سلامی به گرمای آفتاب و به روشنی دل 🤍🤏
یادش بخیر، چقدر زود گذشت...
انگار همین دیروز بود که با قلبی سرشار از امید و رویا، به استقبال این سال رفتیم.
این سال، با تمام خوبی هاش ، سالی سخت و پر فراز و نشیب بود. غم از دست دادن عزیزان، غم شهادت رهبرمان و حوادث ناگواری که قلبها را دردمند کرد.
در کنار تمام سختی ها و رنج های این سال ،برای من آشنایی با شما مایه افتخار است.
امیدوارم سالی که در پیش است، سالی پر از عنایات الهی، عشق و مهربانی، و کامیابی و خوشبختی برایت باشد. 💫✨
آرزومندم دلت شاد و زندگیت پر از برکت و نور باشد.
سال نو مبارک! 🤍🙂
#عسل
سلام عزیزم((:
انشالله که این سال هم خوب باشه برای همگی🥲🤌
😔 اگرچه داغدار شهادت رهبر عزیزمان هستیم، اما بهقول آن پدر مهربان، به زندگی باید امیدوار بود و ادامه داد.
✅ و مردم صبور ما در این شبها و این روزها، این امید را زنده و بازتعریف کردند.
🌸 بههمینخاطر عید نوروز باستانی را تبریک میگوییم و عاقبتبخیری برای ملت شریف ایران آرزو میکنیم.
عیدی همگی مبارک 🩷 الی شرمنده این همه مزاحمت بودم . التماس دعا
عید شماهم مبارک باشه عزیزم((:
دشمنت این چه حرفیه
اول برامسخت بودکه بیام وتبریک بگم ولی خب چون آقامجتبی اومدن وبه مردم تبریک گفتن منم لازم دونستم به دوست گلمعطرین جان تبریک بگم . . .🙂🤌
به عطرینجان،مریم جان،روحی عزیز وفاطمه جان عیدنوروز وتقارن اون باعیدسعید فطر روبهتون تبریک میگم.🥹🤌
خوشحالم که امسال عید درجمع گرم وصمیمی شماهستم امیدوارم سالی پرازموفقیت سلامتی داشته باشید وانشاءالله تعجیل بشه درفرج امام زمانمون.❤️🩹
الهـــی آمین . . .🥲🤌
#نور
بله وقتی آقا تبریک گفتن و گفتن دید و بازدید داشته باشید دیگه باید اطلاعت امر کنیم🥲🤌
ایجان عزیزم((:
دارم فکر میکنم یعنی چه بهونه ای هست سید دوباره بیان ایران.. نه محفل استانی هست و نه حتی ضبطی دیگه..
18:10
پاسخ
توی این شرایطم نمیان اصلا
شما هفت سین چیدید ؟ شیرینی عید گرفتید ؟
یس
بلی
آقا امر کردن دید و بازدید داشته باشید
واییییی جر خوردمممم عطرین
تیزر اومددددد واییی خدایااا سکته کردمممم
عالیییی بی نظیرررر
جای احسان و مدرس عوض میشه
مدرس میگه عهه جناب شاکر نژاد و ادای احسانو درمیارهههههه
خدایا دل درد گرفتم آخه ازتو بعید بود
احسان و مدرس عالی ادای همودرمیارنن
بی صبرانه منتظرمم
دانلودش کردممم ندیدمششش
واااای محفل ستاره هااااو دوباره تیپ جدید حاجی🤌🤌🤌🤌
لباساشون عوض شدهه
تیزر رو دیدین، حس میکنم سید این فصل ساکته🥲ولی خب تیزرش ب دلم ننشست شماهم؟
حالا از الان بچهها قضاوت نکنیم🥲💔
عه عطرین اون بخشی که بچه ها می گفتن رو رفتم دیدممممم😭😭💔سرود ایران که پخش شد ،حاجی به سختی برای احترام از روی صندلی بلند شد ،🥲بعد یهو صورتشون در هم رفت از درد و این پا و اون پا کردن 😭😭💔واییییییییییی.قشنگ معلومه چقدر درد دارننننن:(((💔🥲
عه واقعاااا😭🤌 احترامشون>>
یعنی فقط میشه محفل ستاره ها اینطور پخش بشه :))خب فصل اصلی چهارم رو هم بدون سانسور پخش میکردین چی میشد :)))) باشه عزای عمومی بود.. الان هم ک عزای عمومی هست... یا کلا پخش نمیکردن تو ماه رمضون الان کلی تیکه های خوشگل از دست دادیم پخش میکنن مگه دوباره؟ قطعا نه
خب ارزش عزای عمومی و رهبر خیلی بیشتراز محفله!
بعدشم این برای بچههاست شبکه پویا تمام برنامه های شادشو داره
https://eitaa.com/didebanne/43624
اول اینکه عیدتون مبارک ان شاء الله که سال ظهور امام زمان و پیروزی کشورمون و نابودی آمریکا اسرائیل باشه
دوم اینکه عطرین زیاد خودت رو اذیت نکن این کارا از زمان پیغمبر و امامان بوده یعنی از اول شیعه مظلوم بوده....
امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود:ای مالک! مرگ تو جهانی ارشاد کرد و جهانی دیگر را در غم فرو برد.......
(راستی عطرین لحظه تحویل سال هم یه شعر فرستاده بودم اونو نذاشتی)
#دختر_تورک
عید شماهم مبارک عزیزم((:
آره میدونم اینطوری بوده
گذاشتما
https://eitaa.com/didebanne/43578