آقا دیروز زیر نویس کرده بود ۲۰:۳۰ ساهره میده
شاید همون که گفتین تهران پدافند اینا شروع کردن به کار
احتمالا دیگ برنامه رو هم ادامه ندادن
راستی میگم بعد اذان مغرب من ندیدم اصن برگشتن یا کلا بعد اذان نداد؟
آره یک ساعت زودتر پخش کرد
نمیدونم والا
تو رو خدا دعا کنید برای سردار رادان
کانال اسرائیل گفته رادان و اژه ای ترور شدن
برای سلامتی سردار رادان دعاکنید😭😭🥲
انشالله که اتفاقی نیوفتاده
https://eitaa.com/didebanne/43607
عاقا خیلی بد تموم شددددد😕
خیلیییی
سلام بر آغاز سالی پر از دلتنگی و بدون او ❤️🩹
و شروع سالی برای انتظار او
عیدتون مبارکککک دوستای عزیزممم
عطرین جان ،فاطمه جان ،مریم جان ،روح نواز جان
همه بچه های هشتک دار 🫂🫂❤️(از اون بغل محکماا ی معروف :)
انشاءالله سالی پر از خیر و برکت برای همه باشه .سال ظهور آقامون باشه :)
پر از موفقیت و خیر
و عاقبت بخیری
و پیروزی کشور عزیزمون و نابودی کفر و جبهه باطل
عید سعید فطر هم مبارک🫂😭❤️
#امال
عید شماهم مبارک باشه عزیزدلم((:
وااا چرا ساهره داددد
بد تموم شد؟نه تروخدا😭
بدون هماهنگی بود
خیلی سرو تهشو بهم آوردن
https://eitaa.com/didebanne/43613
فقط اون تیکه ای که امیر علی تو ماشین به احسان گفت دختر خوبیه و ۵۰ درصدش حله و اینا خیلی خوب بود
آره 😂
https://eitaa.com/didebanne/43610
امسدوارم فقط در ادامش خوب باشه
انشالله