عید همگی مبارک باشه
سال خیلی خوبی باشه همراه با سلامتی و لب خندون و کلی شگفتی✨🤍
هدایت شده از بیداری ملت
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند 🔴 #ب
اولین سالی که سید مجتبی نامگذاری کردن🥲💔🤌
https://eitaa.com/didebanne/43569
چقدر قشنگ نوشتیی ماادرم(:🤏
انشالله🥲
#عشاق_الحسین
قربونت برمممم🥲🤌
انقدر قبل سال تحویل رهبری رو دیدمم گریهه کردمم که موقعه سال تحویل بزور بند اومده
عیدتون مبارک#ایه
منم همینطور...
امسال در کنار همهی خاطراتِ تلخش، اتفاقاتِ قشنگ و شیرینی رو هم داشت...
برایِ من، یکی از این اتفاقایِ قشنگ، آشنا شدن با شماها بود،
شمایی که در وصفِ خوشقلب بودن و مهربونیهاتون، کلمات خیلی ناچیزن و جلوتون کم میارن!
امیدوارم امسال، جوری واستون شیرین باشه که همهی اون اتفاقاتِ تلخ و غمانگیز رو بشوره ببره، گرچه فراموش نشدنیه..🥲
عیدتون مبارک عزیزایِ دل:)🤏💛✨
#عشاق_الحسین
عزیزمممم حضور توام کنار ما خیلی قشنگ بود انشالله سال خوبی باشه براتون((:
دلم خواهد در این تقویم مرموز
خدا از بعد این غم های جانسوز
سه عیدش را با هم بچیند
ظهور و عید فطر و عید نوروز
عیدتون مبارک رفقا
#دختر_تورک
عید شماهم مبارک((:
عیدتون مبارك💛🥲
امیدوارم سال ۴۰۵ به تلخی چند سال اخیر و مخصوصا پارسال که گذروندیم نباشه، طعم پیروزی رو رسما بچشیم، نابودی اسرائیل و آمریکا رو از منطقه ببینیم،
سال ظهور مولا باشه،
کربلای تکتکمون امضا بشه و چشممون به گنبد حرمش منور بشه،
خلاصه که هر چی خوبیه که صلاحتونه نصیبتون بشه🫀🤍
اگه بدیای دیدید، ناراحتی و کدورتی از من دارید به بزرگی خودتون ببخشید:(♥️
دوستتون دارم دخترایِ قشنگ، قوی بمونید و باعث لبخند آقا بشید..❤️🩹
دوباره عیدتون مبارك🥲🤌-التجا
عیدت مبارک التجا دوست داشتنی ما🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43566
وقتی که تبریک عید سال های پیش حضرتِآقای رو پخش کرد🙂😭💔
#عشاق_الحسین
آره دقیقا همون موقع...
تا سال تحویل شد دوباره ترقه انداختن ازونا که تو آسمون نور میده ولی خوشگلهه
اینجاهم انداختن