eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
عیدتون مبارك💛🥲 امیدوارم سال ۴۰۵ به تلخی چند سال اخیر و مخصوصا پارسال که گذروندیم نباشه، طعم پیروزی رو رسما بچشیم، نابودی اسرائیل و آمریکا رو از منطقه ببینیم، سال ظهور مولا باشه، کربلای تک‌تکمون امضا بشه و چشممون به گنبد حرمش منور بشه، خلاصه که هر چی خوبیه که صلاحتونه نصیبتون بشه🫀🤍 اگه بدی‌ای دیدید، ناراحتی و کدورتی از من دارید به بزرگی خودتون ببخشید:(♥️ دوستتون دارم دخترایِ قشنگ، قوی بمونید و باعث لبخند آقا بشید..❤️‍🩹 دوباره عیدتون مبارك🥲🤌-التجا عیدت مبارک التجا دوست داشتنی ما🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43566 وقتی که تبریک عید سال های پیش حضرتِ‌آقای رو پخش کرد🙂😭💔 آره دقیقا همون موقع...
تا سال تحویل شد دوباره ترقه انداختن ازونا که تو آسمون نور میده ولی خوشگلهه اینجاهم انداختن
بچه ها عیدتون مبارک انشالله سال خوبی باشه برا همه آنقدر خوب که غم امسالو بشوره ببره ♥️ #☘️🌹 15:00 پاسخ عید شماهم مبارک🌚
از پارساله خونه فامیلم😔😂 _پری عالی😂
یک حال عجیبی دارم نمی‌دونم چجوریم نه خوشحالم نه ناراحت واقعا نمی‌دونم چجوریم فقط می‌دونم زمان داره میگذره همین بی تفاوتی محض🤝
عیدتون مبارک محفلیا و حامینی های عزیزم امیدوارم سال خوبی و خوشی رو داشته باشیم در کنار هم عید شماهم مبارک باشه انشالله ((:
آقا عیدتونم‌ مبارک و واستون بهترین هارو دعا میکنم عطرینی‌ عیدت تو هم مخصوصا مبارک ممنونم که یه سال دیگ کنارمون بودی ایشالا بازم باشی و هر چی میخوای برسی بهش عید شماهم مبارک🌚🦋 مرسی عزیزم((:
https://eitaa.com/didebanne/43582 در واقع غم پارسال 🤦 همگی حلال کنین همه اگه خواسته تا خواسته چیزی گفتم ناراحتتون کردم♥️ #☘️🌹 نه این چه حرفیه عزیزم((:
بچها وسط تبریک عید بگم ک.. عشقتون اومدهههه شبکه سه🤣 15:09 آزار داریا😂🤝
عطرین، فاطمه، جانا، روحی و همه هشتکدارا عیدتون مبارک ان شاءالله در سال جدید با قدرت بیشتر در مسیر رسیدن به هدفتون قدم بردارین و اینکه امیدوارم در سال جدید سرما نخورین🥲 _پری عید شماهم مبارک عزیزجان((: سرما نخوریم؟😂
ادتونه تحویل پارسال چقدر خوب بود🥲چقدر حامینی خوشگل داشتیم جوری که حاجی و نجم الدین و پدربزرگ میخندیدن ولی امسال.... چقدر خوب سید رو منشن کردن و اون جمله ی خوشگل از نجم الدین رو شنیدیم که گفت این دوتا خیلی زوج خوشگلین🥺ولی امسال... آه... امیدوارم نحسی۴۰۴ تموم شده باشه و ۴۰۵ پر از شگفتی های خوشگل باشه یکیشم نماز در قدس باشه🙂 وای همه چیز پارسال عالی بود ولی خب اونم عزادار مولا بودیم🥲🤌 ولی خداروشکر گذشت((: انشالله محفل ستاره ها حامینی داشته باشیم