eitaa logo
- راشِــــــد ³¹³
1.2هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
😭😭 چقدر دلم همچین عاقبتی خواست😭😭 😢😢به پهلوی چپ و بازوی راست شهید نگاه کنید ❤️شهید تورجی زاده❤️ عاشق حضرت زهرا بود عاشق که چه عرض کنم دیوانه ی خانوم بود 🌹وقتی اینطوری عاشق باشی شهادتت هم شبیه مادر میشه 😭مثل مادر شهید شد با پهلو و بازوی شکسته 😔خیلی مدیون شهدایم. عشق، عاشق را شبیه معشوق می کند.        |
سه شهید سه ترور سه لبخند❤️‍🩹 بغداد، قنیطره، دمشق=)) .
هر چقدر علاقه به خواندن ِقـرآن داریـد ؛ همان اندازھ علاقه به دیدار ِامام زمانـتان داریـد . - | آیت‌الله‌بھجت .
راهیـان نـور✨ میهمانے عاشقانے است کہ از مشتے خـاک، شلمچہ و طلائیہ ساختہ‌اند. اینجـاست کہ بےنامے نـامدارت میکنـد! سبکبـال میشوے، بالے کہ گاهے وبـال میشود…🕊 زیـارت بـا معـرفت🌿 یعنے دهلاویہ، هویـزه و فکہ، ارونـد و نهرخیـن از زلال چشمـانت سیـراب شوند🍂 اے شھـــدا، دست ما را بگیـرید کہ ما مردگانیم و شما زنده…🥀 🖇
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
محشر است محشر باید با طلا کلمه به کلمه اش را بنویسیم 💔نامه ی مادر شهید مدافع حرم به سردار سلیمانی :🖤 💔سردار سلیمانی برگرد...... این جماعت امنیت نمیخواهند ، آرامش زیر دلشان زده ، سردار برگرد و مدافعان حرم را هم با خودت بیاور !!! بگذار در کرمانشاه و همدان و تهران با اسرائیل و داعش بجنگیم ، مگر کودک غزه و سوری و یمن گناه کرده که تاوان حفظ امنیت ایران را بدهند. آنهم امنیت جاده چالوس _کرج ، که در روز شهادت امام صادق مست کردند و زدند و رقصیدند . بگذار ناله کودکان ایرانی هم بلند شود ، مگر خون آنها رنگین تر از خون کودکان غزه است. سردار سلیمانی برگرد!!!! بگذار جنگ شود . بگذار موشکهای آمریکایی آرامش تهران را بهم زنند و در زیر آوار زنانی را که در بغلشان  سگ خانگی خوابیده از زیر آوار بیرون آورند . بگذار مردم ایران در صف طولانی یک قرص نان بایستند . این جماعت فقط تلگرام میخواهند. آزادی میخواهند. استادیوم آزادی مختلط میخواهند!!!! 💔 سردار سلیمانی برگرد....... بگذار جنگ وارد خاک ایران شود. تا جوانانی که میگویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بروند از ایران دفاع کنند. چرا فقط سپاه بسیج و ارتش ونظامی انتظامی باید خون بدهند ؟ بگذار آقا زاده ها هم کشته بدهند. بگذار جوانی که شعار میدهد رضاخان روحت شاد، روحش شاد شود. 💔 سردار سلیمانی برگرد..... امنیت زیاد هم خوب نیست. اصلا هر چیزی زیادش خوب نیست. قدرش را نمیدانند. بگذار صدای هواپیمای جنگی آرامش تهران را بهم بزند. بگذار دختران بزک کرده و بی حجاب دنبال پناهگاه باشند و فرصت آرایش و پیرایش نداشته باشند. بگذار جنگ شود تا مرد از نامرد جدا شود!!!! 💔 سردار سلیمانی برگرد...... نمایندگان مجلس در خوابند ، دست و گردنشان از چادر که نماد عصمت حضرت زهرا(س) است درد گرفته! فقط روزی که داعش به مجلس حمله کرد بیدار شدند، بگذار از خواب گران برخیزند. 💔سردار سلیمانی برگرد ... امنیت برای این جماعت مهم نیست. این نمایندگان قدرت میخواهند و ثروت. صندلی مجلس برایشان شیرین است. بگذار از زیر آوار مجلس بیرونشان بیاوریم. بگذار برجام جلوی موشکهای اسراییل را بگیرد ، اگر میتواند !!!!!!   امنیت زیاد شده ، دزدان بیت المال با خیال راحت دزدی می کنند. مؤسسه مالی و اعتباری بنام امام معصوم میزنند و ربا میدهند و ربا میخورند. بگذار آرامش آنها بهم بخورد. بگذار پولهای حرامی که با افزایش سکه و دلار جمع شد خرج آواربرداری شود. !!!! 💔 سردار سلیمانی برگرد.. ...... و آیا میدانید یکی از دلایل اصلی  لگد زدن به انقلاب اسلامی ، بی حجابی ، ولنگاری ، سگ بازی ، بی حیایی علنی و .... وجود امنیت بیش از حد است؟ و قطعا هم بدانید روزی چوبش را خواهند خورد در آن هنگامه تباهی ، فقط یک صدا را می شنوند ...کیش و مات... یاعلی التماس دعا
- و اما بزرگ‌ترین عملیات رزمند‌‌ه‌ها نماز اول وقت بود..
فـَرزند آدم ؛ غم و غـُصه‌ يروز ِ نیامده را ، به غم ِ امروزت ، اضافه نکن .. - مولاعلي‌عليه‌السلام🌱 -