eitaa logo
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
1.2هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
•°~♥️🕊 توصیه‌میڪنم‌جوان‌ها‌اگر‌بخواهند‌ ازدست‌شیطان‌راحت‌شوند‌عشق شهادت‌را‌در‌وجود‌خود‌زنده‌ڪنند..! 🪴
استادمون می‌گفتن گاهی یه حرفی می‌زنی که بعداً می‌بینی واسه‌ت حکم قتل نفس نوشتن! یعنی تو با حرفی که زدی یک نفر رو کُشتی! روحـش بعد از حرف تو ترک برداشته دلش شکسته حتی اگه جسمی سالم باشه یاد حـرف تجربه‌گر برنامه‌ی زندگی پس از زندگی افتادم که گفت یکی رو ناراحت کردم و وقتی رفته بود خونه ناراحتیش روی گل‌هاش هم اثر گذاشته بود و من اون دنیا باید به گل‌هاش هم جواب می‌دادم .. چقدر همه چیز دقیقه و چقدر همه چیز رو :)
میگفت : پاک بودن‌ به این نیست که🖇 تسبیح برداری وذکر بگی پاکی به‌ اینه که تو موقعیت گناه از گناه فاصله بگیری اون لحظه ای که میتونی گناه کنی ولی نمیکنی ثوابش از هزاردور تسبیح 📿 انداختن بیشتره رفیق
هدایت شده از [روایَت عاشقے]🇵🇸
🌹 ۳۰ آبان به نام «روز قهرمان ملی» در تقویم رسمی کشور به پاس رشادت‌های جهانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ثبت شده است 🔆در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۶، سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایان سیطره داعش بر سرزمین‌های اسلامی را به مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا اعلام کرد 🕊شادی روح بلندش صلوات 🇮🇷
اگر می خواهید بدانید ناترازی برق ازکجا امده است
. ابراهیم‌ همیشه میگفت : تا وقتی که زمان ازدواجتون نرسیده دنبال ارتباط کلامـی با جنس مخالف نـریـد ؛ چون آهسته آهسته خودتون رو به نابودی میکشید...! 🤍
. فکرشو بکن؛ یه روزی میرسه که همه تلاش‌هایی که کردی جواب داده و شدی پزشک! اربعین بری کربلا و نجف، زوار امام‌‌‌حسین رو مداوا کنی! بهت میگن:« حکیم‌الحسین » ینی پزشکی که خودشو وقفِ امام‌حسین کرده! زیبا نیست؟!
‌ • . یادِ شهید احمدی‌روشن بخیر ؛ می‌دانست که چه راه سختی را در پیش دارد . خسته نمی‌شد . همیشه به دوستانش می‌گفت : ظهور اتفاق می‌افتد، مهم این است که ما کجای این ظهور باشیم ..! 🤍
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یه عده هستن دیدگاهشون اینه 🌱 بعد چندبار گناه کردن،میگن: 😞دیگه من بدرد نمیخورم... 😔خدا دیگه دوسم نداره 😩اگه خواست خودش هدایتم میکنه،وگرنه من آدم بشونیستم
. اینقدر نگو چون بــدم خدا بــهــم توجهی نداره، وقتی تو گناه میکنی آسیب پذیر شدی و خدا مثل همون مادر مهربونیِ که به بچه بیمارش بیشتر توجه میکنه☺️ .
. ما یک رحمت عام داریم یک رحمت خاص، رحمت عام شامل همه میشه حتی اونی که کافر هم هست شــامــل رحمت عام خداس اما اونی که گـــنــاه نمیکنه شامل رحمت خاص هم میشه😍 پس هیچوقت نگو با گناه کردن کلا خدا دوستم نداره، هر چی بشه و هر اشتباهی هم تو زندگی بکنی خدا بازم دوستت داره اما امتیازات خاص رو از دست میدی🙁 ‌