eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
اول برام‌سخت بودکه بیام وتبریک بگم ولی خب چون آقامجتبی اومدن وبه مردم تبریک گفتن منم لازم دونستم به دوست گلم‌عطرین جان تبریک بگم . . .🙂🤌 به عطرین‌جان،مریم جان،روحی عزیز وفاطمه جان عیدنوروز وتقارن اون باعیدسعید فطر روبهتون تبریک میگم.🥹🤌 خوشحالم که امسال عید درجمع گرم وصمیمی شماهستم امیدوارم سالی پرازموفقیت سلامتی داشته باشید وانشاءالله تعجیل بشه درفرج امام زمانمون.❤️‍🩹 الهـــی آمین . . .🥲🤌 بله وقتی آقا تبریک گفتن و گفتن دید و بازدید داشته باشید دیگه باید اطلاعت امر کنیم🥲🤌 ایجان عزیزم((:
ولی اینکه اون طرفیا دارن برای نبود آقا شادی میکنن...🙂💔
دارم فکر میکنم یعنی چه بهونه ای هست سید دوباره بیان ایران.. نه محفل استانی هست و نه حتی ضبطی دیگه.. 18:10 پاسخ توی این شرایطم نمیان اصلا
شما هفت سین چیدید ؟ شیرینی عید گرفتید ؟ یس بلی آقا امر کردن دید و بازدید داشته باشید
واییییی جر خوردمممم عطرین تیزر اومددددد واییی خدایااا سکته کردمممم عالیییی بی نظیرررر جای احسان و مدرس عوض میشه مدرس میگه عهه جناب شاکر نژاد و ادای احسانو درمیارهههههه خدایا دل درد گرفتم آخه ازتو بعید بود احسان و مدرس عالی ادای همو‌درمیارنن بی صبرانه منتظرمم دانلودش کردممم ندیدمششش
واااای محفل ستاره هااااو دوباره تیپ جدید حاجی🤌🤌🤌🤌 لباساشون عوض شدهه
تیزر رو دیدین، حس میکنم سید این فصل ساکته🥲ولی خب تیزرش ب دلم ننشست شماهم؟ حالا از الان بچه‌ها قضاوت نکنیم🥲💔
عه عطرین اون بخشی که بچه ها می گفتن رو رفتم دیدممممم😭😭💔سرود ایران که پخش شد ،حاجی به سختی برای احترام از روی صندلی بلند شد ،🥲بعد یهو صورتشون در هم رفت از درد و این پا و اون پا کردن 😭😭💔واییییییییییی.قشنگ معلومه چقدر درد دارننننن:(((💔🥲 عه واقعاااا😭🤌 احترامشون>>
یعنی فقط میشه محفل ستاره ها اینطور پخش بشه :))خب فصل اصلی چهارم رو هم بدون سانسور پخش میکردین چی میشد :)))) باشه عزای عمومی بود.. الان هم ک عزای عمومی هست... یا کلا پخش نمیکردن تو ماه رمضون الان کلی تیکه های خوشگل از دست دادیم پخش میکنن مگه دوباره؟ قطعا نه خب ارزش عزای عمومی و رهبر خیلی بیشتراز محفله! بعدشم این برای بچه‌هاست شبکه پویا تمام برنامه های شادشو داره
https://eitaa.com/didebanne/43624 اول اینکه عیدتون مبارک ان شاء الله که سال ظهور امام زمان و پیروزی کشورمون و نابودی آمریکا اسرائیل باشه دوم اینکه عطرین زیاد خودت رو اذیت نکن این کارا از زمان پیغمبر و امامان بوده یعنی از اول شیعه مظلوم بوده.... امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود:ای مالک! مرگ تو جهانی ارشاد کرد و جهانی دیگر را در غم فرو برد....... (راستی عطرین لحظه تحویل سال هم یه شعر فرستاده بودم اونو نذاشتی) عید شماهم مبارک عزیزم((: آره میدونم اینطوری بوده گذاشتما https://eitaa.com/didebanne/43578
https://eitaa.com/didebanne/43623 ولی سخته .. خیلی سخته 💔:) خیلی🙂💔
عطرین همکلاسیات برات پیامک تبریک میفرستن توچطور نوچ نه نمیفرستم منم