نوجوانکهبودیكشبمهمان ِمابود .
صبحوقتيازخواببیدارشدکه
نماز ِصبحشقضاشدهبود .
خيليناراحتبود .
وسایلشراجمعکردورفت!
تامدتهاخبریازاونداشتم .
بعدهافهمیدمدوهفتهبهخاطر
یكنماز ِقضاروزهگرفتهبود .
- شهیدعلیسیفی .
کتاب ِبیامشهد
شادیروحشونصلوات
╽أللَّھمَ؏َـجـلْلوَلیڪْألْـفَـرج
╿[دࢪمـَڪﺘبِشُہد
امامسجادعلیهالسلامفرمودند:
به راستىدعاوبلاتاروزقیامت
باهمرفاقتوهمراهىکنند،
وهمانادعابلایىراکهقطعى
ومستحکمشده،بازمىگرداند.
اصولکافى،ج۳،ص۲۱۵
.
•🌿•
انسانباسوختنساختهمیشود . .
وهرکسازسوختنفرارکند ؛
خاممیماند .
[شهیدمرتضیمطهری]
#شهیدانه♥️
#نشرصدقهجاریه
حاج حسین یکتا میگه:
فرق ما با شهدا اینه که اونا نیمههای شب توی بیابونها دنبال آرزوهاشون دویدن و بهش رسیدن، اما ما فقط یک شب توی سال میشینیم و آرزو میکنیم...
برای رسیدن باید دوید!
چہِانتظـٰاࢪعجیبۍ!
نهڪوششے...
نهدعـٰایۍ...
فقطنشستہایم
گوییمخداڪُندڪهبیایـۍ . . !
تلنگࢪانه🍃
#تلنگرانه 🍀
#امام_زمان🌱
شهید سید مجتبی علمدار:
«احتیاط کن!
تو ذهنت باشد یکی دارد مرا میبیند
یک آقایی دارد مرا میبیند
دست از پا خطا نکنم
که (مهدی فاطمه س) خجالت بکشد»
#شهیدانه 🕊
#امام_زمان ♥️
•
.
ابراهیم بهتنها چیزی كِ فکر نمیکرد
مادیات بود . میگفت روزی را خدا
میرساند،برکت پول مهماست.کاری
که برای خدا باشد برکت دارد !
#شهید_ابراهیم_هادی 🤍
🤍•چله پیشنهادی برای شروع در #فاطمیه👇🏻🌱
1⃣ قرآن خوندن
2⃣ چادری شدن
3⃣ با وضو خوابیدن
4⃣ خودمونی حرف زدن با خدا
5⃣ بعد اذان زودتر نماز بخونم
6⃣سلام دادن به امام زمان هرصبح
7⃣ نوشتن نامه به #حضرت_زهرا/صحبت
8⃣ کسیو کتک نزنم حتی به شوخی
*کنترل عصبانیت مخصوصا با بچهها