eitaa logo
- راشِــــــد ³¹³
1.2هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ • . دوستش می‌گفت؛ حضرت آقا که فرمودند تولید ملی، فردا محمد حسین گوشیشو عوض کرد و یه گوشی ایرانی گرفت. محمدحسین عادت داشت موقع سینه‌زنی پیراهنش رو در بیاره .. شور می‌گرفت تو هیئت میگفت برا امام حسین کم نذارین؛ حضرت آقا که فرمودند شعور حسینی؛ محمد حسین دیگه این کار رو نکرد. به قول خودش نمی‌ذاشت حرف آقا شهید بشه بلافاصله اطاعت می‌کرد. 🤍
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه‌ی قفل کردن مرقد حضرت زینب (س) و بی تابی شیعیان ما برای باز موندن این حرم خونها دادیم💔 😭😭
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم ها .. به داد ِ دبیرستان های دخترانه برسید !!
💐 ✍️ پیشنهادی ویژه: شب یلدا دور هم جمع میشید بجای کتاب حافظ، نهج البلاغه بزارید، به مهمونا و بچه ها بگید به نوبت هر کدام از ۱ تا ۴۸۰ یه عدد انتخاب کنن ، ۴۸۰ رو از کجا آوردیم ؟ ما ۴۸۰ حکمت نهج البلاغه داریم که حکمت های امام هم مثل امام مظلوم موندن، بعد کتاب رو بردارین با آب و تاب عدد انتخابی رو پیدا کنید بلند بخونید تا همه گوش کنن و بگید این رزق امشب تو از امام علی بود. اگر ده نفر دور هم باشید ده حکمت باهم مرور کردید خیلی تاثیر گذاره و یه قدم هم جهت ترویج کتاب نهج البلاغه برداشتید. برا بیرون هم میتونید این حکمت ها رو در برگه های رنگی که با خط خود به یادگار میزارید لوله کنید با نخ و ربان های جذاب ببندید بین مردم بگیرید تا بعنوان هدیه و رزق یلدایی بردارن، ته برگه های لوله شده رو میتونید با کاغذ رنگیها شکل انار و هندوانه درست کنید و بچسبونید که جذابتر بشن ، برا مدارس هم میتونید اینکارو انجام بدید . فقط یادتون باشه آخر هر حکمت هم اگر میخونید یا در برگه مینویسید و چاپ میکنید این جمله باشه و همه مهمونا باهم تکرار کنن «فقط حیدر امیرالمومنین» است . این جمله باید ورد زبان بشه بچه ها میرن تو مدرسه تعریف میکنن بین دوستان و همکلاسی ها خیلی تاثیر داره . چرا تاکید داریم رو جمله که همه بگن؟ چون چیزی که دسته جمعی گفته میشه در ذهن نقش مینده و ورد زبون میشه ورد که شد همه جا میگی. باید همه عالم بدونن فقط حیدر امیرالمومنین است . کتاب ولی خدا بین مردم زمان ما مثل مولامون در زمان خودشون مظلوم مونده . اثر نوشتن : مادامی که اثر جوهر بر روی کاغذ بماند فرشته ها برای صاحب خط درود و استغفار میکنند . امام صادق علیه السلام
وقتی بهت میگن دیکتاتور ولی حتی رنگ سِن‌رو با سلیقه حاضرین هماهنگ می‌کنی ...
اگر نگاه به نامحرم را کنترل کنی؛ نگاه خدا روزی‌ات میشود! 🌱
....دست نزن نَنِه😢 *شب سردی بود ...* *زن بيرون ميوه‌فروشى زُل زده بود به مردمى كه ميوه میخريدند.* *شاگرد ميوه‌فروش، تُند تُند پاكت‌هاى ميوه را داخل ماشين مشترى‌ها میگذاشت و انعام میگرفت.* *زن پیش خودش فكر كرد چه میشد او هم میتوانست ميوه بخرد و ببرد خانه...* *کمی نزديکتر رفت..* *چشمش افتاد به جعبه چوبى بيرون مغازه كه ميوه‌هاى خراب و گنديده داخلش بود.* *با خودش گفت: «چه خوبه سالم‌ترهاشو ببرم خونه».* *می توانست قسمت‌هاى خراب ميوه‌ها را جدا كند و بقيه را به بچه‌هايش بدهد...* *هم اسراف نمیشد و هم بچه‌هايش شاد میشدند.* *برق خوشحالى در چشمانش دويد...* *ديگر سردش نبود!* *زن رفت جلو؛* *نشست پاى جعبه ميوه.* *تا دستش را برد داخل جعبه،* *شاگرد ميوه‌فروش گفت: « دست نزن ننه !* *بلند شو و برو  رد كارت! »* *زن زود بلند شد،* *خجالت كشيد.* *چند تا از مشترى‌ها نگاهش كردند.* *صورتش را قرص گرفت...* *دوباره سردش شد و...* *راهش را كشيد و رفت ...* *چند قدم بيشتر دور نشده بود كه خانمى صدايش زد:* *«مادرجون، مادرجون ! »* *زن ايستاد،* *برگشت و به آن زن نگاه كرد زن لبخندى زد و به او گفت:* *« اينارو براى شما گرفتم. »* *سه تا پلاستيك دستش بود ،* *پُر از ميوه؛ موز، پرتقال و انار ...* *زن گفت : دستت درد نكنه،* *اما من مستحق نيستم.* *زن گفت : « اما من مستحقم مادر ...* *من مستحق داشتن شعور انسان بودن و به هم‌نوع توجه كردن و دوست داشتن همه انسان‌ها و احترام گذاشتن به همه آنها بى‌هيچ توقعى؛* *اگه اينارو نگيرى،* *دلمو شكستى.* *جون بچه‌هات بگير »* *زن منتظر جواب زن نماند،* *ميوه‌ها را داد دست زن و سريع دور شد...* *زن هنوز ايستاده بود و رفتن زن را نگاه میكرد....* *قطره اشكى كه در چشمش جمع شده بود،* *غلتيد روى صورتش دوباره گرمش شده بود...* *با صدايى لرزان گفت:* *« پير شى !...* *خير ببينى...* *آبرومو خریدی مادر»* *🔻هيچ ورزشى براى قلب، بهتر از خم شدن و گرفتن دست افتادگان نیست*❤️ *پیشاپیش یلدای مهربانی که نمادخانواده دوستی و عشق ورزیدن به هم نوع است را شادباش میگویم* *شب چله امسال در هنگام خرید میوه، سهم تنگدستان آبرومند را فراموش نکنیم* اللهم عجل لولیک الفرج 💚 ꧁꧂🌿꧁꧂🌿꧁꧂
✍ عرض سلام و ارادت به همه هم گروهی های عزیز؛ روز و روزگار بر وفق مرادتون باشه ان شاءالله... خواهشی که از شما داریم لطفا سفره یلدا تون رو به تصویر نکشید،  تو استوری یا وضعیت  یا....  خیلی از پدر مادر ها با دیدن این تصاویر شرمنده خانواده ها وفرزندان خود میشوند که نمیتوانند همه چیز رو مثل شما تهیه کنند یا برعکس. همدردی با فقرا کمترین کاریه که از عهده هرکس برمیاد.  لطفا  اگه موافقید این پیام رو تو هر گروهی که هستید نشر بدید  شاید  دل چند طفل معصوم کمتر شکست. 🙏🙏