eitaa logo
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
1.2هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
.ـ🍁🍂🍁🍂 ـ🍂🍁🍂 ﷽ ـ🍁🍂 ـ🍂 ✅ 📣 همه ما حرف‌های زیادی دربارهٔ فوايد  شنیدیم، با این وجود، حال انجام اون رو نداریم. ♥️ شاید به‌خاطر اینه که نمی‌دونیم توی این زمینه چقدر بهمون آسون گرفته و چه های مختلفی برامون گذاشته. 🖍 مثلاً 🔸اگه نمی‌تونی رو قبل اذان صبح بخونی، آخر شب و قبل خواب بخون؛ چون وقت از نیمه‌شب شروع می‌شه تا اذان . ما هم که معمولاً تا  بیداریم، پس چرا بشیم؟ 🔶اگه با هم خوندن همهٔ یازده رکعت برات سخته، جداجدا بخون. 🔹اگه یازده رکعت برات سخته، رکعت رو بخون؛ چون این سه رکعت . حال اینم نداری؟! یک رکعت رو بخون.😞 🔷اگه اینم برات سخته، سوره رو بی‌خیال بشو و فقط رو بخون؛ اگه بازم حال نداری، رو هم نخون.😕 🔸اگه یا اذان صبح برات سخته، ولش کن و همون بخون.😍 🔷اگه حال سر پا وایسادن نداری، ولش کن و یا  بخون. 🔹اگه همهٔ اینها هم که گفتم، برات سخته؛ اشکال نداره، بذار فردا قضاش رو بخون. همهٔ آپشن‌های بالا برای شبم هست. 💥 هم این‌قدر زیاده که گفتن به جای سر خوندن، بهتره بذاری فردا رو بخونی.😃 🔶تازه توی همه موارد، اگه وقت و حالِ رو به قبله وایسادن و معمولی نماز خوندن رو هم نداری، مهم نیست. موقع راه رفتن یا رانندگی بخون، رکوع و سجده رو هم بی‌خیال و فقط ذکرشون رو بگو و با سر اشاره کن.🤩🤩 🔺‼️دیدی چقدر حال داده؟! یعنی یک رکعت آخر رو فردا در حال حرکت و بدون و بخونی، بیشتر از یک طول می‌کشه؟🦋🌺 📛 بی‌خود هم نگو این‌طوری به دلم نمی‌چسبه. اینها وسوسه هست.😞 خدا زود راضی می‌شه. کلاً دنبال بهانه است که ما رو بیامرزه و ببره .😇 ✍️ فواید زیادی داره، اما فوایدش فقط مربوط به عالم نیست.😌 توی همین دنیا باعث سلامتی ، تضمین و روزی، دفع و… می‌شه.😉 ⭕️✔️ این این‌قدر مهمه که به محروم از اون در روایات، « » گفته شده.
میگفت: آدمیزاد به اندازه لطافت قلبش، درد میکشه...!
‌ فاطمیه‌رو‌شلوغش‌کنید .. فاطمیه‌سند‌هویت‌ما‌بچه‌شیعه‌هاست افسانه‌نیست‌،تاریخه‌.. یه‌پرچم‌بزنید‌دم‌خونتون یه‌سیاهی‌توی‌محل‌کارتون،یه‌دست‌لباس مشکی‌یا‌هرچیزدیگه هویت‌تون‌رو جار‌بزنید‌؛ما‌بچه‌های‌ حضرت‌زهراییم .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
موقع بارندگی و آبگرفتگی معابر ، اگر در حال رانندگی هستیم آروم‌تر حرکت کنیم و هوای عابرای پیاده رو هم داشته باشیم.
825.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| رهبر انقلاب، در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان اصفهان: بنده آن کسانی را که برای احیای یاد مجاهدان و شهدا کار میکنند، مجاهدان فی‌سبیل‌اللّه میدانم؛ یعنی خود این یک جهاد فی‌سبیل‌اللّه است. ۱۴۰۳/۸/۲۱
: [ فرمودند: شب جمعه مشغول مطالعه بودم، که به این دعا رسیدم: ﴿بسم الله الرحمن الرحیم، اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلے فَنائِها وَ مِنَ الآخِرَه اِلے بَقائِها اَلْحَمْدُاللهِ عَلے کُلِّ نِعْمَه اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ﴾  بعد یک هفته مجدد خواستم آن را بخوانم در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم: که ما هنوز از نوشتن ثوابِ قرائت قبلی فارغ نشده ایم!✨ ]
طبق حدیث امام‌صادق از شب پنج‌شنبه تا شب شنبه فرشتگانی با قلم‌هایی از طلا و لوح‌هایی از نقره از آسمان به زمین میان و فقط ثواب صلوات رو مینویسن🤩 پس صلوات بفرس💚
😉 بچه ها خوندن سوره ی جمعه یادتون نره ها....حدیث داریم اگه بخونید کفاره ی گناهان یک هفتتون میشه😍 وای عالیه....به نظرم همین الان برو بخونش..چون اگه بگی بعدا میخونم شیطونه فلان فلان شده یکاری میکنه یادت بره😅 همین الان بدو بخون...آفرین👊🏻
زیارت عشاق بخوانیم ..