سلام بر آغاز سالی پر از دلتنگی و بدون او ❤️🩹
و شروع سالی برای انتظار او
عیدتون مبارکککک دوستای عزیزممم
عطرین جان ،فاطمه جان ،مریم جان ،روح نواز جان
همه بچه های هشتک دار 🫂🫂❤️(از اون بغل محکماا ی معروف :)
انشاءالله سالی پر از خیر و برکت برای همه باشه .سال ظهور آقامون باشه :)
پر از موفقیت و خیر
و عاقبت بخیری
و پیروزی کشور عزیزمون و نابودی کفر و جبهه باطل
عید سعید فطر هم مبارک🫂😭❤️
#امال
عید شماهم مبارک باشه عزیزدلم((:
وااا چرا ساهره داددد
بد تموم شد؟نه تروخدا😭
بدون هماهنگی بود
خیلی سرو تهشو بهم آوردن
https://eitaa.com/didebanne/43613
فقط اون تیکه ای که امیر علی تو ماشین به احسان گفت دختر خوبیه و ۵۰ درصدش حله و اینا خیلی خوب بود
آره 😂
https://eitaa.com/didebanne/43610
امسدوارم فقط در ادامش خوب باشه
انشالله
https://eitaa.com/didebanne/43599
ترقه که خوبههه،مااینجا تارسالت گفت آغازسال ۱۴٠۵ پدافنداشروع کردن کار کردن.
#نور
چقدر بد..
https://eitaa.com/didebanne/43604
خب لابد رفتن نماز و افطار
احتمالا آره
سلام بر آغاز سالی پر از دلتنگی و بدون او ❤️🩹
و شروع سالی برای انتظار او
عیدتون مبارکککک دوستای عزیزممم
عطرین جان ،فاطمه جان ،مریم جان ،روح نواز جان
همه بچه های هشتک دار 🫂🫂❤️(از اون بغل محکماا ی معروف :)
انشاءالله سالی پر از خیر و برکت برای همه باشه .سال ظهور آقامون باشه :)
پر از موفقیت و خیر
و عاقبت بخیری
و پیروزی کشور عزیزمون و نابودی کفر و جبهه باطل
عید سعید فطر هم مبارک🫂😭❤️
#امال
سلامی به گرمای آفتاب و به روشنی دل 🤍🤏
یادش بخیر، چقدر زود گذشت...
انگار همین دیروز بود که با قلبی سرشار از امید و رویا، به استقبال این سال رفتیم.
این سال، با تمام خوبی هاش ، سالی سخت و پر فراز و نشیب بود. غم از دست دادن عزیزان، غم شهادت رهبرمان و حوادث ناگواری که قلبها را دردمند کرد.
در کنار تمام سختی ها و رنج های این سال ،برای من آشنایی با شما مایه افتخار است.
امیدوارم سالی که در پیش است، سالی پر از عنایات الهی، عشق و مهربانی، و کامیابی و خوشبختی برایت باشد. 💫✨
آرزومندم دلت شاد و زندگیت پر از برکت و نور باشد.
سال نو مبارک! 🤍🙂
#عسل
سلام عزیزم((:
انشالله که این سال هم خوب باشه برای همگی🥲🤌
😔 اگرچه داغدار شهادت رهبر عزیزمان هستیم، اما بهقول آن پدر مهربان، به زندگی باید امیدوار بود و ادامه داد.
✅ و مردم صبور ما در این شبها و این روزها، این امید را زنده و بازتعریف کردند.
🌸 بههمینخاطر عید نوروز باستانی را تبریک میگوییم و عاقبتبخیری برای ملت شریف ایران آرزو میکنیم.
عیدی همگی مبارک 🩷 الی شرمنده این همه مزاحمت بودم . التماس دعا
عید شماهم مبارک باشه عزیزم((:
دشمنت این چه حرفیه
اول برامسخت بودکه بیام وتبریک بگم ولی خب چون آقامجتبی اومدن وبه مردم تبریک گفتن منم لازم دونستم به دوست گلمعطرین جان تبریک بگم . . .🙂🤌
به عطرینجان،مریم جان،روحی عزیز وفاطمه جان عیدنوروز وتقارن اون باعیدسعید فطر روبهتون تبریک میگم.🥹🤌
خوشحالم که امسال عید درجمع گرم وصمیمی شماهستم امیدوارم سالی پرازموفقیت سلامتی داشته باشید وانشاءالله تعجیل بشه درفرج امام زمانمون.❤️🩹
الهـــی آمین . . .🥲🤌
#نور
بله وقتی آقا تبریک گفتن و گفتن دید و بازدید داشته باشید دیگه باید اطلاعت امر کنیم🥲🤌
ایجان عزیزم((:
دارم فکر میکنم یعنی چه بهونه ای هست سید دوباره بیان ایران.. نه محفل استانی هست و نه حتی ضبطی دیگه..
18:10
پاسخ
توی این شرایطم نمیان اصلا