eitaa logo
جایی روی ماه؛
15.9هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
13 ویدیو
0 فایل
࣪⭑𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗈𝖿 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍𝗈𝗋 𝗈𝖿 𝗆𝗈𝗈𝗇ִ🌝 ʾ ָ֪֢˖ - شاید ماهم فقط به این دلیل که دوره قشنگه ؛ شروعمون : بیست‌وسِوم‌تیرمآه‌ِهزاروُچهارصَدوسِه🌌 𝖠𝖣𝖲 : @WhaleAds 💘
مشاهده در ایتا
دانلود
میبینم که ماه گرفتگیه، چرا گرفته‌ای ماه خوشگله؟
و ناگهان به یاد آنچه با تو گذرانده بودم، گریستم.
خدایا شکرت بخاطر وجود دلی که هیچوقت بد کسی رو نخواست.
من در لاک خود راحت ترم؛ آنجا میشود آرام و بی دغدغه زندگی کرد. فروغ فرخزاد
میبینم که ماه گرفتگیه، چرا گرفته‌ای ماه خوشگله؟
و ناگهان به یاد آنچه با تو گذرانده بودم، گریستم.
خدایا شکرت بخاطر وجود دلی که هیچوقت بد کسی رو نخواست.