.
ابراهیم همیشه میگفت :
تا وقتی که زمان ازدواجتون نرسیده
دنبال ارتباط کلامـی با جنس مخالف
نـریـد ؛ چون آهسته آهسته خودتون
رو به نابودی میکشید...!
#شهید_ابراهیم_هادی🤍
.
فکرشو بکن؛
یه روزی میرسه که همه تلاشهایی
که کردی جواب داده و شدی پزشک!
اربعین بری کربلا و نجف،
زوار امامحسین رو مداوا کنی!
بهت میگن:« حکیمالحسین »
ینی پزشکی که خودشو وقفِ
امامحسین کرده!
زیبا نیست؟!
#جهادعلمی
•
.
یادِ شهید احمدیروشن بخیر ؛
میدانست که چه راه سختی را
در پیش دارد . خسته نمیشد .
همیشه به دوستانش میگفت :
ظهور اتفاق میافتد، مهم این است
که ما کجای این ظهور باشیم ..!
#شهید_مصطفی_احمدیروشن🤍
یه عده هستن دیدگاهشون اینه 🌱
بعد چندبار گناه کردن،میگن:
😞دیگه من بدرد نمیخورم...
😔خدا دیگه دوسم نداره
😩اگه خواست خودش هدایتم میکنه،وگرنه من آدم بشونیستم
.
اینقدر نگو چون بــدم خدا بــهــم توجهی
نداره، وقتی تو گناه میکنی آسیب پذیر
شدی و خدا مثل همون مادر مهربونیِ
که به بچه بیمارش بیشتر توجه میکنه☺️
.
.
ما یک رحمت عام داریم یک رحمت
خاص، رحمت عام شامل همه میشه
حتی اونی که کافر هم هست شــامــل
رحمت عام خداس اما اونی که گـــنــاه
نمیکنه شامل رحمت خاص هم میشه😍
پس هیچوقت نگو با گناه کردن کلا خدا
دوستم نداره، هر چی بشه و هر اشتباهی
هم تو زندگی بکنی خدا بازم دوستت داره
اما امتیازات خاص رو از دست میدی🙁
فاطمیهروشلوغشکنید ..
فاطمیهسندهویتمابچهشیعههاست
افسانهنیست،تاریخه..
یهپرچمبزنیددمخونتون
یهسیاهیتویمحلکارتون،یهدستلباس مشکییاهرچیزدیگه
هویتتونرو جاربزنید؛مابچههای
حضرتزهراییم .
گناهتو کردی!؟
لذتتو بردی!؟
حالا میتونی تو چشمایِ اشکی امام
زمانت نگاه کن:)
اگه میتونی نگاش کن!
چون عجیب داره اشک میریزه برات...!!💔
#تلنگر گـفت:خجـالٺنمیکـشی؟ پـرسیدم:چـرا؟ گـفت:چـادرسـرتکـردی! لبخنـدمحـویزدم:تـوچـی؟! تـوخجـالتنمیکـشی؟ اخـمکـرد:مـنچـرا؟! آرومدمگـوششگـفتم: خجـالتنمیکـشیکـہانـقد راحت اشـکامـامزمـانترو در مـیاری و چـوبحـراج بـہ قشنگـیات مـیزنی 🌿️
#تلنگر🖇
رفیقتاحالاشدھ
تایہقدمےگناهبرے
ولےباخودتبگے
-بیخیال
آقاممےبینہغصہمےخورھ💔
خواستمبگم
اگہچنینتجربہاےداشتے
دمتحیدرےکہ
همدلآقاروشادکردے
هم۱۰قدمبہآسموننزدیکترشدے
اگرمنداشتی
هنوزمدیرنیست !
بہدستشبیار :)