آقای رئیس جمهور! یادتان هست در آمریکا گفتید اسرائیل اسلحهاش را زمین بگذارد ما هم اسلحه را زمین میگذاریم!
سوریه تسلیم شد و اسلحه را زمین گذاشت!
چه شد؟
اسرائیل بعد از سقوط دولت سوریه در حال شخم زدن زیرساختهای سوریه است!
#هزینه_تسلیم_بیشتر_از_مقاومته
#عبرت
باور کردنی نیست،ولی حقیقت دارد...
خاطرهای از۱۸ سال اسارت سیدالاسرا، سرلشگر خلبان حسین لشگری
که اولین اسیر و آخرین آزاده جنگ است...
وقتی بازگشت از او پرسیدند این همه سال انفرادی را چگونه گذراندی؟
گفت برنامه ریزی کرده بودم و هر روز یکی از خاطرات گذشته را مرور میکردم...
سالها درسلولهای انفرادی بود و با کسی ارتباط نداشت و قرآن را کامل حفظ کرده بود،
زبان انگلیسی میدانست،
برای ۲۶ سال نماز قضا خوانده بود... میگفت از ۱۸ سال اسارتم،
ده سالی که در انفرادی بودم،سالها با یک مارمولک همصحبت میشدم!!!
بهترین عیدی که این ۱۸سال اسارت گرفتم، یک نصفه لیوان آب یخ بود!!!
عید سال ۷۴ بود، سرباز عراقیِ نگهبان، یک لیوان آب یخ خورد، خواست باقی مانده آن را دور بریزد، نگاهش به من افتاد،
دلش سوخت و آن را به من داد، من تا ساعتها از این مسئله خوشحال بودم... این را هم بگویم که من مدت ۱۲سال در حسرت دیدن یک برگ سبز و یک منظره بودم و حسرت ۵دقیقه آفتاب راداشتم!!!
چقدر درمعرفی قهرمانان واقعی به نسل جوان کوتاهی شده است و ارزشها نادیده گرفته شده است!!!
اینها برای وطن جنگیدند
سرلشگر خلبان ❤️
#حسین_لشگری🌷
حاج حسین یکتا:
اگه بهم بگن حاج حسین
تو با شهدا بودی،
اولین درسی که از شهدا
یاد گرفتی چیه؟!
میگم:«نَمــاز»🌱
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴روزی صد بار آدم این کلیپ رو ببینه جا داره
#بندگی_خدا
✍ امروز میخوام یکی از حیله های شیطان رو لو بدم که با این حیله ، بعضی ها رو شدیدا إغوا میکند پس لطفا نشر بدین این مطلبو
فک کنم شیطون از لو دادن این حیله اش خیلی بدش میاد چون چند روز پیش میخواستم بنویسم ولی کاهلی کردم
❌ بعضیا وابسته یک آقای مذهبی شدن و توجیهی که شیطان به ذهنشون القا میکنه اینه که : من بخاطر مومن بودنش دوسش دارم و هوا و هوس نیست .
_حتی یک خانم بدین مضمون میگفت : چی میشه درآینده شوهرم بمیره و زن اون خانم هم مثلا طلاق بگیره و ما به هم از طریق حلال برسیم .😳😐
❌ ببینید شیطان چه حیله هایی داره ؟ میخواد با یک امید واهی و پوچ ، این محبت رو در دل این خانم سالها زنده نگه داره .و هرقدر که این محبت در دل این خانم باشد ممکنه محبتش و توجهش به شوهر خودش کمتر بشه و زندگیشون سرد و خشک بشه .
🥀 حالا میاد میپرسه رابطه ام با همسرم خوب نیست ، زندگیم سرد و خشکه...
_خب آب های این زندگی رو به سمت خس و خاشاک روانه کردید و آب به درخت زندگی مشترک تون کم میرسه و لذا این درخت ، کم کم طراوتش رو از دست میده و ممکنه بخشکه .
_ پس هر چه زودتر این آب رو(توجه و محبت )رو به زندگی مشترک خودتون برگردونید .
🍃 پس مواظب باشید شیطون نیاد بگه این آقا چقدر مومنه ، چقدر باخداست .
اگر با ایشون ازدواج میکردی چقدر بیشتر میتونستی بخدا نزدیک بشی !
همه اینها حیله شیطانه و میخواد با وسوسه هاش ، محبت اون فرد رو با امیدهای واهی و پوچ و با اما اگر های مختلف ، در دلتون بمدت طولانی زنده نگه داره .
و همین زنده موندن محبت و ادامه دار شدنش ، بمانند آتش زیر خاکستره که ممکنه در آینده بنا به عواملی شعله ور بشه و موجب پیام دادن،زنگ زدن و دیدار با اون فرد بشه .
لذا مواظب باشیم شیطان گناه را زینت ندهد و بد را بجای خوب ، بما قالب نکند .
این محبت رو قطع کنید تمام .
التماس دعا
میدونستی
عده ای از اونایی ڪه لب دریا غرق میشن کسانی هستن که شنــــ🏊🏿♂ــا بلد بودن و گفتن: حواسم هست!!
•
•
با نامحرم چت میکنی میگی حواسم هست...!
یهو دیدی وابستش شدی و زدی جادهخاکـی هااا‼️
از ما گفتن بود🚶🏿♀...
✦✧✦✧✦✧
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👻 ما فرزندان بنی امیه هستیم 👿
🎥 تجدید بیعت تروریست های سوری با معاویه لعنت الله علیه
⚠️پی نوشت: اگر شما فرزندان حرامزاده بنی امیه لعنهم الله علیهم هستید ما فرزندان امیرالمومنین علی بن ابی طالب حیدر کرار به دوزخ فرستنده جد و دایی و برادر معاویه با شمشیر حق هستیم.
پای صحبت های #سیده_سلام_بدرالدین مادر شهیداحمدمشلب
فاصله سنیِ شهید احمد و مادرش ، تنها ۱۶ سال بود و با اینکه مادر و فرزند بودند اما احمد را هم بازی و دوست دوران جوانےاش میدانست و با عشقی زاید الوصف و مادرانه در تربیت احمد تلاش مےکرد...
اما
عشقی بالاتر از مادر و فرزندی باعث شد سیده سلام هم مانند مادران سایر شهدا عاشقانه فرزندش را راهیِ میدان دفاع از حرم عمه سادات کند...
احمد هر ساله در روز مادر برایش هدیه میگرفت اما به گفته مادرش
"احمد با شهادتش، نه طلا و نه نقره ، هدیه داد بلکه باعث شد در برابر مولایم امام حسین رو سفید شوم"...
در مراسم یادبود شهید احمد مشلب که در ایران برگزار شد مادر شهید گفت:
"وقتی حضرت زینب در خطر باشد!!!!
وقتی امام زمان در خطر باشد!!!!
من چرا فرزندم را نفرستم؟؟؟ پسر من باید یکی از زمینه سازان دولت حضرت مهدی (عج) باشد".
💔🍃
"♡گویند که از دامن زن
مرد به معراج رسد♡"
بر دامنِ پاکِ مادرِ شهیدان صلوات
سالروز #وفات_حضرت_ام_البنین تسلیت
[کساییکهمیجنگن،زخمیهممیشن
دیروزباگلوله،امروزباحرف
شھداوقتیتیرمیخوردنمیگفتن
فداسرمھدیفاطمه
اینتصورمنه ...
توییکہداریبرایامامزمانتکارمیکنی
شبوروز...
وقتےمردمباحرفاشونبھتزخمزدن،
تودلتباخودتبگو
فداسرمھدےفاطمه
آقاخودشبلدهزخمتودرمانکنه]
آرهخلاصهرفیق🌱