت ده نیروگاه اتمی دیگر مثل بوشهر برنامه‌ریزی شده است. 4️⃣ در حال حاضر ایران با تولید بیش از ۵۰ نوع رادیو دارو برای درمان انواع سرطان‌ رتبه اول منطقه را در اختیار دارد و محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. تا دو سال دیگر اولین بیمارستان یون درمانی در کشور که پنجمین بیمارستان مجهز و پیشرفته جهان محسوب می‌شود برای درمان سرطان از طریق فناوری هسته‌ای کاربرد دارد در کشور راه‌اندازی می‌شود. 5️⃣سال ۱۳۹۷ در حالیکه سه سال از امضای برجام می‌گذشت، شرکت پارس ایزوتوپ بزرگ‌ترین تأمین‌کننده داروهای رادیواکتیو ایران که ۱۸۰ مرکز پزشکی هسته‌ای کشور به داروهای آن وابسته بودند، بی‌سر و صدا تحریم شد.   🔸️نکته پایانی؛ محققان ایرانی اکنون توانستند با وجود تحریم‌های ظالمانه در زمره معدود کشورهای تولیدکننده رادیو داروها قرار گیرند و از جدیدترین رادیو داروها رونمایی کنند. مسیر رشد و توسعه هسته‌ای کشورمان بر مدار توسعه صلح‌آمیز است و با اطلاع‌رسانی پیشرفت‌های هسته‌ای در زمینه‌های صلح‌آمیز، میزان موفقیت و اثرگذاری آنها در افکار عمومی کاهش می‌یابد.
هشدار در مورد فرقه منحرف یمانیه وپرچم این فرقه ، لطفا به دوستانی که عازم پیاده روی اربعین هستن متوجه باشند و دیگران رو متوجه کنید ‼️ تبلیغات این فرقه منحرف در اربعین وجود داره ، موکب دارند و سعی در جذب افراد در اربعین رو دارن. این پرچم نماد فرقه احمدالحسن بصری(احمداسماعیل) یمانی دروغین است که در موکب های فرقه دیده می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥تمام درماندگی بشرِ امروز ؛ نتیجه‌ی فریب خوردنِ بشر دیروز است! همیشه گروهی برای فریب خوردن آماده‌اند❗️
51.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔳 🌴از کوچیکی مرید امام هشتمینم 🌴لطف امام رضا بود زائر اربعینم 👌بسیار دلنشین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔲✨ قیام حضرت مهدی (عج)،سخت است یا آسان؟ سالهای اولیه قیام حضرت مقرون به سختیهای فراوان است. چون باید قدرت را از مدعیان دروغین و سرسخت پس بگیرد. به حدی سخت و جانفرساست که امام باقر(علیه السلام) در جواب «بشر بن أبي أراكه نبّال» که آرزوی سهولت قیام را مینمود فرمود: «چنين نيست، بلکه تا جايي كه ما و شما در عرق و خون غرق شويم.. بشر عرض کرد:«اما مردم ميگويند چون مهدي (عج) قيام كند، كارها خود به خود درست ميشود و به اندازه حجامتي خون نميريزد! امام فرمود: هرگز چنين نيست. به خداي جان آفرين سوگند ميخورم، اگر قرار بود كار براي كسي خود به خود درست شود، براي پيامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) درست ميشد، هنگامي كه دندانش شكست و صورتش شكافت... هرگز چنين نيست كه كار خود به خود درست شود.كار درست نخواهد شد تا اين كه ما و شما در عرق و خون غرق شويم... 📒منبع ابن ابی زینب ،محمد ابن ابراهیم الغیبة(للنعمانی)،1جلد نشر صدوق-تهران،چاپ اول 🤲اللهم عجل لولیک الفرج
🗞 صفحه نخست روزنامه های صبح امروز کشور یکشنبه ششم شهریور ۱۴۰۱