eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
44.6هزار عکس
34.1هزار ویدیو
316 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
شدت سوزش سعودی اینترنشنال به حدی بوده که اون پشت رو با فتوشاپ پاک کرده😐😁
🔴عکس العمل امام کاظم(ع) در مقابل پیشنهاد هارون در برگرداندن فدک! ♦️هارون می دانست که موسی بن جعفر(ع) و پیروانش، وی را غاصب خلافت پیامبر(ص) و زمامدار ستم گری می دانند که با زور و قدرت سرنوشت مسلمانان را در دست گرفته است، و اگر روزی قدرت رزم با او را به دست آوردند، در نابودی حکومت او لحظه ای درنگ نخواهند کرد. گفتگوی زیر که میان پیشوای هفتم و هارون رخ داده به خوبی از اهداف عالی امام در زمینه تشکیل حکومت اسلامی، و نیز از نیات پلید هارون پرده بر می دارد. روزی هارون (به منظور آزمایش و کسب آگاهی از آرمان پیشوای هفتم) به آن حضرت اعلام کرد که حاضر است «فدک» را به او برگرداند. 🌹امام فرمود: در صورتی حاضرم فدک را تحویل بگیرم که آن را با تمام حدود و مرزهایش پس بدهی! هارون پرسید: حدود و مرزهای آن کدام است؟ امام فرمود: اگر حدود آن را بگویم هرگز پس نخواهی داد. هارون اصرار کرد و سوگند یاد نمود که این کار را انجام خواهد داد. امام حدود آن را چنین تعیین فرمود: حد اولش، عدن؛ حد دومش، سمرقند؛ حد سومش، آفریقا؛ و حد چهارم آن نیز مناطق ارمنیه و بحر خزر است. هارون که با شنیدن هر یک از این حدود، تغییر رنگ می داد و به شدت ناراحت می شد، با شنیدن حدود چهارگانه، نتوانست خود را کنترل کند و با خشم و ناراحتی گفت: با این ترتیب چیزی برای ما باقی نمی ماند! امام فرمود: می دانستم که نخواهی پذیرفت و به همین دلیل از گفتن آن امتناع داشتم! 📍امام با این پاسخ می خواست به هارون بگوید: فدک رمزی از مجموع قلمرو حکومت اسلامی است، و اصحاب سقیفه که فدکرا از دختر و داماد پیامبر(علیهما السلام) گرفتند، این کار آنان در حقیقت جلوه ای از مصادره حق حاکمیت اهل بیت عصمت و طهارت(سلام الله علیهم اجمعین) بود، بنابراین اگر قرار باشد حق ما را به ما برگردانی، باید همه قلمرو حکومت اسلامی را در اختیار ما بگذاری.(مناقب آل ابی طالب، ج ۴ ص۳۲۰) 🔻گفتاری نیز از رهبر معظم انقلاب در کتاب انسان ۲۵۰ ساله در مورد حقیقت فدک آمده است که خواندن آن خالی از لطف نیست: ♦️هارون به امام می گوید شما بنی هاشم از فدک محروم شدید. فدک را از شما گرفتند، حالا من می خواهم فدک را به شما برگردانم، بگو فدک کجاست و حدود آن چیست. خب معلوم است که این یک فریبی است که می خواهد فدک را برگرداند و به عنوان کسی که حق از دست رفته آل محمد (ص) را می خواهد به آنها برگرداند و چهره ای برای خودش درست کند. حضرت می گوید بسیار خوب حال که می خواهی فدک را به من بدهی، حدود فدک را برای تو معین می کنم. آن حضرت بنا می کنند به معین کردن حدود فدک. ایشان افزودند: آن حدودی که امام موسی بن جعفر برای فدک معین می کنند تمام کشور اسلامی آن روز را دربر می گرفت، فدک یعنی این. یعنی این که تو خیال کنی که ما دعوایمان در آن روز بر سر یک باغستان بود، چند درخت خرما بود، این ساده لوحانه است. مساله ما آن روز هم مساله چند نخلستان و باغستان فدک نبود. مساله خلافت پیغمبر بود. مساله حکومت اسلامی بود منتها آن روز آن چیزی که فکر می شد ما را از این حق به کلی محروم خواهد کرد، گرفتن فدک بود. لذا ما در مقابل این مساله پافشاری می کردیم. امروز آن چیزی که تو در مقابل ما غصب کردی، باغستان فدک نیست که ارزشی ندارد. آنچه تو غصب کردی، جامعه اسلامی است، کشور اسلامی است. امام حدود چهارگانه ای را ذکر می کند که این فدک است که حالا اگر می خواهی بدهی، این را بده. یعنی امام هفتم صریحا مساله داعیه حاکمیت و خلافت را آنجا مطرح می کند. 📍امروزه در نظام اسلامی که بهترین مدل حکومتی در دوران غیبت کبری میباشد همه مسئولیت های حکومتی در سلسله مراتب غدیر بوده و لذا هر منصبی حقیقتی از فدک است که باید با دغدغه رصد کرد که چه کسانی این مراتب خطیر را عهده دار میشوند! /کانال‌عبرتهای‌عاشورا
بسم الله الرحمن الرحيم 💠 الإمام الكاظم عليه السلام :  يا هشامُ لَوْ كانَ فِی يَدِكَ جَوْزَةٌ وَ قالَ النَّاسُ لُؤْلُؤَةٌ ما كانَ يَنْفَعُكَ وَ أَنْتَ تَعْلَمُ أَنَّها جَوْزَةٌ وَ لَوْ كانَ فِی يَدِكَ لُؤْلُؤَةٌ وَ قالَ النَّاسُ إِنَّها جَوْزَةٌ ما ضَرَّكَ وَ أَنْتَ تَعْلَمُ أَنَّها لُؤْلُؤَة 🔹 ای هشام ! اگر در دست تو گردو باشد و مردم بگویند مروارید است تو را سودی ندهد در حالی که می دانی گردو است و اگر در دستت مرواریدی باشد و مردم بگویند گردو است تو را زیانی نرساند در حالی که می دانی مروارید است 🔸 با توجّه به فرمایش مرویّ از امام کاظم علیه السلام : - از تملّق و چاپلوسی و تمجید بیجای دیگران مسرور ، و از مذمّتِ آنان محزون نشویم - گفتار و کردارمان قربةً الی الله و ابتغاءً لمرضاته باشد و انتظار مدح و ثنا و تشکّر نداشته باشیم - به قضاوت ها و سخنان باطل اهمیّت ندهیم - از حقگویی و اعمال نیکی که موردِ انکار و انتقادِ بیجا قرار می گیرد پشیمان نشویم ، و از تأثير آن ها نوميد نباشيم هيچ عملی بدون نتيجه نمی باشد - نه خود را فراتر از آنچه که هستیم ببینیم و نه فروتر 🏴 اعظمَ اللهُ أجورَنا وأجورَکم بذکری استشهاد بابِ الحوائج الامام موسی بن جعفر الکاظم علیهما السلام حوزه علمیه آية الله العظمی سبط الشیخ الانصاری ره . دزفول رضا سبط الشیخ ۲۵ رجب ۱۴۴۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی. ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ 💠درباره حرکت ارزشمند ملت ایران در ۲۲ بهمن 💎لازم میدانم به ملّت ایران اظهار تعظیم کنم به خاطر این حرکت ارزشمندی که در بیست‌ودوّم بهمن امسال نشان دادند. 📍این همه تبلیغات مخالف، 📍این مشکلاتی که مردم آن را با همه‌ی وجودشان حس میکنند، 📍تحریکات دشمنان، 📍هوای سرد، 🔺همه‌ی اینها تحت تأثیر گرمای ایمان و بصیرت مردم ایران نادیده گرفته شد. 🙏ملّت ایران! شَکَرَ الله سعیکم. 💠درباره تبریز و آذربایجان 📌تبریزی‌ها قیام قم را تبدیل کردند به قیام ملّی. ↙️صدای فداکاری آنها به همه‌ی کشور رسید، لذا همه‌گیر شد. ❇️پرچم آزادی ایران دست تبریزی‌ها است. 🛡نمایش قدرت ایستادگی ایران در مقابل حوادث گوناگون: 🔹نجات ایران از تفرقه و تسلّط طولانی بیگانگان در دوره‌ی طلوع صفویّه 🔸همراهی علمای تبریز با قضیّه‌ی تحریم تنباکوی میرزای شیرازی 🔹حرکت تبریز در قضیّه‌ی مشروطه 🔸انقلاب اسلامی 🔹دفاع مقدّس 🔸قضایای بعد از دفاع مقدّس تا امروز 👈از جهت فرهنگی هم همین جور: 📌آذربایجان مرکز تمدّنی و فرهنگی کشور در غرب کشور است. 👏ایران همیشه به مفاخر فرهنگی خود در آذربایجان افتخار کرده: ❇️خاقانی ❇️نظامی ❇️شمس تبریزی ❇️قطران تبریزی ❇️شیخ محمود شبستری ❇️صائب تبریزی ❇️مرحوم شهریار ❇️خانم پروین اعتصامی 🏷درباره اهمیت استقامت 💪آن چیزی که به ملّتها هویّت، شخصیّت و عظمت میدهد، استقامت و ایستادگی آنها است ✔️استقامت یعنی آن خطّ مستقیمی را که انسان پیدا کرده، ادامه بدهد؛ نگذارد زاویه پیدا بشود. ✖️بعضی‌ها با انقلاب بودند، بعد زاویه پیدا کردند... این زاویه پیش رفت، منتهی شد به ضدّیّت با آن آرمان و انگیزه‌ی بزرگی که آنها را وارد این راه کرده بود. ✅بیست‌ودوّم بهمن امسال، مصداق استقامت است. ☝️به معنای لج کردن با دشمن بود. 🚨یکی از اهداف مهمّ اغتشاشات پاییز این بود که بیست‌ودوّم بهمن را از یاد مردم ببرند. ✊پیام ملّت ایران در بیست‌و‌دوّم بهمن حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود. 🗣البتّه صداهای مخالف و معارضی هم وجود دارد و وجود داشت؛ و دشمنان... سعی میکنند صدای آنها را غلبه بدهند امّا نتوانستند. 💠درباره‌ی نگاه کلی به مسائل کشور 📈ما در همه‌ی قسمتها به توفیق الهی داریم جلو میرویم. نه اینکه مشکلات نداریم. 🚧بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده. ⁉️خب اگر ما به بن‌بست رسیده‌ایم، چرا دشمن این‌قدر خرج میکند که ما را به زمین بزند؟ ⚠️گاهی اوقات در مقام خدشه‌ی در پیشرفتها میگویند: چرا همه‌ی تلاش خودتان را گذاشته‌اید روی تسلیحات، پهپاد، موشک؟ ✅اوّلاً لازم است؛ کشوری که دشمن دارد باید به فکر خودش باشد... عقل حکم میکند، شرع هم میگوید. ✅ثانیاً در بخشهای دیگر مگر کمتر از بخش دفاعی کار شده؟ ⭕️دو جور میتوانیم به ضعفها نگاه کنیم: 1️⃣نگاه انقلابی 👈 به دستاوردها نگاه کنیم، بفهمیم که ما توانش را داریم... ضعفها را با همان همت برطرف کنیم. 2️⃣نگاه ارتجاعی 👈 به ضعفها نگاه کنیم و بگوییم: «آقا! فایده‌ای ندارد، نمیشود کاری کرد». ♦️همّت کنیم ضعفها را برطرف کنیم، همه باید کار کنند. ⭕️در درجه‌ی اوّل، مسئولین ↙️امروز مهم‌ترین کارهای ما کارهای اقتصادی است 🔹علاج کنند تورّم را. 🔹ثبات اقتصادی و ثبات قیمتها، کشور را پیش میبرد. ⭕️مردم هم می‌توانند کار کنند: 🔸دانشجو، استاد 🔸کارگر، کاسب، کشاورز، 🔸کارآفرین‌ها، دامدار 🔸عالِم دینی، فعال سیاسی 🔸فعّالان اجتماعی، فعّالان خدماتی 🔄ما مکرّر توانستیم، از طریق مردم، ضعفهای بزرگ را برطرف کنیم. 💪یکی از چیزهایی که کشور را قوی میکند، اتّحاد ملّی است. 🤝در اختلاف نظرها، مناظره خوب است امّا منازعه خوب نیست. 📍گرایش عموم ملّت ایران، گرایشِ انقلاب است. 🔺کسانی نظرات مخالفی دارند. طرف ملّت ایران اینها نیستند؛ طرف ملّت ایران استکبار است. ✨مثلِ همیشه آینده را من روشن میبینم. 💎ان‌شاءالله این ملّت به دستاوردهای بزرگ‌تری خواهد رسید. 🍀از خداوند متعال میخواهیم ما را در این راه ثابت‌قدم بدارد.
دوستان بزرگوار فرمایشات رهبری معظم انقلاب ر را با دقت بخوانید یا صوت کامل سخنرانی ایشان را که بالاتر فرستادم حتما گوش کنید این سخنرانی پربار برای تک‌تک کاربران در فضای مجازی بسیار بسیار راهبردی و حائز اهمیت می باشد .🌹👌🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷ایام شهادت باب الحوائج، امام موسی بن جعفررا تسلیت عرض می کنیم قال موسیَ بن جعفر علیه السلام: ما مِنْ بَلاء یَنْزِلُ عَلى عَبْد مُؤْمِن فَیُلْهِمُهُ اللّهُ عَزَّ وَ جَلَّ الدُّعاءَ إِلاّ كانَ كَشْفُ ذلِكَ الْبَلاءِ وَشیكاً، وَ ما مِنْ بَلاء یَنْزِلُ عَلى عَبْد مُؤْمِن فَیُمْسِكُ عَنِ الدُّعاءِ إلاّ كانَ ذلِكَ الْبَلاءُ طَویلاً، فَإذا نَزَلَ الْبَلاءُ فَعَلَیْكُمْ بِالدُّعاءِ وَ التَّضَرُّعِ إلَى اللّهِ عَزَّ وَ جَلَّ. 🖤🥀حضرت موسی بن جعفر علیه السلام فرمودند: نیست بلائى كه بر مؤمن وارد شود مگر آن كه به وسیله دعا سریع بر طرف مى گردد؛ و چنانچه دعا نكند طولانى خواهد شد، پس هنگامى مصیتى و بلائى وارد شد، به درگاه خداوند دعا و تضرّع كنید 📕 اصول كافی: جلد 2 صفحه 471، حدیث شماره ۲ 🏴السَّلامُ عَلَی الْمُعذَّبِ فی قَعر السُّجُون یا باب الحوائج..یا موسی بن جعفر 🤲اللهم عجل لولیک الفرج
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
🌳شجره آشوب« قسمت پنجاه و نهم » 📌بررسی نفوذی های بنی امیه در حکومت امیرالمومنین علیه السلام 🔻فرمود:
🌳شجره آشوب« قسمت شصتم » 📌بررسی نفوذی های بنی امیه در حکومت امیرالمومنین علیه السلام 🔻امام به فرماندهی معقل بن قیس، خریت و اتباع او را در اهواز شکست دادند. 🔻سوالی که اینجا مطرح می شود این است که اگر امام این دسته را اهل اسلام معرفی کرد و آن ها را برادران ایمانی می دانست، آیا امام به جرم اینکه با ایشان و مسئله پذیرش حکمیت از سوی حضرت مخالف بودند، با خوارج جنگید یا دلیلی دیگر در میان بود؟ 🔻اصولا امام قصد جنگ با خوارج را نداشت. در منابع مختلف تاریخی آمده است که حضرت، شخصا و هم از طریق افرادی مانند ابن عباس و قیس بن سعد، با خوارج وارد مذاکره شد و سعی کرد آن ها را قانع کند و شبهات را برطرف سازد. در نتیجه این تلاش ها چنانکه گفتیم، تعداد بسیاری از خوارج بازگشتند. این موضع حضرت نشان می دهد امام تا حد امکان مانند جنگ جمل می خواست فتنه را کنترل کند و هزینه های ناشی از آن را کاهش دهد. 🔻اما علت اصلی جنگ امام با خوارج، کشتن انسان های بی گناه از سوی این گروه بود. آن ها عبدالله بن خباب، والی امام در منطقه نهروان را به همراه همسرش به شهادت رساندند و هنگامی که حضرت درخواست کرد تا قاتلان ایشان را تسلیم کند، همگی گفتند ما همه قاتل آن ها هستیم. علاوه بر اینها، خوارج زنان بی گناهی را نیز به قتل رساندند... 📚 کتاب شجره آشوب 💬 نویسندگان: آقایان یوسفی و آقامیری ↩️ ادامه دارد...
🗞 صفحه نخست برخی از روزنامه های صبح امروز کشور پنجشنبه بیستم و هفتم بهمن ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۞«الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ»۞
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنرانی رئیس‌جمهور در مسجد مسلمانانِ پکن 🔹رئیسی: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب، هر ۶ ماه پایان انقلاب اسلامی ایران را اعلام می‌کند اما همین چند روز پیش انقلاب ۴۴ سالگی‌اش را جشن گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝 واکاوی مسئله حجاب (قسمت اول) 🔴 خیابانی شدن شهوت، غضب را خیابانی خواهد کرد. ارتباط دو سویه‌ای بین امنیت و سلامت و قانون و هنجارها وجود دارد. اگر ابزار قانون در مقابله با علنی شدن دریدگی کنار گذاشته شود، درندگی خواب را از چشمان شهروندان خواهد ربود. آنچه از دست می‌رود آرامش و آسایش همه شهروندان اعم از مدافعان حجاب و مخالفان آن است. قانون مدافع منافع دو سوی ماجراست. اگر خط توافق و تفاهم قانون برداشته شود، هیچ چیز جز تنازع بقا مانع تعرض و تجاوز و تخلف و تعدی نخواهد بود. هم دولت، (انقلابی باشد یا نباشد) و هم ملت، (مؤمن باشد یا نباشد) هزینه این عبور از قانون را خواهند داد. 🔵 زیر پوست شهر حجم انبوهی از دلبخواهی‌های بی‌ضابطه پنهان است که به دنبال فرصتی برای انفجار می‌گردد. عرفی شدن کشف حجاب عمیق‌ترین گسل‌های جامعه‌ستیز را فعال خواهد نمود. تضعیف پلیس و تنکیر قانون و تحریف عرف و تحقیر شرع، ساختارشکنی را تبدیل به یک ارزش مقبول و مطلوب خواهد نمود. پرونده‌های قضایی می‌توانند روایت‌های واقعی باشند از وجود انسان‌هایی که منتظرند تا حصار قانون شکسته شود و شهر و شهروند را تهدید کنند. 🟣 ما در مسیر دست و پا زدن در باتلاقی هستیم که غرب در میانه‌های آن در حال غرق شدن است. دشمن می‌داند که جمهوری اسلامی بدون نقش‌آفرینی اسلامی مردم، از مفهوم تهی خواهد شد و چیزی جز یک نام برای دفاع نخواهد داشت. 🟡 حکمرانی اسلامی با اجتماعی شدن امر به معروف و نهی از منکر عمومی محقق می‌شود. اگر این مسئله به هر دلیلی معطل شود، امر به منکر و نهی از معروف، اجتماعی خواهد شد. آنان منتظر تأیید نظام نخواهند بود. آتش به فرمان دولت‌های متخاصم در خیابان‌های شما حکومت خواهند کرد. حق و مسئولیت مردم اگر به رسمیت شناخته نشد و هر کس خواست، حق را مصادره به مطلوب کند، نظام تعامل اجتماعی از هم خواهد گسست. ✅ انتظار داریم دولت انقلابی مجاهدانه امانتدار اسلام، مردم، انقلاب و صدها هزار نفری باشد که فدای اعتلای آن شدند. از هیاهوی شیطان نترسید. او دوستانش را می‌ترساند. مؤمنین تنها از خدا می‌ترسند. شیطان قدم به قدم انحراف را به شما دیکته می‌کند و پس از مدتی حکم بر فحشا و منکر خواهد کرد. آیا هشدار خداوند کافی نیست؟! اگر نیروی خود را برای دفاع از اسلام هزینه نکنید، لاجرم برای دفاع از کفر و نفاق هزینه خواهد شد. این تخلف‌ناپذیر است. ✍🏼سعید توتونکار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 روایت رهبر معظم انقلاب از اولین دیدارش با سید شهیدان اهل قلم شادی روح حنجره شهیدان تاریخ، سید مرتضی آوینی صلوات. اللهم‌صلّ علی‌محمد‌و‌آل‌محمد‌و‌عجل‌فرجهم
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
📝 واکاوی مسئله حجاب (قسمت اول) 🔴 خیابانی شدن شهوت، غضب را خیابانی خواهد کرد. ارتباط دو سویه‌ای بین
📝 واکاوی مسئله حجاب (قسمت دوم) ❇️ اگر مردم آگاهی کامل و شاملی در مورد کودتای جنسی غرب داشته باشند، علیه آن انقلاب خواهند کرد. در صورتی که جریان انقلابی بتواند برآورد درستی از ویرانی‌های اجتماعی انقلاب جنسی در غرب ارائه دهد، بخش اعظمی از ملت ایران، حتی آنان که امروز دم از آزادی حجاب می‌زنند، به صف مدافعان قانون حجاب و عفاف خواهند پیوست. فراموش نمی‌کنیم که انقلاب 57 حاصل جهاد تبیین و روشنگری چندین ساله بزرگانی بود که واقعیت‌ها را به زبان‌های مختلف و در شکل‌های گوناگون به مردم می‌رساندند. 🔴 ارتقاء دانش و بینش مردم و افزایش توان و مهارت آنان به همراه همت و انگیزه کافی می‌تواند راهبران جهاد تبیین را در عبور موفق از این فتنه بزرگ یاری رساند. قطعا جریان برانداز ضدایران و ایرانی بسیار سخیف‌تر از آن است که بر انقلاب نخبگانی اسلامی ایران گزندی برساند. هر آسیبی به این انقلاب برسد باید از منظر ترک فعل‌ها مورد بررسی قرار گیرد. ⚫️ مردم غرب در ابتدای تحولات اجتماعی ضد سنت و دین، هیچ گاه باور نمی‌کردند که در پس شعارهای فمینیستی و آزادی‌های جنسی به جایی برسند که نفی جنسیت تبدیل به یک هنجار مقبول و معروف شود و وارونگی ارزش‌ها و هنجارها و معرفت‌ها و معروف‌ها غلبه پیدا کند و کسانی که بخواهند از زنانگی زن و مردانگی مرد دفاع کنند، به عنوان عنصر مطرود و منفور، نامطلوب شناخته شوند. 🟢 جریان نفاق در راستای اجرای عملیات براندازی نرم جمهوری اسلامی و استحاله از درون، برای حل مسئله غرب در مورد تحولات سیاسی-امنیتی منطقه آسیای جنوب غربی، پیگیری بسته مسائل طراحی شده به صورت خوشه‌ای را در دستور کار خود قرار داد و با عملیات روانی گسترده و کار رسانه‌ای سنگین و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در طی چند دهه تلاش کرد تا جامعه ایران را با افق نگاه غرب نسبت به موضوعات مهم جهانی هم راستا و هم جهت نماید. به طوری که شعارها و مطالبات مردم ایران منطبق با چیزی باشد که منافع غرب در منطقه را تأمین می‌نماید. تهاجم فرهنگی از محورهای اصلی و قدم‌های اول مقابله ترکیبی چندوجهی طراحی شده برای محاصره جمهوری اسلامی ایران مبارزه با آن است. 🟣 در همین راستا شعار دین عرفی در برابر دین سیاسی به عنوان یکی از سرتیترهای اصلی تبلیغاتی این جریان قرار گرفت. عرفی شدن دین که یکی از شاخه‌های فرعی شعار آزادی است به معنای خارج شدن دین از یک امر اجتماعی شامل حاکم و تبدیل آن به یک امر شخصی منفعل و محکوم است. عرفی شدن هنجارها یعنی فعال کردن شکاف‌های اجتماعی و فرهنگی و قومیتی و دینی و مذهبی و منطقه‌ای. به بیان دیگر عرفی شدن دین یعنی تجزیه جمهوریت و اسلامیت در مرحله او و سپس پاره پاره کردن جمهور و از بین بردن اسلام و دین و دینداری در مراحل بعد. به صورت خلاصه یعنی غربی کردن ایران و انکار جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت بدیهی اجتماعی. ✍🏼سعید توتونکار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چجوری با اینکه (ع) بیشترِ عمرِشونو در زندان بودن ، این قدر فرزند دارن؟! 👇پـاسـخ از : حجّت الاسلام کهرمی @Rahpooyan_basirat
🤔اهلبیت چگونه علم غیبِ خود را برای یارانشان آشکار میکردند؟! نمونه ای از کرامَت امام موسی کاظم(ع) 👌[بخونید جالبه] تسلیت @Rahpooyan_basirat