خدایا الان با یانکلیپ محفل دوباره گریم میگیره واس آقا کجایی😭💔
14:37
پاسخ
کاش اینارو نشون ندن...
شبکهسه رو دریابید.
توآخرین دقایق سال واقعا بغضم ترکیددد.💔#نور
14:36
پاسخ
منم🙂😭💔
حاجی پاهاش می لنگید رفت اون آقاعه رو بغل کنه
14:35
پاسخ
خب اذیتن
https://eitaa.com/didebanne/43535
عطرین مامانم میگه ب جشم برادری فرم دستای رسالت و پوستش خیلی سفیده😂
بخدا مجری محبوبه منه
14:35
پاسخ
وای عالییی
اذان مغربو اونجا کی میده
14:33
پاسخ
نیم
سلام عزیزان
پیشاپیش عید و سال جدیدرو بهتون تبریک میگم
امیدوارم سالی سرشاراز خوبی و سلامتی باشه برای خودتون و خانواده تون🌷🌷🌷
#زری
سلام عزیزم عید شماهم مبارک باشه
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🔰 تا دقایقی دیگر؛ انتشار پیام نوروزی حضرت آیتالله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنهای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
سال نو مبارک! 🎉
سال گذشته، بار سنگین غمها بر دوشمان بود، اما امیدی در دل داشتیم.
امیدی به سالی پر از خیر و برکت، سالی که با نابودی اسرائیل و انشاءالله ظهور آقا، لبخندهای از ته دل بر لبانمان نقش ببندد.
بیشک، سالی که گذشت، خاطرات تلخی از ۴۰۴ را با خود برد، اما آرزومندیم این سال، سالی نو باشد، سالی که تمام آن تلخیها را به باد فراموشی بسپارد و با ظهور مولایمان، صاحبزمان (عج)، نور امید بر تاریکیها بتاباند. 🕊️
در این ساعات آغازین سال، دعاکنیم و آرزو کنیم که سالِ ظهور اماممان باشد انشاءالله.🙏
دعا کنیم که خداوند، نگهبانِ رهبر حکیم و فرزانهی مان، امام خامنهای (مدظلهالعالی) باشد و سیدعلیِ عزیزمان را، پدر عالی قدرمان را با شهیدان کربلا و سید و سالارشان، امام حسین (ع) محشور کند. ✨🌙
غم از دست دادن عزیزان و سختیهای زندگی را در دل داریم، اما در کنارش، شادی دیدارِ سال نو و امید به فردایی بهتر را نیز احساس میکنیم. امیدواریم این سال، سالی پر از آرامش، سلامتی و موفقیت برای همه باشد. 💖
[و این است آغاز سال ¹⁴⁰⁵]
عید همگی مبارک باشه
سال خیلی خوبی باشه همراه با سلامتی و لب خندون و کلی شگفتی✨🤍
هدایت شده از بیداری ملت
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند 🔴 #ب
اولین سالی که سید مجتبی نامگذاری کردن🥲💔🤌
https://eitaa.com/didebanne/43569
چقدر قشنگ نوشتیی ماادرم(:🤏
انشالله🥲
#عشاق_الحسین
قربونت برمممم🥲🤌
انقدر قبل سال تحویل رهبری رو دیدمم گریهه کردمم که موقعه سال تحویل بزور بند اومده
عیدتون مبارک#ایه
منم همینطور...
امسال در کنار همهی خاطراتِ تلخش، اتفاقاتِ قشنگ و شیرینی رو هم داشت...
برایِ من، یکی از این اتفاقایِ قشنگ، آشنا شدن با شماها بود،
شمایی که در وصفِ خوشقلب بودن و مهربونیهاتون، کلمات خیلی ناچیزن و جلوتون کم میارن!
امیدوارم امسال، جوری واستون شیرین باشه که همهی اون اتفاقاتِ تلخ و غمانگیز رو بشوره ببره، گرچه فراموش نشدنیه..🥲
عیدتون مبارک عزیزایِ دل:)🤏💛✨
#عشاق_الحسین
عزیزمممم حضور توام کنار ما خیلی قشنگ بود انشالله سال خوبی باشه براتون((: