بهش گفتن:برامون یه شعر میخونی؟
گفت:میشه دعاے فرج بخونم؟
گفتند بخون و چقدر زیبا خوند!
گفتند:بَهبَه چقدر زیبا خوندی!
گفت:من روزے هزاربار دعاے فرج میخونم!
ازش پرسیدند: چرا هزار بار؟!
گفت:اینقدرمیخونمتاامامزمانظهورڪنه
آخه میگن:
اگه امام زمان ظهور ڪنه،
شهدا هم باهاش میان
شاید یه بار دیگه بابامو ببینم💔
-فرزندشهیدمدافعحرم
#شهیدانه
#تلنگرانه
آیامیارزد
دربرابرِمتاعِزودگذرِدنیا
بھعذابِهمیشگیِآخرت
مبتلاشوید..؟!
#شهیدآوینی♥
هیچوقت فکر نکن که
امام زمان(عج) کنارت نیست
همه حرفا و شکایتات رو به
امام زمان(عج) بگو
و اینو بدون که تا حرکتی نکنی
برکتی به سمتت نمیاد ..
#شهید_علی_اصغر_شیردل
#شهیدانه
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
ما به فطرت خويش باز گشته ايم و
در آن حسینبنعلی<ع> را يافتهايم ؛
اینچنین است اگر حسین نديده ...
"حسین حسین" می كنیم .
-آسِدمرتضیآوینی
#خادمانه🪴
-
ای مـــردم، دنيــا پركاهی ارزش ندارد زياد سنگ دنيــا را بـہ دل نزنيد،
زياد حرص دنيا را نخوريد،
فڪر آخـــرت باشيم
اعمال خــود را در نظر بگيريم ببينيم آيــا با اين اعمال می تــوانيم در روز قيامت روبرروے پيغمبر بايستيم روبـــروے ائمه اطهار و شهدا بايستيم
#انقلابیون
#شهیدعزیز
#شهیدسلمان_ایزدیار
جوری زندگی کن
که وقتی صبح پاهات زمین رو لمس
میکنه ؛ شیطان بگه اوه ، باز این بیدار شد !
شهیدجهادمغنیه
میگفت:
شبهایڪپشتۍبگذارگوشهۍاتاقت..
وامامزمان(عج) رادعوتڪنبگوبفرمایید
بچههاآقامیان..
مطمئنباشینآقامیاندوزانوبنشین
جلوۍمولاٺدردودلڪن..!
-حاجحسینیکتا🌱
و سلام بر • شهید مهدی زین الدین• که می گفت:
«اگر امروز ما در صحنه های پیکار می جنگیم
و اگر امروز پاسدار انقلابمان هستیم
و اگر امروز پاسدار خون شهدا هستیم
اگر مشیت الهی بر این قرار گرفته است
که به دست شما و به دست ملت ایران
اسلام در جهان پیاده شود
و زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم گردد
به واسطه عشق و علاقه و محبت
به امام حسین(؏) است»
#شهیدانه 🕊