eitaa logo
- راشِــــــد ³¹³
1.2هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
〖اللهُمَ عَجِلْ لِوَلیِڪَ الفَࢪَج--〗
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️استادى از شاگردانش پرسید: «چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟» شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت: «چون در آن لحظه، آرامش و خونسردی‌مان را از دست می‌دهیم.» استاد پرسید: «این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد، داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟» شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد. سرانجام او چنین توضیح داد: «هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.» سپس استاد پرسید: «هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ آنها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟ چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است.» استاد ادامه داد: «هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آنها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود. سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باشد.»
‏از دنیا گذشتن حینِ شهادت کار آسونیه! ولی الان تو باید واسه امام زمان از دنیایِ خودت در حالی که زنده ‌ای بگذری : )
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-' چجوری با امام‌زمان ارتباط بگیریم! ♥️📖•.
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️ فقط در یک صورت؛ اگر هر جوری از دنیا بری شهید محسوب میشی! | منبع : استغاثه
هرزمان‌به‌این‌کمال‌رسیدی‌که‌ خودتوبه‌نامحرم‌نشون‌ندی‌و واسه‌دیده‌شدن‌به‌چشم‌نامحرم خیلی‌کارارونکنی‌؛ اون‌زمانه‌که‌باید‌به‌خودت‌افتخارکنی! کسایی‌‌که‌تواین‌مرحله‌هستن امام‌زمان‌خیلی‌جدی‌روشون‌حساب میکنن . . «یاران امام زمان(عج)»🤍
‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بعضیا ميگن: ‌ بابا دلت پاڪ باشہ! جواب از قࢪآن: اون کسۍ کہ تو ࢪو خلق کࢪدھ اگࢪ دل پاڪ بࢪاش کافۍ بود. فقط مۍگفت: " آمنوا " دࢪ حالۍ کہ گفتہ : « آمَُنوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحات » یعنۍ هم دلت پاڪ باشہ، هم کاࢪت درست باشہ... اگہ تخمہ کدو ࢪو بشکنۍ و مغزش ࢪو بکاࢪۍ سبز نمیشہ. پوستش ࢪو هم بکاࢪۍ سبز نمیشہ. مغز و پوست باید با هم باشہ :) ❥هم دل؛هم عمل...!
همه دیدند ابهت داری… چشم بد دور. صلابت داری… با تو حیثیت ما پا بر جاست… پرچم روح خدا هم بالاست… تو چه دلها که نبردی از ما… نفست گرم. چه کردی اقا… 🌹برای سلامتی امام خامنه ای صلوات
🔴 عملی مورد رضایت امام زمان(عج) 🔵 حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🌕 آقایی می‎گفت: محضر امام زمان علیه السلام مشرّف شدم، ولی نمی‎دانستم اصلاً محضر چه کسی هستم! کمی صحبت کردیم و با هم حرف زدیم. بعد از این‎که دیدارمان تمام شد، یک‎دفعه به خود آمدم که ای وای کجا بودم؟! محضر چه کسی بودم؟! این آقا چه کسی بودند؟! اما دیدم دیگر گذشته است. 🔹 این آقا می‎گفت که من ضمن صحبت‎هایم به ایشان عرض کردم: خیلی میل دارم یک کاری انجام دهم؛ یک عملی را انجام دهم که بدانم مورد توجه حضرت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است و بدانم اگر من آن کار را انجام دهم، مورد توجه حضرت می‎شوم. کار خوبی باشد و مورد پسند حضرت باشد. مدام این‎ها را تکرار کردم. 🔹 حضرت فرمود: یکی از آن کارهایی که خیلی مورد توجه واقع می‎شود، این است که به محض این‎که صدای اذان بلند شد، دعای «اللَّهُمَّ کُن لِوَلِیَّكَ...» را بخوانی! 🔺 [این نقل] خیلی موافق اعتبار است! 📚برگرفته از کتاب «حضرت حجت علیه‌السلام »؛ مجموعه بیانات آیت‌الله‌ بهجت قدس‌سره درباره حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله بهجت قدس سره