eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
شما هفت سین چیدید ؟ شیرینی عید گرفتید ؟ یس بلی آقا امر کردن دید و بازدید داشته باشید
واییییی جر خوردمممم عطرین تیزر اومددددد واییی خدایااا سکته کردمممم عالیییی بی نظیرررر جای احسان و مدرس عوض میشه مدرس میگه عهه جناب شاکر نژاد و ادای احسانو درمیارهههههه خدایا دل درد گرفتم آخه ازتو بعید بود احسان و مدرس عالی ادای همو‌درمیارنن بی صبرانه منتظرمم دانلودش کردممم ندیدمششش
واااای محفل ستاره هااااو دوباره تیپ جدید حاجی🤌🤌🤌🤌 لباساشون عوض شدهه
تیزر رو دیدین، حس میکنم سید این فصل ساکته🥲ولی خب تیزرش ب دلم ننشست شماهم؟ حالا از الان بچه‌ها قضاوت نکنیم🥲💔
عه عطرین اون بخشی که بچه ها می گفتن رو رفتم دیدممممم😭😭💔سرود ایران که پخش شد ،حاجی به سختی برای احترام از روی صندلی بلند شد ،🥲بعد یهو صورتشون در هم رفت از درد و این پا و اون پا کردن 😭😭💔واییییییییییی.قشنگ معلومه چقدر درد دارننننن:(((💔🥲 عه واقعاااا😭🤌 احترامشون>>
یعنی فقط میشه محفل ستاره ها اینطور پخش بشه :))خب فصل اصلی چهارم رو هم بدون سانسور پخش میکردین چی میشد :)))) باشه عزای عمومی بود.. الان هم ک عزای عمومی هست... یا کلا پخش نمیکردن تو ماه رمضون الان کلی تیکه های خوشگل از دست دادیم پخش میکنن مگه دوباره؟ قطعا نه خب ارزش عزای عمومی و رهبر خیلی بیشتراز محفله! بعدشم این برای بچه‌هاست شبکه پویا تمام برنامه های شادشو داره
https://eitaa.com/didebanne/43624 اول اینکه عیدتون مبارک ان شاء الله که سال ظهور امام زمان و پیروزی کشورمون و نابودی آمریکا اسرائیل باشه دوم اینکه عطرین زیاد خودت رو اذیت نکن این کارا از زمان پیغمبر و امامان بوده یعنی از اول شیعه مظلوم بوده.... امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود:ای مالک! مرگ تو جهانی ارشاد کرد و جهانی دیگر را در غم فرو برد....... (راستی عطرین لحظه تحویل سال هم یه شعر فرستاده بودم اونو نذاشتی) عید شماهم مبارک عزیزم((: آره میدونم اینطوری بوده گذاشتما https://eitaa.com/didebanne/43578
https://eitaa.com/didebanne/43623 ولی سخته .. خیلی سخته 💔:) خیلی🙂💔
عطرین همکلاسیات برات پیامک تبریک میفرستن توچطور نوچ نه نمیفرستم منم
به مناسبت عید حداقل به ع****ی فیلمی پشت صحنه ی حامینی بذارید🫠 کسی چیزی داره
17:23 پاسخ بچه ها دقت کردین ماه‌رمضونی‌که‌خیلی‌‌منتظرش‌بودیم چون‌‌میدونستیم‌که‌قراره‌با‌فصل‌چهار محفل‌کلی‌بخندیم‌یا‌حتی‌گریه‌کنیم‌...) کلی‌صحنه‌حامنینی‌ببینم‌و‌ذوق‌کنیم‌یا حتی‌ببینیم‌سید‌قربون‌صدقه‌داداشش میره‌و‌حاجی‌هم‌جواب‌حرفای‌سید‌رو میده‌یا‌حالا‌با‌تخریب‌کردنش‌یابا‌قربون صدقه‌رفتنش...🥹🫂❤️ داشتیم‌ماه‌رمضون‌رو‌با‌این صحنه‌ها طی‌می‌کردیم‌و‌حالمون‌با‌قرآن‌خیلی‌ خوب‌بود‌اما...🥲💔🇮🇷 امان‌از‌روز‌شنبه‌و‌یکشنبه‌یعنی‌نُه‌و‌ده اسفند‌ماه...💔😭 اسرائیل‌حمله‌کرد‌وداغ‌های‌سنگینی رو‌‌دلمون گذاشت‌ولی....💔😭 ولی‌سنگین‌ترین‌داغ‌،‌داغ‌رهبرمون‌بود چیزی‌که‌شاید‌هیچ‌وقت‌فکرش‌رو‌نمی کردیم‌‌‌با‌خودمون‌میگفتیم‌مگه‌ما‌قرار نبود‌فدای‌رهبر‌بشیم‌....💔🫡😭 ولی‌رهبرمون‌فدامون‌شد‌و‌آه‌از‌این داغ‌‌‌بزرگ‌سنگین‌....🥀💔😭 اسرائیل‌از‌اون‌روز‌داغ‌های‌زیادی‌رو دلمون‌گذاشت‌مثل:‌شهادت‌بچه‌های میناب،ناو‌شکن‌دنا‌،سرداران‌و‌فرمانده های‌زیادی‌که‌از‌دست‌دادیم‌و....💔 این‌قدر‌زیاده‌که‌نمیتونم‌همشو‌بگم🥲 از‌اون‌روز‌حمله‌همچی‌عوض‌شد..💔. دیگه‌محفل‌جذابیت‌قبلی‌رو‌نداشت💔 شب‌روزمون‌شد‌اخبار‌جنگ...😰💔 همش‌‌خبر‌میشنویم‌که‌فلان‌شخص شهید‌شد‌و‌دیگه‌نمیتونستیم‌این‌داغ هارو‌تحمل‌کنیم...💔🥀🇮🇷 ولی‌ما‌این‌‌داغ‌هارو‌تحمل‌کردیم🙃 و‌هرشب‌با‌یه‌پرچم‌ایرا‌ن‌و‌یه‌ع**** از‌رهبرمون‌اومدیم‌تو‌خیابون🩹💔 تا‌به‌دشمن‌بگیم‌درسته‌زندگی‌مون رو‌ازمون‌گرفتید‌ولی‌ماپشت‌کشور مون‌تا‌ابد‌هستیم🫂💔🇮🇷❤️‍🩹 با‌این‌اتفاقات‌ماه‌رمضون‌جوری سریع‌گذشت‌که‌نفهمیدیم‌چطوری امروز‌روز‌آخرشه💔😭🥲 یعنی‌ماه‌رمضونی‌که‌این‌قدر‌منتظرش‌ بودیم‌تموم‌شد‌...💔🥲 و‌‌باید‌تاسال‌دیگه‌صبر‌کنیم‌تا‌بتونیم دوباره‌ماه‌رمضون‌رو‌ببینیم‌ان‌شاء‌الله💔😇 فقط‌ازتون‌میخوام‌توی‌این‌روز‌آخر‌ماه‌ رمضون‌و‌این‌دقایق‌آخر‌سال‌هنگامی‌که داریم‌این‌دعا‌رو‌میخونیم🥹💔🙃😭 یا‌مقلب‌القلوب‌و‌الابصار🌱 یا‌مدبراللیل‌و‌النهار🌺 یا‌محول‌الحول‌والاحوال🌼 حول‌حالناالی‌احسن‌الحال🌸 از‌خدا‌بخوایم‌‌که‌سال‌جدید‌یعنی۱۴۰۵ سال‌ظهور‌مولامون‌آقا‌امام‌زمان(عج‌) باشه‌وآقا‌بیاد‌و‌دنیا‌پر‌از‌صلح‌و‌دوستی و‌عدل‌داد‌بشه🌱🌸...و‌امسال‌‌سال‌ نابودی‌رژیم‌کودک‌کش‌اسرائیل‌باشه ان‌شاءالله💔🩹🥲 خلاصه‌بگم...🌱🌸 سال۱۴۰۵‌مبارک‌باشه‌برای‌همه‌مون و‌پر‌از‌شادی‌خیر‌و‌برکت‌باشه🌼 و‌سال‌ظهور‌بابا‌مهدی‌امسال باشه🌺 عیدتون‌مبارک🌱💘 کاری با طولانی بودن پیامت ندارم، ولی چشمام درد گرفت بچه😭🤌 چرا جفت نوشتییییی انشالله برای شماهم سال خوبی باشه
سلام عطرین عیدت مبارک من همونیم که دیروز گفتم عاشق یکی توکلاسمون شدم ولی اون رفیقای دیگه ای داره امروز دلمو زدم به دریا وبهش پیام تبریک فرستادم تو پیام تبریکم نوشتم که خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که باهات اشناشدم ببینم چی جوابمو میدههه🥺🥺🥺😍😍❤️‍🩹🙂 سلام عزیزم چی گفتتت بهت