eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
45.1هزار عکس
34.5هزار ویدیو
319 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 | تصاویری از دیدار آقای شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان با رهبر انقلاب اسلامی. ۱۴۰۲/۳/۲۸
6.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دفاع مجری عرب از ایران در برابر اظهارات جانبدارانه تحلیلگر آمریکایی؛ این واشنگتن است که برای هر توافقی باید اعتماد سازی کند نه ایران! 🔶 «دیما عزالدین» مجری شبکه العربی در پاسخ به لفاظی تحلیلگر آمریکایی علیه ایران: 🔺"حفاظت ایران از تاسیسات و زیر ساخت‌های هسته‌ای، دفاع از خود است، ایران کماکان از توافق هسته‌ای خارج نشده، این واشنگتن و دونالد ترامپ بودند که از توافق خارج شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ تفاوت اثرگذاری جنسی نگاه، در مردان و زنان 🔰در مردان و زنان تفاوت‌های بنیادینی وجود دارد؛ از ویژگی‌های فیزیکی تا احساسات متفاوت نسبت به یک موضوع واحد. یکی از این تفاوت‌ها، رابطه نگاه با برانگیختگی جنسی در زنان و مردان است. شاید برای خانم‌ها فهم این موضوع که مردها می‌توانند با هر بخشی از بدن زنان، تحریک جنسی را تجربه کنند، عجیب باشد! چون هیچ‌گاه این اتفاق برای خودشان نیفتاده که با دیدن عکس مچ پای یک مرد تحریک شوند! در حالی که در بسیاری از تبلیغات تجاری از بدن زنانه استفاده می‌شود. از این رو خیلی از بانوان از اثرات مخرب پوشش نامناسب در جامعه بی‌اطلاع هستند و این موضوع برایشان باورپذیر نیست. در این ویدئو «دنیس پراگر» مجری و نویسنده معروف آمریکایی از حس متفاوت زنان و مردان در هنگام دیدن برهنگی می‌گوید.
🚨به شایعات و جوسازی های رئیس جمهور سابق، وزیر خارجه سابق، مداح جنجالی، اکانت های فیک و غیره جواب میدهید بدهید، اما بیشترِ توان خود را به بازتاب موفقیت های دولت انقلابی اختصاص دهید که اساسا همه جوسازی ها هدفی جز پنهان ماندن دستاوردها و موفقیت های دولت رئیسی ندارند! ✍عبدالرحیم انصاری
1_4672266428.mp3
13.94M
صوت این شیر زن کربلایی رو گوش کنید زینب وار باید باشیم در این دوران امان از سکوت علما و خواص جامعه 😔😥
🚨حضور «دی‌جی زن» هم خودجوش بود؟! ♦️انفعال عجیب وزارت ورزش و فدراسیون اتومبیلرانی 🔹با وجود گذشت حدود ۱۰ روز از هنجارشکنی در همایش خودروهای کلاسیک، همه چیز همچنان در حد حرف باقی مانده و هیچ اقدام عملی برای برخورد با مقصران انجام نشده است. 🔹اینکه چگونه حضور یک «دی‌جی زن» خودجوش و غیرسازمان یافته بوده، پرسشی است که وزیر ورزش باید به آن پاسخ دهد. آیا یک دی‌جی بدون برنامه‌ریزی می‌تواند در چنین مراسمی حضور یابد؟ فروش ۱۶ هزار بلیت برای چنین رویدادی هم خودجوش بوده است؟ 🔹ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم مشابه چنین اتفاقی - البته با شدتی به مراتب کمتر- ماه گذشته در فدراسیون دوومیدانی رخ داده بود. روز ۱۵ اردیبهشت ماه مسابقه دوی نیمه‌ماراتن در شیراز برگزار شد و عده‌ای از بانوان بی‌ به صورت غیررسمی در بخش کوتاهی از مسیر شرکت کردند. این اتفاق ۴۸ ساعت بعد به استعفای رئیس فدراسیون منجر شد. 🔹اکنون هم انتظار این است که با مقصران این مراسم هنجارشکنانه، در اسرع وقت برخورد قانونی و قاطع شود.
✅آن مداح و منبری که جمهوری اسلامی و کنشگری سیاسی روحانیت را با استناد به دین، نفی می‌کند و خطا میداند، خودش در واقع دارد خلاف عقیده‌اش عمل سیاسی انجام می‌دهد. تخریب جمهوری اسلامی به همان اندازه سیاسی است که تایید و حمایتش. چطور اولی با دینداری می‌سازد ولی دومی نمیسازد؟! مخالفان دخالت دین در سیاست اگر می‌خواهند مطابق عقیده خود رفتار کنند فقط باید سکوت کنند؛ ذکر بگویند و نماز بخوانند. ✍ وحید یامین پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️شبهه : را آخوندها از خودشان در آورده‌اند! 🔻جـــــــــــــــــــــواب : ۱.احزاب، ۳۲ و ۳۳ (عدم تَبَرُّج) ۲.احزاب، ۵۳ تا ۵۵ (رفتار عفیفانه) ۳.احزاب، ۵۹ (جلوگیری از آزارزنان) ۴.نور، ۳۰ و ۳۱ (پوشاندن زیبایی) و چــــــــــــند آیه‌ی دیگر...
💢حسن روح‌الامین «جوادالشهید» را رونمایی کرد حسن‌ روح‌الامین هنرمند نقاش کشورمان در آستانه سالروز شهادت امام جواد(علیه السلام) اثر «جوادالشهید» را برای اولین بار رونمایی کرد. 🏴شهادت حضرت جوادالائمه بر تمام مسلمانان علی الخصوص محبان و شیعیان آن حضرت تسلیت باد!
🔴 راه نجات در آخرالزمان 🔵 امام جواد علیه السلام فرمودند: 🌕 (مهدی) را غيبتي است طولاني كه در آن زمان مخلصين انتظار ظهور او را دارند، اهل شك و شبهه منكر وجود حضرت مى شوند، بى دينان نام و ياد او را به استهزاء و مسخره مى گيرند، گروهى به دروغ براي ظهور وقت تعيين مى كنند، كسانى كه عجله كنند هلاك مى شوند، و اهل تسليم نجات پيدا مى كنند. 📚 كمال الدين ، ج‏ ۲ ،ص ۳۷۸