ادتونه تحویل پارسال چقدر خوب بود🥲چقدر حامینی خوشگل داشتیم جوری که حاجی و نجم الدین و پدربزرگ میخندیدن ولی امسال.... چقدر خوب سید رو منشن کردن و اون جمله ی خوشگل از نجم الدین رو شنیدیم که گفت این دوتا خیلی زوج خوشگلین🥺ولی امسال... آه... امیدوارم نحسی۴۰۴ تموم شده باشه و ۴۰۵ پر از شگفتی های خوشگل باشه یکیشم نماز در قدس باشه🙂
وای همه چیز پارسال عالی بود ولی خب اونم عزادار مولا بودیم🥲🤌
ولی خداروشکر گذشت((:
انشالله محفل ستاره ها حامینی داشته باشیم
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🟢 نشان سال ۱۴۰۵
✍🏼 رهبر انقلاب شعار سال ۱۴۰۵ را «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملّی و امنیّت ملّی» اعلام کردند.
📲 @rahbar_enghelab_ir
نه میتونم امسال و تبریک بگم نه میتونم تبریک نگم
ولی به یادتون هستم
امیدوارم این سال پیش رو۱۴۰۴ و بشوره ببره برا هممون🤍🌱
#دختر_سبز
انشالله 🥲🤌
امسال هممون موقع تحویل سال، چشمامون اشکی بود، تو برنامه هم همه با بغض و چشمهای اشکی تبریک گفتن🙂😭-التجا
دقیقا((:
https://eitaa.com/didebanne/43549
الان نوبت ما شد همه زن گرفتن
ایبابا😔🤌
https://eitaa.com/didebanne/43579
ممنونم عزیزِدلم:((
عطرینِ مهربون:))🙂💛-التجا
عزیزم🥲🙂🤌
خوبی که نداشتم ولی اگه بدی دیدین حلال کنین🥲🤍
#دختر_سبز
جز خوبی ندیدیم عزیزم
https://eitaa.com/didebanne/43581
باز خوبه برا شما ترقه بود
همین که عید شد رسالت آغاز سالو اعلام کرد پدافندا شروع کردن و صدای انفجار کرمون کرد
خدایی ما تهرانیا خیلی مظلومیم💔💔
#مبینا
ایوای 🙂😭💔
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/didebanne/43581 باز خوبه برا شما ترقه بود همین که عید شد رسالت آغاز سالو اعلام کرد
آره منم به بابام زنگ زدم گفت داره پدافند فعالیت میکنه💔
نوروز و عید فطر امسال با طعم دلتنگی همراه است...اما امید هنوز میدرخشد..
سال نو و عید فطر بر شما مبارک و روزگارتان سرشار از رحمت و برکت🌱💚
https://digipostal.ir/rasmenow
همچنین برای شما