eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا دیروز زیر نویس کرده بود ۲۰:۳۰ ساهره میده شاید همون که گفتین تهران پدافند اینا شروع کردن به کار احتمالا دیگ برنامه رو هم ادامه ندادن‌ راستی میگم بعد اذان مغرب من ندیدم‌ اصن برگشتن یا کلا بعد اذان نداد؟ آره یک ساعت زودتر پخش کرد نمیدونم والا
تو رو خدا دعا کنید برای سردار رادان کانال اسرائیل گفته رادان و اژه ای ترور شدن برای سلامتی سردار رادان دعاکنید😭😭🥲 انشالله که اتفاقی نیوفتاده
https://eitaa.com/didebanne/43607 عاقا خیلی بد تموم شددددد😕 خیلیییی
سلام بر آغاز سالی پر از دلتنگی و بدون او ❤️‍🩹 و شروع سالی برای انتظار او عیدتون مبارکککک دوستای عزیزممم عطرین جان ،فاطمه جان ،مریم جان ،روح نواز جان همه بچه های هشتک دار 🫂🫂❤️(از اون بغل محکماا ی معروف :) انشاءالله سالی پر از خیر و برکت برای همه باشه .سال ظهور آقامون باشه :) پر از موفقیت و خیر و عاقبت بخیری و پیروزی کشور عزیزمون و نابودی کفر و جبهه باطل عید سعید فطر هم مبارک🫂😭❤️ عید شماهم مبارک باشه عزیزدلم((:
وااا چرا ساهره داددد بد تموم شد؟نه تروخدا😭 بدون هماهنگی بود خیلی سرو تهشو بهم آوردن
https://eitaa.com/didebanne/43613 فقط اون تیکه ای که امیر علی تو ماشین به احسان گفت دختر خوبیه و ۵۰ درصدش حله و اینا خیلی خوب بود آره 😂
https://eitaa.com/didebanne/43610 امسدوارم فقط در ادامش خوب باشه انشالله
https://eitaa.com/didebanne/43599 ترقه که خوبههه،مااینجا تارسالت گفت آغازسال ۱۴٠۵ پدافنداشروع کردن کار کردن. چقدر بد..
https://eitaa.com/didebanne/43604 خب لابد رفتن نماز و افطار احتمالا آره
سلام بر آغاز سالی پر از دلتنگی و بدون او ❤️‍🩹 و شروع سالی برای انتظار او عیدتون مبارکککک دوستای عزیزممم عطرین جان ،فاطمه جان ،مریم جان ،روح نواز جان همه بچه های هشتک دار 🫂🫂❤️(از اون بغل محکماا ی معروف :) انشاءالله سالی پر از خیر و برکت برای همه باشه .سال ظهور آقامون باشه :) پر از موفقیت و خیر و عاقبت بخیری و پیروزی کشور عزیزمون و نابودی کفر و جبهه باطل عید سعید فطر هم مبارک🫂😭❤️
سلامی به گرمای آفتاب و به روشنی دل 🤍🤏 یادش بخیر، چقدر زود گذشت... انگار همین دیروز بود که با قلبی سرشار از امید و رویا، به استقبال این سال رفتیم. این سال، با تمام خوبی هاش ، سالی سخت و پر فراز و نشیب بود. غم از دست دادن عزیزان، غم شهادت رهبرمان و حوادث ناگواری که قلب‌ها را دردمند کرد. در کنار تمام سختی ها و رنج های این سال ،برای من آشنایی با شما مایه افتخار است. امیدوارم سالی که در پیش است، سالی پر از عنایات الهی، عشق و مهربانی، و کامیابی و خوشبختی برایت باشد. 💫✨ آرزومندم دلت شاد و زندگیت پر از برکت و نور باشد. سال نو مبارک! 🤍🙂 سلام عزیزم((: انشالله که این سال هم خوب باشه برای همگی🥲🤌
😔 اگرچه داغدار شهادت رهبر عزیزمان هستیم، اما به‌قول آن پدر مهربان، به زندگی باید امیدوار بود و ادامه داد. ✅ و مردم صبور ما در این شب‌ها و این روزها، این امید را زنده و بازتعریف کردند. 🌸 به‌همین‌خاطر عید نوروز باستانی را تبریک می‌گوییم و عاقبت‌بخیری برای ملت شریف ایران آرزو می‌کنیم. عیدی همگی مبارک 🩷 الی شرمنده این همه مزاحمت بودم . التماس دعا عید شماهم مبارک باشه عزیزم((: دشمنت این چه حرفیه