یعنی فقط میشه محفل ستاره ها اینطور پخش بشه :))خب فصل اصلی چهارم رو هم بدون سانسور پخش میکردین چی میشد :)))) باشه عزای عمومی بود.. الان هم ک عزای عمومی هست... یا کلا پخش نمیکردن تو ماه رمضون الان کلی تیکه های خوشگل از دست دادیم پخش میکنن مگه دوباره؟ قطعا نه
خب ارزش عزای عمومی و رهبر خیلی بیشتراز محفله!
بعدشم این برای بچههاست شبکه پویا تمام برنامه های شادشو داره
https://eitaa.com/didebanne/43624
اول اینکه عیدتون مبارک ان شاء الله که سال ظهور امام زمان و پیروزی کشورمون و نابودی آمریکا اسرائیل باشه
دوم اینکه عطرین زیاد خودت رو اذیت نکن این کارا از زمان پیغمبر و امامان بوده یعنی از اول شیعه مظلوم بوده....
امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود:ای مالک! مرگ تو جهانی ارشاد کرد و جهانی دیگر را در غم فرو برد.......
(راستی عطرین لحظه تحویل سال هم یه شعر فرستاده بودم اونو نذاشتی)
#دختر_تورک
عید شماهم مبارک عزیزم((:
آره میدونم اینطوری بوده
گذاشتما
https://eitaa.com/didebanne/43578
https://eitaa.com/didebanne/43623
ولی سخته .. خیلی سخته 💔:)
#امال
خیلی🙂💔
عطرین همکلاسیات برات پیامک تبریک میفرستن
توچطور
نوچ
نه نمیفرستم منم
به مناسبت عید حداقل به ع****ی فیلمی پشت صحنه ی حامینی بذارید🫠
کسی چیزی داره
17:23
پاسخ
بچه ها دقت کردین
ماهرمضونیکهخیلیمنتظرشبودیم
چونمیدونستیمکهقرارهبافصلچهار
محفلکلیبخندیمیاحتیگریهکنیم...)
کلیصحنهحامنینیببینموذوقکنیمیا
حتیببینیمسیدقربونصدقهداداشش
میرهوحاجیهمجوابحرفایسیدرو
میدهیاحالاباتخریبکردنشیاباقربون
صدقهرفتنش...🥹🫂❤️
داشتیمماهرمضونروبااین صحنهها
طیمیکردیموحالمونباقرآنخیلی
خوببوداما...🥲💔🇮🇷
امانازروزشنبهویکشنبهیعنینُهوده
اسفندماه...💔😭
اسرائیلحملهکردوداغهایسنگینی
رودلمون گذاشتولی....💔😭
ولیسنگینترینداغ،داغرهبرمونبود
چیزیکهشایدهیچوقتفکرشرونمی
کردیمباخودمونمیگفتیممگهماقرار
نبودفدایرهبربشیم....💔🫡😭
ولیرهبرمونفدامونشدوآهازاین
داغبزرگسنگین....🥀💔😭
اسرائیلازاونروزداغهایزیادیرو
دلمونگذاشتمثل:شهادتبچههای
میناب،ناوشکندنا،سردارانوفرمانده
هایزیادیکهازدستدادیمو....💔
اینقدرزیادهکهنمیتونمهمشوبگم🥲
ازاونروزحملههمچیعوضشد..💔.
دیگهمحفلجذابیتقبلیرونداشت💔
شبروزمونشداخبارجنگ...😰💔
همشخبرمیشنویمکهفلانشخص
شهیدشدودیگهنمیتونستیماینداغ
هاروتحملکنیم...💔🥀🇮🇷
ولیمااینداغهاروتحملکردیم🙃
وهرشببایهپرچمایرانویهع****
ازرهبرموناومدیمتوخیابون🩹💔
تابهدشمنبگیمدرستهزندگیمون
روازمونگرفتیدولیماپشتکشور
مونتاابدهستیم🫂💔🇮🇷❤️🩹
باایناتفاقاتماهرمضونجوری
سریعگذشتکهنفهمیدیمچطوری
امروزروزآخرشه💔😭🥲
یعنیماهرمضونیکهاینقدرمنتظرش
بودیمتمومشد...💔🥲
وبایدتاسالدیگهصبرکنیمتابتونیم
دوبارهماهرمضونروببینیمانشاءالله💔😇
فقطازتونمیخوامتویاینروزآخرماه
رمضونوایندقایقآخرسالهنگامیکه
داریمایندعارومیخونیم🥹💔🙃😭
یامقلبالقلوبوالابصار🌱
یامدبراللیلوالنهار🌺
یامحولالحولوالاحوال🌼
حولحالناالیاحسنالحال🌸
ازخدابخوایمکهسالجدیدیعنی۱۴۰۵
سالظهورمولامونآقاامامزمان(عج)
باشهوآقابیادودنیاپرازصلحودوستی
وعدلدادبشه🌱🌸...وامسالسال
نابودیرژیمکودککشاسرائیلباشه
انشاءالله💔🩹🥲
خلاصهبگم...🌱🌸
سال۱۴۰۵مبارکباشهبرایهمهمون
وپرازشادیخیروبرکتباشه🌼
وسالظهوربابامهدیامسال باشه🌺
عیدتونمبارک🌱💘
کاری با طولانی بودن پیامت ندارم، ولی چشمام درد گرفت بچه😭🤌
چرا جفت نوشتییییی
انشالله برای شماهم سال خوبی باشه
سلام عطرین عیدت مبارک
من همونیم که دیروز گفتم عاشق یکی توکلاسمون شدم ولی اون رفیقای دیگه ای داره
امروز دلمو زدم به دریا وبهش پیام تبریک فرستادم
تو پیام تبریکم نوشتم که خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که باهات اشناشدم
ببینم چی جوابمو میدههه🥺🥺🥺😍😍❤️🩹🙂
سلام عزیزم چی گفتتت بهت
وای عطرین
زندایی هامم بایت ازدواج احسان و عطیه میگفتن 😔🤌🏻
گذاشتن تموم شد ؟ چی شد ؟؟رسیدن بهم ؟
یا من موندم و آیینه ؟😔😂
#امال
رفت سر قبر مامانبزرگش گفت سلام دکتر اونم گفت سلام آقای آزموده تموم شد😐😂
https://eitaa.com/didebanne/43433 بس میکنیدددد یا نههههه
تاجیک مال منهههه تمامممم.
در ضمن ۳۸ سالشه نه ۴۰ سال
بیا ببرش ببینم میخوای چیکارش کنی😐😐😐😐
https://eitaa.com/didebanne/43608
چیشده مگهههه
_پری
چرتتتت تمام بود
سلاممم عطرین خانوممم عیدتون مبارک 🤍
من میخواستم یک هشتگ واسه خودم بزارم اجازه هست ؟؟
سلام عزیزم عید شماهم مبارک
بله چراکه نه عزیزم