دارم فکر میکنم یعنی چه بهونه ای هست سید دوباره بیان ایران.. نه محفل استانی هست و نه حتی ضبطی دیگه..
18:10
پاسخ
توی این شرایطم نمیان اصلا
شما هفت سین چیدید ؟ شیرینی عید گرفتید ؟
یس
بلی
آقا امر کردن دید و بازدید داشته باشید
واییییی جر خوردمممم عطرین
تیزر اومددددد واییی خدایااا سکته کردمممم
عالیییی بی نظیرررر
جای احسان و مدرس عوض میشه
مدرس میگه عهه جناب شاکر نژاد و ادای احسانو درمیارهههههه
خدایا دل درد گرفتم آخه ازتو بعید بود
احسان و مدرس عالی ادای همودرمیارنن
بی صبرانه منتظرمم
دانلودش کردممم ندیدمششش
واااای محفل ستاره هااااو دوباره تیپ جدید حاجی🤌🤌🤌🤌
لباساشون عوض شدهه
تیزر رو دیدین، حس میکنم سید این فصل ساکته🥲ولی خب تیزرش ب دلم ننشست شماهم؟
حالا از الان بچهها قضاوت نکنیم🥲💔
عه عطرین اون بخشی که بچه ها می گفتن رو رفتم دیدممممم😭😭💔سرود ایران که پخش شد ،حاجی به سختی برای احترام از روی صندلی بلند شد ،🥲بعد یهو صورتشون در هم رفت از درد و این پا و اون پا کردن 😭😭💔واییییییییییی.قشنگ معلومه چقدر درد دارننننن:(((💔🥲
عه واقعاااا😭🤌 احترامشون>>
یعنی فقط میشه محفل ستاره ها اینطور پخش بشه :))خب فصل اصلی چهارم رو هم بدون سانسور پخش میکردین چی میشد :)))) باشه عزای عمومی بود.. الان هم ک عزای عمومی هست... یا کلا پخش نمیکردن تو ماه رمضون الان کلی تیکه های خوشگل از دست دادیم پخش میکنن مگه دوباره؟ قطعا نه
خب ارزش عزای عمومی و رهبر خیلی بیشتراز محفله!
بعدشم این برای بچههاست شبکه پویا تمام برنامه های شادشو داره
https://eitaa.com/didebanne/43624
اول اینکه عیدتون مبارک ان شاء الله که سال ظهور امام زمان و پیروزی کشورمون و نابودی آمریکا اسرائیل باشه
دوم اینکه عطرین زیاد خودت رو اذیت نکن این کارا از زمان پیغمبر و امامان بوده یعنی از اول شیعه مظلوم بوده....
امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود:ای مالک! مرگ تو جهانی ارشاد کرد و جهانی دیگر را در غم فرو برد.......
(راستی عطرین لحظه تحویل سال هم یه شعر فرستاده بودم اونو نذاشتی)
#دختر_تورک
عید شماهم مبارک عزیزم((:
آره میدونم اینطوری بوده
گذاشتما
https://eitaa.com/didebanne/43578
https://eitaa.com/didebanne/43623
ولی سخته .. خیلی سخته 💔:)
#امال
خیلی🙂💔
عطرین همکلاسیات برات پیامک تبریک میفرستن
توچطور
نوچ
نه نمیفرستم منم
به مناسبت عید حداقل به ع****ی فیلمی پشت صحنه ی حامینی بذارید🫠
کسی چیزی داره
17:23
پاسخ
بچه ها دقت کردین
ماهرمضونیکهخیلیمنتظرشبودیم
چونمیدونستیمکهقرارهبافصلچهار
محفلکلیبخندیمیاحتیگریهکنیم...)
کلیصحنهحامنینیببینموذوقکنیمیا
حتیببینیمسیدقربونصدقهداداشش
میرهوحاجیهمجوابحرفایسیدرو
میدهیاحالاباتخریبکردنشیاباقربون
صدقهرفتنش...🥹🫂❤️
داشتیمماهرمضونروبااین صحنهها
طیمیکردیموحالمونباقرآنخیلی
خوببوداما...🥲💔🇮🇷
امانازروزشنبهویکشنبهیعنینُهوده
اسفندماه...💔😭
اسرائیلحملهکردوداغهایسنگینی
رودلمون گذاشتولی....💔😭
ولیسنگینترینداغ،داغرهبرمونبود
چیزیکهشایدهیچوقتفکرشرونمی
کردیمباخودمونمیگفتیممگهماقرار
نبودفدایرهبربشیم....💔🫡😭
ولیرهبرمونفدامونشدوآهازاین
داغبزرگسنگین....🥀💔😭
اسرائیلازاونروزداغهایزیادیرو
دلمونگذاشتمثل:شهادتبچههای
میناب،ناوشکندنا،سردارانوفرمانده
هایزیادیکهازدستدادیمو....💔
اینقدرزیادهکهنمیتونمهمشوبگم🥲
ازاونروزحملههمچیعوضشد..💔.
دیگهمحفلجذابیتقبلیرونداشت💔
شبروزمونشداخبارجنگ...😰💔
همشخبرمیشنویمکهفلانشخص
شهیدشدودیگهنمیتونستیماینداغ
هاروتحملکنیم...💔🥀🇮🇷
ولیمااینداغهاروتحملکردیم🙃
وهرشببایهپرچمایرانویهع****
ازرهبرموناومدیمتوخیابون🩹💔
تابهدشمنبگیمدرستهزندگیمون
روازمونگرفتیدولیماپشتکشور
مونتاابدهستیم🫂💔🇮🇷❤️🩹
باایناتفاقاتماهرمضونجوری
سریعگذشتکهنفهمیدیمچطوری
امروزروزآخرشه💔😭🥲
یعنیماهرمضونیکهاینقدرمنتظرش
بودیمتمومشد...💔🥲
وبایدتاسالدیگهصبرکنیمتابتونیم
دوبارهماهرمضونروببینیمانشاءالله💔😇
فقطازتونمیخوامتویاینروزآخرماه
رمضونوایندقایقآخرسالهنگامیکه
داریمایندعارومیخونیم🥹💔🙃😭
یامقلبالقلوبوالابصار🌱
یامدبراللیلوالنهار🌺
یامحولالحولوالاحوال🌼
حولحالناالیاحسنالحال🌸
ازخدابخوایمکهسالجدیدیعنی۱۴۰۵
سالظهورمولامونآقاامامزمان(عج)
باشهوآقابیادودنیاپرازصلحودوستی
وعدلدادبشه🌱🌸...وامسالسال
نابودیرژیمکودککشاسرائیلباشه
انشاءالله💔🩹🥲
خلاصهبگم...🌱🌸
سال۱۴۰۵مبارکباشهبرایهمهمون
وپرازشادیخیروبرکتباشه🌼
وسالظهوربابامهدیامسال باشه🌺
عیدتونمبارک🌱💘
کاری با طولانی بودن پیامت ندارم، ولی چشمام درد گرفت بچه😭🤌
چرا جفت نوشتییییی
انشالله برای شماهم سال خوبی باشه