مگه تاساعت ۸ ویژهبرنامه نبود؟؟؟
چرا تموم شد یهویی..
نکنه خدایی نکرده،اتفاقی افتاده باشه براشون
تموم شد
آقا جان چگونه بی تو سال را تحویل کنیم؟
مگر می شود؟
ما یک عمر عادت کرده ایم پس از تحویل سال پای فرمایشات شما بنشینیم.
ما از کودکی دعای تحویل سال را با صدای شما از بَر شدیم.
ـ بچه ها ساکت!
ـ آقا شروع کرد
ـ فکر کنم امسال هم شعار اقتصادیه
ـ فکر کنم آقا مشهده
ـ چرا صدای آقا گرفته نکنه سرما خورده
و...
امسال باید چه بگوییم؟
پدر آسمانیِ ما ؛ فرزندانت را فراموش نکن ما مثل همیشه محتاج دعای تو هستیم
پدرِ شهید ما ؛ ما یتیم شده ها را از یاد نبر
وای خدایا... ۱۶ سال عمرم با صدای ایشون سالش شروع شد با یاد ایشون و حالا🙂💔
آقا دیروز زیر نویس کرده بود ۲۰:۳۰ ساهره میده
شاید همون که گفتین تهران پدافند اینا شروع کردن به کار
احتمالا دیگ برنامه رو هم ادامه ندادن
راستی میگم بعد اذان مغرب من ندیدم اصن برگشتن یا کلا بعد اذان نداد؟
آره یک ساعت زودتر پخش کرد
نمیدونم والا
تو رو خدا دعا کنید برای سردار رادان
کانال اسرائیل گفته رادان و اژه ای ترور شدن
برای سلامتی سردار رادان دعاکنید😭😭🥲
انشالله که اتفاقی نیوفتاده
https://eitaa.com/didebanne/43607
عاقا خیلی بد تموم شددددد😕
خیلیییی
سلام بر آغاز سالی پر از دلتنگی و بدون او ❤️🩹
و شروع سالی برای انتظار او
عیدتون مبارکککک دوستای عزیزممم
عطرین جان ،فاطمه جان ،مریم جان ،روح نواز جان
همه بچه های هشتک دار 🫂🫂❤️(از اون بغل محکماا ی معروف :)
انشاءالله سالی پر از خیر و برکت برای همه باشه .سال ظهور آقامون باشه :)
پر از موفقیت و خیر
و عاقبت بخیری
و پیروزی کشور عزیزمون و نابودی کفر و جبهه باطل
عید سعید فطر هم مبارک🫂😭❤️
#امال
عید شماهم مبارک باشه عزیزدلم((:
وااا چرا ساهره داددد
بد تموم شد؟نه تروخدا😭
بدون هماهنگی بود
خیلی سرو تهشو بهم آوردن