eitaa logo
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
1.1هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
شهیدمحمدامیرےمورنانے‌↯🌱 -خطاب‌بہ‌دخترش:💌 بھ لیلاے من بگوئید ڪہ پدرت براے تو وصیتی بس سنگین ڪرده ڪہ لیلا جان، دخترم از همین ڪودکی حجابی براے خودت درست ڪن و در آینده رعایت ڪن؛ حجابۍ ڪہ خدا گفته و فاطمہ‌زهرا(س) دوست مےدارد، مبادا حجاب را در سر ڪردن یڪ چادر خلاصه ڪنے! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
- براۍ درس خوندت ذڪر هست . . یعنی مشغول عبادٺ میشۍ موقع تحصـیل تقبل الله عبدِ مُحَصِل..
- زمـٰانی که از "من" میگذری و پا روی "مینِ" دلت میگذاری آنگاه شهیـد می‌شوی🕊...!
‌ • . یادِ شهید باکری بخیر ؛ از شهردای یک بنز داده بودند بهش . سوارش نمی‌شد. فقط یک بار داد ازش استفاده کردند؛ داد به پرورشگاه. عروسی یکی از دخترا بود. گفت « ماشینو گل بزنین واسه ی عروس.» 🤍
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیه همش آرزوی شهادت میکنید😒! پاسخ استاد راجی رو بشنویم ...
‌ 📔*چند‌ اصلِ‌ جھاد علمی : 1: با بسم‌اللھ شروع کنیم ! 2:یادمون‌ باشه‌ واسه‌ چی‌ داریم درس‌ میخونیم ؛ واسه‌ رضایت‌ خدا‌ و سربازی‌ امام زمان باشه🌼'! 3:قبل‌ از رفتن‌ به‌ میدان‌ رزم ، وضو‌ فراموش‌ نشھ . . 4:سعی‌کنیم در آخر خلاصه‌ی‌ آنچه‌ که‌ خواندیم ؛ مرور‌ڪنیم . 5:با برنامه‌ریزی‌ روی‌ کاغـذ جلو‌ بریم .
💠رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز :مسئولیت رهبر حفظ جهت‌ گیری‌های کشور به‌سمت اهداف‌انقلاب است بنابراین مجلس خبرگان برای تعیین رهبر جدید باید توجه ویژه‌ به این موضوع داشته باشد. موضوع : -انتخاب رهبر آینده در بیانات رهبری -آمدن ترامپ و تاثیر در انجام یا عدم انجام وعده صادق ۳ بسم الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد سلام علیکم جمیعا عرض ادب و احترام فراوان خدمت شما عزیزان امشب ان شاءالله در مورد دو نگرانی که اخیرا برای مخاطبین ایجاد شده نکات کوتاهی رو‌ عرض خواهم کرد موضوع اول نگرانی عزیزان از صحبتهای مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری در مورد تعیین رهبر آینده موضوع دوم نگرانی بابت آمدن ترامپ و عدم پاسخ ایران در وعده صادق ۳ است که باعث نگرانی شده و اما بعد... به نظر حقیر صحبتهای مقام معظم رهبری از دو زاویه قابل درکه اولین زاویه اینکه خب ، ایشان داشتن وظیفه خبرگان رو که انتخاب رهبری است شرح میدادن و در مورد اینکه رهبری باید چه خصوصیتهایی داشته باشد ، مطالبی رو فرمودند که امری عادی است و البته بالاخره الان ایشان بالای ۸۰ و خرده ای سن شونه و عقل سلیم میگه که امت اسلامی نباید بدون رهبر بمونه اما از زاویه دیگر شاید تلنگری برای ما باشه ، تا به خودمون بیاییم و ایشان رو در رسیدن به آرمان تاریخی شیعه که رسیدن به تمدن نوین اسلامی به امامت آن ولایت عظمای الهی است ، یاری کنیم درسته که همه نشانه ها دارن نزدیک بودن ظهور رو نوید میدن ولی خداوند هیچ تعهدی نداده ، امتی که ولی زمانشون رو یاری نکنند به ظهور برسونه اگر موسی باشی و امتت حرفت رو گوش ندن اگر علی ع باشی و حرفات زمین بمونه خداوند حجتش رو از مردم میگیره تا بفهمند که چه نعمتی رو از دست دادن حضرت آقا که از امیرالمومنین ع بالاتر نیستند اگر یاری نشوند برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ، خداوند زبانم لال براحتی ایشان رو میبره پیش خودش و ما میمونیم این دنیای گرگ صفت حالا بریم ببینیم چقدر از حرفهای ایشان زمین مونده جهاد تبیین چه شد الگو سازی فرهنگی چه شد اقتصاد مقاومتی چه شد عدم سازش با شیطان بزرگ چه شد این همه فرامین اقتصادی و سیاسی و فرهنگی که روی زمین مونده ، چه شد؟؟؟؟ بریم ببینیم که چقدر تونستیم حرفهاش رو اجرا کنیم وقتی قرار باشه حرفهای ولی خدا روی زمین بمونه ، خب خدا چرا باید ایشان رو بین امتی که حرفش رو گوش نمیدن نگهداره؟ آی مردم اگر گوش به حرف این سید عظیم الشأن بدیم با کمترین دردسر به ظهور میرسیم ولی اگر حرفهاشون رو زمین بمونه ، اونوقت قسمت سخت رسیدن به ظهور میفته گردنمون دقت کنید همه شدیم شنونده همه شدیم نگران همه شدیم متوقع اینکه یکی باید یه کاری بکنه ولی وقتی به خودمون نگاه میکنیم هیچ عمل مثبتی از ما بیرون نمیاد فقط بلدیم نگاه کننده باشیم تهش اینه که بریم از دو‌نفر سوال کنیم که من الان باید چیکار کنم وای به روزی که در این اتفاقهای آخرالزمانی فقط و فقط بیننده باشیم رفیق عزیز یه عده تو حادثه کربلا فقط بیننده بودند که پسر فاطمه به مسلخ شهادت رفت ، خداوند هم اونها رو لعن کرده ببخشید که باید استناد کنم به این مصرع که در اتفاقات آخرالزمان بیطرفان ، بیشرفانند مواظب باشید در تاریخ یکبار دیگر ننویسند که علی تنها ماند شاید خسته ترین آدم دنیا حضرت آقا باشند اما با صلابت ایستادن اما ناراحت از اینکه این همه حرف میزنند و زمین میمونه و اوست تنهاترین سردار صاحب الزمان عج که از چپ و راست داره شمشیر میزنه و اما موضوع دوم ترامپ دیوانه بر سر کار اومد اولا ما یه حساب تسویه نشده با او داریم که قطعا باید تسویه بشه و خواهد شد ان شاءالله دوم اینکه او همون زمان هم که رئیس‌جمهور آمریکا بود هر کار میتونست کرد ولی ماحصل جنگ افروزیش در بین عربستان و یمن ، تولد یک بازوی قوی محور مقاومت شد که الحمدلله روز به روز داره قوی تر میشه خوبی آمدن این مردک دیوانه اینه که حضرت آقا صریحا فرمودن که با این مردک مذاکره نخواهند کرد پس موضوع مذاکره با آمریکا منتفی است اینو امثال ظریف و پزشکیان تو گوششون فرو کنند به فرموده حضرت آقا ، قطعا نابودی و افول آمریکا توسط این شخص زودتر و پر شتاب تر خواهد بود ان شاءالله البته اتفاقاتی در آمریکا به وقوع خواهد پیوست که اونها رو در جای خودشون مشغول خواهد کرد آمریکا روز به روز به افول خودش نزدیک میشه فقط انسانهای سطحی نگر هستند که وضعیت ظاهری رو میبینند ، و خبر ندارند که در بطن ماجرا چه اتفاقی در حال رخ دادنه شوروی هم تا یک هفته مانده به فروپاشی ، هیچکس فکرش را نمیکرد که آنگونه از داخل فرو بپاشد و خواهید دید که کشتی آمریکا توسط همین مردک مجنون بالاخره غرق خواهد شد ان شاءالله
و اما اومدن او هیچ خللی در جواب دادن ما به اسرائیل نخواهد داشت جواب ما قطعی است و در موعد خودش اسرائیل حتما تنبیه خواهد شد عجله نکنید و نظاره گر باشید طراحی عملیات و لجستیک و آرایش جنگی گرفتن به همین سادگی ها نیست این پروسه زمان بر هست ولی قطعا ان شاءالله اتفاق خواهد افتاد اسرائیل پایگاه آمریکا در منطقه است مثل عین الاسد که ما موشکبارانش کردیم در زمان همین ترامپ اسرائیل رو هم موشکباران خواهیم کرد ان شاءالله به امید پیروزی حق بر باطل والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته          ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━━
‌ • . یادِ شهید همت بخیر ؛ سر تا پاش‌ خاكي‌ بود. چشم‌هاش‌ سرخ‌ شده‌ بود؛ از سوز سرما.  دو ماه‌ بود نديده‌ بودمش‌.  ـ حداقل‌ يه‌ دوش‌ بگير، يه‌ غذايي‌ بخور. بعد نماز بخون‌. سر سجاده‌ ايستاد. آستين‌هاش‌ را پايين‌ كشيد و گفت‌ «من‌ با عجله‌اومده‌م‌ كه‌ نماز اول‌ وقتم‌ از دست‌ نره‌🤍
‌ ‏ تو‌ تاکسی ... رادیو‌ داشت‌ قرآن‌ پخش‌ می‌کرد مسافر‌ پرسید‌ کسی‌ مرده؟! راننده‌ با یه‌ لبخند‌ معنا‌داری‌ گفت: آره... دلِ‌ من‌ و‌ تو..!'🚶🏿‍♂
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا